پشتیبانی از زبان‌های بیشتر وارد چت صوتی جمنای لایو گوگل می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
طرح گرافیکی هوش مصنوعی گوگل جمنای / Google Gemini روی موبایل
چت صوتی هوش مصنوعی جمنای لایو در هفته‌های آینده میزبان زبان‌های بیشتری خواهد شد.
تبلیغات

گوگل که قابلیت چت صوتی Gemini Live را ابتدا تنها به زبان انگلیسی ارائه کرده بود، درحال گسترش این سرویس به چند زبان دیگر، از جمله فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، هندی و اسپانیایی است. گوگل وعده می‌دهد «در هفته‌های آینده» هوش مصنوعی جمنای میزبان ویژگی‌های بیشتری خواهد شد.

به‌نوشته‌ی ورج، گوگل انتظار دارد که پشتیبانی از زبان‌های جدید، ظرف چند هفته‌ی آینده برای همه‌ی کاربران دردسترس قرار بگیرد. طبق اعلام گوگل، جمنای لایو در هفته‌های آینده از بیش از ۴۰ زبان پشتیبانی خواهد کرد.

سرعت گسترش جمنای لایو از زمان معرفی تا انتشار عمومی بسیار چشمگیر بوده است. این ابزار در اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد) به عنوان یک قابلیت اختصاصی برای کاربران سری پیکسل ۹ معرفی شد و یک ماه بعد، به عنوان قابلیتی رایگان برای همه‌ی کاربران اندروید دردسترس قرار گرفت.

در رویداد I/O، گوگل اعلام کرد که افزونه‌های هوش مصنوعی جمنای برای اپلیکیشن‌های Calendar و Tasks و Keep در راه هستند. به‌روزرسانی امروز گوگل، این وعده را تقویت می‌کند. با افزونه‌های یادشده جمنای می‌تواند کارهایی نظیر افزودن مجموعه‌ای از تاریخ‌ها به تقویم از روی یک بروشور یا ایجاد فهرست خرید از روی تصویر یک دستور پخت غذا را انجام دهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات