خرید و تجربه بازی‌ها در اپلیکیشن اندرویدی Xbox امکان‌پذیر می‌شود

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
بازی با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس
ایکس‌باکس به‌زودی امکان اجرای بازی‌ در دستگاه‌های اندرویدی را فراهم می‌کند.
تبلیغات

ردموندی‌ها می‌گویند نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن Xbox نوامبر (آبان و آذر) منتشر خواهد شد تا کاربران بتوانند بازی‌های ایکس‌باکس را خریداری و در گوشی خود اجرا کنند.

سارا باند، رئیس ایکس‌باکس مایکروسافت، در توییت شب گذشته‌ی خود اعلام کرد که اپلیکیشن اندروید ایکس باکس در جهت حمایت از خرید و اجرای بازی‌های ایکس باکس به‌روزرسانی خواهد شد. این به‌روزرسانی در نتیجه‌ی حکم اخیر دادگاه است که گوگل را ملزم کرد دامنه‌ی قابلیت‌های پلتفرم‌های فروشگاهی را در اندروید گسترش دهد.

باند می‌نویسد: «حکم دادگاه برای بازکردن پلتفرم‌های فروشگاهی موبایل در ایالات متحده، انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم خواهد کرد. مأموریت ما این است که به گیمرها امکان دهیم روی دستگاه‌های بیشتری بازی کنند، بنابراین بسیار خوشحالیم که از نوامبر، کاربران قادر خواهند بود بازی‌های ایکس‌باکس را به‌طور مستقیم از اپلیکیشن Xbox در اندروید خریداری کنند.»

پیش‌از این، مایکروسافت قصد داشت فروشگاهی برای بازی‌های اندرویدی خود از طریق وب راه‌اندازی کند، اما اینکار هرگز به نتیجه نرسید.

به احتمال زیاد، این به‌روزرسانی اجازه نخواهد داد بازی‌های ایکس‌باکس به‌صورت محلی در دستگاه‌های اندرویدی مانند گوشی، تبلت یا اندروید باکس اجرا شوند، بلکه احتمالاً فقط برای استریم ابری دردسترس خواهند بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات