متا ویدیوهای تبلیغاتی ویرایش‌شده با هوش مصنوعی را به اینستاگرام و فیسبوک اضافه می‌کند

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
لوگو Meta AI روی نمایشگر گوشی قرار گرفته روی کیبورد لپ‌تاپ از نمای نزدیک
متا به‌زودی آگهی‌های تبلیغاتی تولید و ویرایش‌شده با هوش مصنوعی را در صفحه‌ی اصلی فیسبوک و اینستاگرام نمایش می‌دهد.
تبلیغات

متا درحال آزمایش قابلیت‌های ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تصویر را متحرک کنند و ابعاد ویدیو را گسترش دهند.

با ابزار انیمیشن هوش مصنوعی متا، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند یک تصویر ثابت را آپلود و سپس از ابزار متا برای تبدیل عکس به ویدیو استفاده کنند. در ویدیوی زیر، ابزار هوش مصنوعی متا کاری می‌کند که توت‌فرنگی‌ها در پس زمینه به‌آرامی در اطراف شیشه‌ی مربا شناور شوند.

توت‌فرنگی‌های شناور اطراف شیشه‌ی مربا
Meta

به‌نوشته‌ی ورج، ابزار جدید متا می‌تواند از هوش مصنوعی برای تولید «پیکسل‌های دیده‌نشده در هر فریم ویدیو» استفاده کند تا ابعاد ویدیوی موجود بزرگ‌تر شود، درست مانند برخی از ابزارهای ویرایش تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی که به شما اجازه می‌دهند پس‌زمینه‌ی تصویر را گسترش دهید.

پنل پشتی یک گوشی درون قاب درحال افتادن در آب و صخره‌های یخی
Meta

متا می‌گوید ابزارهای جدیدش را در اوایل سال میلادی آینده به‌طور گسترده در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تبلیغات تولیدشده با هوش مصنوعی در فید اصلی اینستاگرام و همچنین در تب جدید ویدیوی تمام صفحه‌ای که به‌زودی به فیسبوک اضافه می‌شود، نمایش داده خواهند شد.

متا تنها پلتفرمی نیست که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی تبلیغات ایجاد کنند. ماه گذشته، آمازون ابزاری مبتنی‌بر هوش مصنوعی منتشر کرد که بر اساس تصاویر محصول، کلیپ‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کند و تیک‌تاک نیز درحال آزمایش استفاده از آواتارهای تولیدشده با هوش مصنوعی در تبلیغات است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات