ال‌جی با «هوش مهربان» آینده خانه‌های هوشمند را ترسیم می‌کند

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
غرفه‌ی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2024
ال‌جی در نمایشگاه IFA 2024 تصویری از آینده‌ی خانه‌های هوشمند با هوش مصنوعی ارائه کرد.
تبلیغات

ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۴ نوآوری‌های تازه‌ای در زمینه‌ی خانه‌های هوشمند به‌نمایش گذاشت که شامل طیف کاملی از راهکارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای نیازها و سبک زندگی‌های مختلف می‌شود.

ال‌جی می‌گوید فناوری ThinQ ON به‌عنوان قلب خانه‌های هوشمند آینده عمل خواهد کرد؛ یک مرکز هوشمند پیشرفته که با هوش مصنوعی کار می‌کند و راحتی و آسایشی را ارائه می‌دهد که کاملاً با ترجیحات شخصی کاربر سازگار است.

لوازم خانگی هوش مصنوعی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2024
LG

ThinQ ON به‌طور یکپارچه با جدیدترین لوازم خانگی هوشمند ال‌جی ادغام می‌شود و از «هوش مهربان» ال‌جی قدرت می‌گیرد. ال‌جی هوش مهربان را یک فناوری هوشمند برای همدلی با کاربر و مراقبت از او می‌داند.

ال‌جی می‌گوید استفاده از فناوری ThinQ ON، انجام کارهای روزمره‌ی خانه را ساده‌تر می‌کند تا افراد وقت آزاد بیشتری داشته باشند. به‌عنوان مثال، وقتی ماشین لباسشویی کارش تمام می‌شود، خشک‌کن به طور خودکار روی حالت لباس‌های ورزشی تنظیم می‌شود تا از چروک‌شدن آن‌ها جلوگیری شود.

دو شخص درحال نگاه‌کردن به محصولات هوش مصنوعی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2024
LG

ThinQ ON، با استفاده از دستورات صوتی، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار سالمندان قرار می‌دهد. مثلاً به آن‌ها می‌گوید که چه اتفاقی درحال رخ دادن است، به آن‌ها کمک می‌کند تاکسی رزرو کنند و حتی می‌تواند زمان رسیدن به مقصد را تخمین بزند تا استرس آن‌ها کمتر شود و احساس استقلال بیشتری کنند.

غرفه‌ی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2024
LG

تمرکز اصلی «هوش مهربان» ال‌جی روی بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای کمک به خانواده‌ها، به‌خصوص هنگام مراقبت از کودکان و حیوانات خانگی است. Self-Driving AI Home Hub می‌تواند کنترل لوازم خانگی هوشمند و حسگرهای مختلف را به‌دست بگیرد تا محیطی ایمن برای نیازهای کودکان ایجاد شود. این مرکز می‌تواند قبل از خواب، چراغ‌ها را کم‌نور کند تا کودکان راحت‌تر بخوابند یا با استفاده از هوش مصنوعی، می‌تواند داستان‌هایی را بر اساس نقاشی‌های کودکان بسازد و به این ترتیب، به یادگیری و رشد آن‌ها کمک کند.

ThinQ ON به کاربران اجازه می‌دهد تا لوازم خانگی مبتنی‌بر هوش مصنوعی و فضاهای زندگی خود را با دستورات صوتی یا درخواست‌های طبیعی و محاوره‌ای کنترل کنند تا تجربه‌ای شبیه‌به گفت‌وگو با دوستان یا خانواده ایجاد شود و به تعاملات کاربر-دستگاه، بُعد انسانی‌تری بخشیده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات