مدیرعامل سیلزفورس: کوپایلت مایکروسافت غیردقیق و ناامیدکننده است

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مارک بنیوف mark benioff
بنیان‌گذار و مدیرعامل سیلزفورس معتقد است کوپایلت دقیق نیست و ارزش هیاهو ندارد.
تبلیغات

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، شرکت فعال در زمینه‌ی نرم‌افزارهای بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، می‌گوید که مایکروسافت با بزرگ‌نمایی قابلیت‌های محصولی مانند کوپایلت، به صنعت هوش مصنوعی خسارت بزرگی وارد کرده است.

بینوف در مصاحبه‌ای می‌گوید: «وقتی به نحوه‌ی ارائه‌ی کوپایلت به مشتریان نگاه می‌کنید، واقعاً ناامیدکننده است. ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت درست کار نمی‌کند و هیچ سطحی از دقت را ارائه نمی‌دهد؛ فقط اطلاعات را به‌هر سو می‌ریزد و مشتریان مجبورند که زحمت جمع‌کردن این آشفتگی را بکشند. هنوز کسی را پیدا نکرده‌ام که تجربه‌ی چشمگیری با کوپایلت مایکروسافت داشته باشد.»

واکنش‌ها به هوش مصنوعی کوپایلت و کلید اختصاصی آن روی کیبورد لپ‌تاپ‌ها متفاوت بوده است و برخی افراد وجود دکمه‌ی کوپایلت را به‌طور کلی بلااستفاده می‌دانند. مدیرعامل سیلزفورس، کوپایلت را با ابزار بسیار قدیمی Clippy مقایسه می‌کند و می‌گوید:‌ «کلیپی موفقیت چندانی نداشت و فکر نمی‌کنم کوپایلت هم دوام داشته باشد.»

نظرات بنیوف به جنگی چندماهه با مایکروسافت و محصول هوش مصنوعی آن تبدیل شده است. او پیش از این در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، کوپایلت را با کلیپی مقایسه کرده بود و در جایی دیگر نیز اظهار کرد: «مایکروسافت با هوش مصنوعی‌اش بسیاری از مشتریان را ناامید کرد.»

سیلزفورس شرکت خدمات نرم‌افزاری مبتنی‌بر فضای ابری است که در زمینه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش فعالیت می‌کند و به‌عنوان یکی از رهبران این حوزه شناخته می‌شود. سیلزفورس به‌تازگی دو پلتفرم هوش مصنوعی Enstein 1 و AgentForce را به کلکسیون محصولاتش اضافه کرد که به کاربران کمک می‌کند با تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی‌هایی در مورد رفتار مشتریان و روندهای تجاری داشته باشند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات