چرا ناتینگ فون 2a قبل از ناتینگ فون ۲ به اندروید ۱۵ مجهز شد؟

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر ناتینگ فون ۲
یکی از بنیان‌گذاران برند ناتینگ در مورد علت انتشار زودهنگام آپدیت جدید اندروید در ناتینگ فون 2a توضیح داد.
تبلیغات

گوشی میان‌رده‌ی ناتینگ فون 2a درحالی به نسخه‌ی بتای اندروید ۱۵ با رابط کاربری Nothing OS 3.0 مجهز شد که محصول پرچمدار ناتینگ فون ۲ هنوز از این به‌روزرسانی بی‌بهره مانده است.

با نزدیک‌شدن به زمان انتشار رسمی اندروید ۱۵ در ۲۴ مهر، شرکت‌ها یکی پس از دیگری نسخه‌‌ی بتای رابط‌های کاربری خود را برای توسعه‌دهندگان منتشر می‌کنند تا به بررسی آپدیت جدید بپردازند. در این میان، ناتینگ نیز بتای عمومی Nothing OS 3.0 را براساس آخرین نسخه‌ی اندروید منتشر کرده است.

آکیس ایوانجلیدیس، هم‌بنیان‌گذار ناتینگ، اعتراف کرد که بسیاری انتظار داشتند به‌روزرسانی جدید ابتدا وارد گوشی پرچمدار ناتینگ فون ۲ بشود، اما او این تصمیم را به عملکرد سریع‌تر مدیاتک نسبت‌به کوالکام مربوط دانست.

ناتینگ نیز مانند همه‌ی تولیدکنندگان دیگر، به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید را از تأمین‌کنندگان پردازنده‌ی خود، پس از یکپارچه‌سازی و بهینه‌سازی با تراشه دریافت می‌کند.

آکیس توضیح می‌دهد که مدیاتک زودتر از کوالکام به نسخه‌ی پایدار Nothing OS 3.0 برای پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۲۰۰ موجود در فون 2a دست پیدا کرد، درحالی‌که این کار برای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ که در مدل‌های پرچمدار گوشی ناتینگ استفاده می‌شود، زمان بیشتری برد.

ایوانجلیدیس با انتشار پستی در ایکس نوشت: «به‌جای اینکه منتظر بمانیم تا به‌روزرسانی جدید در فون ۲ به حالت پایدار برسد، می‌خواستیم کاربرانمان هر چه سریع‌تر آن را تست کنند. به این ترتیب می‌توانیم بازخورد بیشتری جمع‌آوری و اطمینان حاصل کنیم که برای انتشار عمومی Nothing OS 3.0 تا پایان سال آماده‌ایم.»

درحالی‌که فون 2a به نسخه‌ی بتا دسترسی زودهنگام می‌یابد، به‌روزرسانی Nothing OS 3.0 برای فون ۲ چندان دور نیست. این به‌روزرسانی قرار است در ماه نوامبر (آبان و آذر) منتشر شود و سایر گوشی‌ها از جمله فون ۱، فون 2a پلاس و CMF Phone 1 در ماه دسامبر (آذر و دی) نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات