اکنون می‌توانید ناحیه انتخاب‌شده با Circle to Search را به‌صورت عکس با دیگران به‌اشتراک بگذارید

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت Circle to Search گلکسی S24 اولترا
با استفاده از ویژگی Circle to Search امکان به‌اشتراک‌گذاری ناحیه‌ی انتخاب‌شده به‌عنوان عکس فراهم شده است.
تبلیغات

Circle to Search برای اولین بار توسط سامسونگ و با گلکسی S24 معرفی شد و از آن زمان گوگل به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند. در رویداد اخیر Made By Google ویژگی دیگری برای Circle to Search معرفی شد که براساس آن کاربر می‌‎تواند ناحیه‌ی انتخاب‌شده را به‌عنوان عکس، به‌اشتراک بگذارد.

گوگل در رویداد Made By Google ارائه‌ی ویژگی به‌اشتراک‌گذاری ناحیه‌ی انتخاب‌شده در Circle to Search را به ماه سپتامبر موکول کرد؛ اما اکنون درست چند روز مانده به سپتامبر، این ویژگی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

قابلیت اشتراک گذاری عکس با Circle to Search گوگل
قابلیت اشتراک گذاری عکس با Circle to Search گوگل

براساس گزارش 9to5google با فعال کردن Circle to Search و انتخاب یک ناحیه، گزینه‌ی اشتراک‌گذاری درست بالای قسمت انتخابی ظاهر می‌شود؛ پس از انتخاب آن، صفحه‌ی اشتراک‌گذاری ظاهر می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد ناحیه‌ی انتخابی را به‌عنوان تصویر به اشتراک بگذارد. هرچند این ویژگی تصویر را در دستگاه شما دخیره نمی‌کند؛ اما می‌توانید از طریق منوی اشتراک‌گذاری آن را در گوگل درایو، گوگل فوتو یا گوگل کیپ ذخیره کنید.

مشخص نیست که گوگل ویژگی جدید Circle to Search را در همه‌ی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ ارائه خواهد کرد یا خیر؛ همچنین هنوز نمی‌دانیم که گوگل ویژگی جدید را از طریق آپدیت ارائه می‌کند یا به‌عنوان تغییر از سمت سرور.

در نهایت اگر ارائه‌ی ویژگی جدید Circle to Search از طریق آپدیت باشد، کاربر باید برنامه‌ی گوگل را به آخرین نسخه آپدیت کند؛ اما اگر از طریق تغییر از سمت سرور ارائه شود، باید تا فعال‌سازی از سمت سرور منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات