قابلیت جادویی Circle to Search به معلم ریاضی تبدیل می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ویژگی Circle to Search گوگل برای حل مسائل ریاضی و فیزیک
قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search اکنون می‌تواند مثل معلم به دانش‌آموزان و دانشجویان در حل مسائل ریاضی و فیزیک کمک کند.
تبلیغات

قابلیت Circle to Search به شما اجازه می‌دهد تا با کشیدن دایره روی متن یا تصویر مدنظر در صفحه‌ی گوشی اندرویدی خود، مستقیماً در گوگل آن را جست‌وجو کنید. اکنون قابلیت جدیدی به Circle to Search اضافه شده است که می‌تواند در حل مسائل ریاضی و فیزیک به دانش‌آموزان کمک کند.

طبق اعلام گوگل، دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی، از Circle to Search برای دریافت کمک هوش مصنوعی در حل مسائل ریاضی استفاده کنند. این قابلیت به تجزیه‌ی مسئله و ارائه‌ی مراحل موردنیاز برای رسیدن به پاسخ صحیح کمک می‌کند. بر‌اساس گفته‌ی گوگل، ویژگی مذکور به‌طور کامل تکالیف را برای دانش‌آموزان حل نمی‌کند؛ بلکه فقط در حل مسئله به آن‌ها راهنمایی ارائه می‌دهد.

قابلیت Circle to search گوگل برای حل مسائل ریاضی
Google

استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ازجمله ChatGPT در سال گذشته به موضوعی داغ در حوزه‌ی آموزش تبدیل شده است. نگرانی‌های زیادی درباره‌ی نحوه‌ی استفاده‌ی دانش‌آموزان از این ابزارها برای انجام سریع تکالیف وجود دارد. گوگل به‌طور مشخص Circle to Search را به‌عنوان ابزاری برای حمایت از آموزش معرفی می‌کند که می‌تواند نگرانی‌های مرتبط با انجام کامل تکالیف را کاهش دهد.

قابلیت Circle to Search در سال جاری امکان حل معادلات پیچیده‌ی ریاضی شامل فرمول‌ها و نمودارها را در‌اختیار کاربران قرار خواهد داد. گوگل برای راه‌اندازی ویژگی‌های جدید Circle to Search از مدل هوش مصنوعی جدید LearnLM استفاده می‌کند که به‌طور خاص برای یادگیری بهینه‌سازی شده است.

Circle to Search برای اولین‌بار اوایل سال ۲۰۲۳ روی سری گلکسی S24 سامسونگ و سپس روی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو گوگل ارائه شد و درواقع، یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی جدید اندروید به‌حساب می‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات