شیائومی بیش از ۱۵ میلیون دستگاه کتری برقی فروخته است

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی شیائومی، تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰)، فروش کتری برقی شیائومی از ۱۵ میلیون دستگاه فراتر رفته است.
تبلیغات

باور این موضوع سخت است که یک برند بتواند جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف داشته باشد؛ اما یک شرکت متمرکز بر گوشی‌ هوشمند چگونه می‌تواند در زمینه‌هایی مانند تلویزیون، پاوربانک، مچ‌بند، پلوپز، کتری برقی و ... همتایی نداشته باشد و موفقیت‌‌های زیادی کسب کند؟ همان‌طور که پیش‌بینی کردید، ما درباره‌ی شیائومی صحبت می‌کنیم. پس از اینکه شیائومی به فروش بیش از ۱۰ میلیون دستگاه پلوپز دست پیدا کرد، اکنون به‌طور رسمی آخرین گزارش درباره‌ی فروش کتری برقی خود را منتشر کرده است.

به‌ گزارش گیزچاینا، شیائومی اعلام کرد که تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰)، فروش کتری برقی شیائومی از ۱۵ میلیون دستگاه فراتر رفته است. قیمت این کتری‌ از ۷۹ یوآن (۱۲ دلار) تا ۲۴۹ یوآن (۳۹ دلار) متغیر است.

فروش ۱۵ میلیون کتری برقی شیائومی
کپی لینک

کتری Xiaomi Kettle 2

در سپتامبر سال ۲۰۲۱، نسل جدید کتری‌های برقی شیائومی با نام Xiaomi Kettle 2 رسماً با قیمت ۹۹ یوآن (۱۵ دلار) عرضه شد. این کتری پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبل ندارد؛ اما ظرفیت آن در مقایسه با نسل قبل از ۱٫۵ لیتر به ۱٫۷ لیتر رسیده و نکته‌‌ی جالب توجه، قیمت ثابت آن است.

کتری Xiaomi Kettle 2 از توان ۱۸۰۰ وات بهره می‌برد که می‌تواند زمان جوش را در مقایسه با کتری‌های ۱۵۰۰ لیتری، ۲ دقیقه کاهش بدهد. در این کتری از طراحی دولایه در داخل و خارج برای تشکیل یک لایه عایق میانی استفاده شده است تا از سوختگی‌های پیش‌بینی‌نشده جلوگیری کند.

مخزن داخلی آن به فولاد ضد زنگ درجه‌ی ۳۰۴ مجهز است که ساختاری یک‌تکه دارد و در برابر خوردگی و اکسیداسیون مقاوم است و از طرف دیگر، راحت‌تر تمیز می‌شود.

Xiaomi Kettle 2 از ترموستات برند انگلیسی STRIX به‌عنوان تضمین‌کننده‌ی ایمنی دستگاه استفاده می‌کند و به منبع تغذیه اجازه می‌دهد دقیقا در زمان جوش آمدن آب، حرارت را متوقف کند. کتری شیائومی دارای حفاظت سیستم قدرت چهارگانه است که‌ در صورت نبود آب، به‌طور خودکار خاموش می‌شود. از دیگر ویژگی‌‌ها‌ی این کتری می‌توان به محافظ فیوز در دمای بالا و طراحی ضد ضربه اشاره کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این گزارش چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات