هوش مصنوعی گوگل وارد لپ‌تاپ‌های «کروم‌بوک پلاس» می‌شود

سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ کروم بوک پلاس درحال نمایش قابلیت های هوش مصنوعی جمنای با پس زمینه زرد
گوگل قصد دارد انبوهی از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک پلاس اضافه کند.
تبلیغات

گوگل در کنفرانس I/O امسال مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی را رونمایی کرد. اکنون این شرکت برای رقابت با کامپیوترهای شخصی کوپایلت پلاس مایکروسات قصد دارد ویژگی‌های هوش مصنوعی متعددی را به لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک پلاس اضافه کند.

یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای لپ‌تاپ های کروم‌بوک پلاس که Help Me Write نام دارد، در پرکردن فیلدهای متن به‌ کاربران کمک می‌کند. می‌توانید از این ویژگی برای دریافت پیشنهاد متن یا تغییر لحن متن به حالت رسمی، محاوره‌ای و موارد دیگر استفاده کنید.

ابزار تولید تصویر از دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک پلاس خواهد بود که به کاربر اجازه می‌دهد والپیپر سفارشی برای خود ایجاد کند.

قابلیت های هوش مصنوعی جمنای در کروم بوک پلاس
Google

گوگل قابلیت‌های ویرایش تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی موجود در اپلیکیشن فوتوز را دردسترس کاربران لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک پلاس قرار خواهد داد. کاربران با استفاده از ویژگی‌های جدید می‌توانند کارهایی مثل حذف اشیای اضافی از تصاویر و دسته‌بندی هوشمند تصاویر را به‌راحتی و با سرعت بالا انجام دهند.

قابلیت های هوش مصنوعی جمنای در کروم بوک پلاس
Google

طبق اعلام گوگل، مجموعه‌ای از تنظیمات نرم‌افزاری جدید برای تمام کروم‌بوک‌ها ارائه خواهد شد که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، داشبورد بازی است؛ قابلیتی که مدیریت و دسترسی آسان به بازی‌ها را در سرویس‌های ابری مانند GeForce Now فراهم می‌کند. ویژگی مذکور همچنین به شما اجازه می‌دهد بازی‌هایی را که برای نمایشگر لمسی بهینه‌ شده‌اند، با کلیدهای کروم‌بوک اجرا و با روشی آسان از گیم‌پلی فیلم‌برداری کنید.

از دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی که گوگل به لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک پلاس اضافه خواهد کرد می‌توان به Help Me Read اشاره کرد که هنگام مطالعه، به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند.

Help Me Read می‌تواند صفحات وب، فایل‌های PDF یا سایر اسناد متنی را به‌سرعت خلاصه و نکات مهم آن‌ها را نشان دهد. علاوه‌براین کاربر می‌تواند درمورد محتوای مورد نظر خود از هوش مصنوعی گوگل سؤال بپرسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات