از خنک‌سازی چندجهتی تا نمایشگر محتویات یخچال؛ بهترین قابلیت‌های یخچال‌فریزر ال‌جی

یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
یخچال InstaView Door-in-Door ال جی
از خنک‌سازی عرضی و طولی تا قابلیت InstaView Door-in-Door و اتصال وای‌فای؛ با بهترین قابلیت‌های یخچال‌فریزر ال‌جی آشنا شوید.
تبلیغات

از روزی که بشر فهمید می‌تواند با خنک نگه داشتن مواد غذایی از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری کند، ایده‌های مختلفی در مورد ساخت یخچال‌های طبیعی و مصنوعی به ذهن گذشتگان رسید. حال که از زمان ساخت اولین یخچال برقی خانگی نزدیک به یک قرن می‌گذرد، یخچال‌فریزرهای امروزی مواد غذایی مختلف را در تازه‌ترین حالت خود برای شما حفظ می‌کنند.

بوش، ویرلپول، سامسونگ، ال‌جی؛ شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی تولید یخچال‌فریزر فعالیت دارند و هرکدام سعی دارند تا با ارائه‌ی قابلیت‌های نوآورانه و طراحی‌های جذاب، شما را به خرید محصولاتشان مجاب کنند. در این میان، ال‌جی نیز استراتژی مشابهی را به‌ کار می‌برد؛ از ساخت یخ به شکل دلخواه و نمایشگر یکپارچه با یخچال تا پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، همگی جزو قابلیت‌های نورآورانه‌ای هستند که ال‌جی در سال‌های اخیر به یخچال‌فریزرهای خود اضافه کرده است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به یخچال‌فریزرهای ال‌جی به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

در ادامه با زومیت همراه باشید تا بهترین قابلیت‌های و ویژگی‌های یخچال‌فریزر ال‌جی را مرور کنیم. شما همچنین می‌توانید برای دریافت قیمت‌های روزانه‌ی انواع یخچال‌ فریزر، به بخش محصولات زومیت سری بزنید.

InstaView Door-in-Door؛ نمایش محتویات یخچال روی در

lg door in door

یخچال‌های جدید LG به‌لطف قابلیت InstaView Door-in-Door، با روشی جدید، دیدی کلی از محتویات یخچال به کاربر می‌دهند. صرفاً باید روی پنل شیشه‌ای شفاف جلوی یخچال دوبار ضربه بزنید؛ بدین‌ترتیب پنل روشن می‌شود و اکنون بدون نیاز به باز کردن در یخچال، می‌توانید محتویات آن را مشاهده کنید.

باز و بسته‌کردن بیهوده‌ی در یخچال‌ و خروج هوای سرد، تا حد زیادی می‌تواند مدت نگهداری مواد غذایی را کاهش دهد؛ ال‌جی می‌گوید با قابلیت جدید InstaView می‌توانید تا ۴۰ درصد از اتلاف هوای سرد جلوگیری کرده و مواد غذایی موجود در یخچال را مدت بیشتری نگهداری کنید‌.

از سوی دیگر با قابلیت Door-in-Door می‌توانید بدون نیاز به باز کردن در اصلی، با استفاده از دریچه‌ی ثانویه به نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های موردعلاقه‌ی خود دسترسی پیدا کنید.

NatureFRESH؛ تازگی همیشگی مواد غذایی

قابلیت NatureFRESH الجی

فناوری جدیدی که LG از آن به عنوان NatureFRESH یاد می‌کند، از ۲ بخش اساسی تشکیل شده و برای تازه نگه داشتن مواد غذایی در مدت طولانی‌تر توسعه یافته است.

۱. LINEARCooling: کمپرسور خطی جدید LG که به گفته خود این شرکت، قدرت خنک‌کنندگی را با دقت بیشتری کنترل و نوسان دما را در محدوده‌ی ۰٫۵ درجه‌ی سلسیوس حفظ می‌کند و تا ۷ درصد از کمپرسورهای معمولی سروصدای کمتری دارد. از این رو ظاهر و طعم مواد غذایی حساس مانند میوه‌ها و سبزیجات تا ۷ روز تازه می‌ماند.

۲. DoorCooling پلاس: ال‌جی می‌گوید این ویژگی با دمیدن هوای سرد در عرض یخچال و از بالا به پایین، فضای داخلی یخچال را ۱۹ درصد سریع‌تر از یخچال‌های معمولی خنک می‌کند و محتویات موجود روی در یخچال را که بیشتر در معرض هوای بیرون قرار دارند، مانند مواد غذایی وسط یا پشت یخچال، تازه نگه می‌دارد.

Craft Ice Maker؛ ساخت یخ به‌شکل دلخواه

Craft Ice Maker

اگر از طرفداران نوشیدنی‌های دست‌ساز و خانگی هستید می‌دانید که یخ خوب و مناسب می‌تواند نوشیدنی‌تان را متمایز کند؛ ال‌جی می‌گوید قابلیت Craft Ice می‌تواند چنین تمایزی را به‌وجود آورد. یخچال‌های ال‌جی از فرایند منحصر‌به‌فردی برای ایجاد یخ‌های کروی استفاده می‌کنند که به گفته‌ی سازنده، دیرتر آب می‌شوند و نوشیدنی‌ها را بدون رقیق‌ کردنشان خنک می‌کنند.

شما می‌توانید یخ مناسب برای نوشیدنی‌تان را بین سه گزینه‌ی کروی، مکعبی یا خرد‌شده انتخاب کنید؛ اما از آنجا که یخ‌های کروی سطح مقطع بزرگ‌تری دارند، نوشیدنی‌تان را زودتر خنک می‌کنند. ال‌جی می‌گوید به دلیل اینکه یخ‌ها از آب تصفیه‌شده ساخته می‌شوند، بسیار شفاف و عاری از هرگونه ناخالصی هستند و زیبایی خاصی به نوشیدنی‌ها می‌بخشند.

LG ThinQ؛ یخچال‌های هوشمندتر و کارآمدتر

نرم افزار ThinQ LG

فناوری ThinQ چند سالی است که راه خود را به لوازم خانگی LG باز کرده و می‌تواند یخچال‌فریزر شما را به اینترنت متصل کند؛ بدین‌ترتیب می‌توانید با اپلیکیشن موبایل LG ThinQ روی کارکرد آن کنترل و نظارت داشته باشید؛ به‌عنوان مثال می‌توانید دما را تنظیم، یخ‌ساز را روشن یا حتی در یخچال را قفل کنید.

به‌لطف راهکار خونه‌ی هوشمند LG ThinQ هشدارهایی مبنی بر بازماندن در، کثیف‌شدن فیلتر یا مصرف انرژی دریافت کنید و با رعایت نکات گفته‌شده، عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن ThinQ، می‌توانید با دستیارهای صوتی مختلف مانند Amazon Alexa یا Google Assistant، فرمان صوتی موردنظرتان را به یخچال منتقل کنید. مثلاً می‌توانید یخ‌ساز را روشن کنید یا حتی دمای آن را نیز تغییر دهید.

اگر قرار است مدتی طولانی را در خانه نباشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن ThinQ یخچال خود را در حالت کم‌مصرف قرار دهید تا از مصرف بیهوده‌ی انرژی و فاسد‌شدن مواد غذایی جلوگیری شود.

پوشش ضد اثر‌ انگشت

LG Fingerprint-proof Finish

امروزه یخچال‌فریزرها طراحی مدرن و جذابی دارند؛ اما باقی‌ماندن لکه یا آثار انگشت روی بدنه‌ی دستگاه، زیبایی آن را می‌گیرد. ال‌جی برای رفع این مشکل، پوشش ضداثر انگشت را معرفی می‌کند؛ پوششی که به‌گفته‌ی کره‌ای‌ها برای مقاوم‌سازی بدنه در برابر جذب اثر انگشت و لکه‌ها طراحی شده است و می‌تواند یخچال شما را در بهترین و زیباترین حالت خود نگه دارد.

ال‌جی می‌گوید پوشش ضد اثر انگشت آن‌ها با مواد نانو ساخته شده است و می‌تواند سطح میکروسکوپی و صافی ایجاد کند که اثر انگشت و سایر لکه‌ها را به خود نمی‌گیرد. این پوشش حتی بدنه‌ی یخچال را در مقابل ضربات احتمالی و خراشیدگی حفظ می‌کند.

مواد غذایی را آن‌طور که می‌خواهید در یخچال جا دهید

ال‌جی می‌گوید خریداران یخچال‌فریزرهای این شرکت می‌توانند فضای یخچال را با توجه به نیاز و سلیقه خود با قفسه‌ها، کشوها و محفظه‌های انعطاف‌پذیر، سفارشی‌سازی کنند؛ به‌عنوان مثال اگر در یک طبقه برای جادادن میوه‌های بزرگ جای کمی دارید، می‌توانید قفسه‌های آن طبقه را به طبقات دیگر انتقال دهید.

بهترین یخچال فریزرهای ال جی

در ادامه با تعدادی از بهترین یخچال فریزرهای ال‌جی آشنا می‌شویم که قابلیت‌های جذاب یادشده در بخش‌های قبلی مقاله را در دل خود دارند.

یخچال InstaView Door-in-Door LRMVC2306S

lg-23-lrmvc2306s

ال‌جی می‌گوید یخچال‌فریزر InstaView Door-in-Door LRMVC2306S ترکیبی از نوآوری، طراحی متمایز و دسترسی آسان است. این یخچال‌فریزر تمام قابلیت‌های جذاب و نوآورانه‌ی ال‌جی را در دل خود دارد؛ از مشاهده‌ی محتویات یخچال بدون نیاز به باز کردن در گرفته تا ساخت یخ با شکل‌های دلخواه و اتصال هوشمند به وای‌فای، همگی در یخچال‌فریزر LRMVC2306S موجود هستند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب یخچال‌فریزر LRMVC2306S به کشوی کاملاً تبدیل‌شونده، سیستم جریان ثابت هوای سرد Door Cooling+ و کمپرسور خطی اینورتر می‌توان اشاره کرد.

یخچال InstaView Craft Ice LRFVS2503S

lg-lrfvs2503s

یخچال‌فریزر InstaView Craft Ice LRFVS2503S مزایای زیادی را برای صاحبان خانه‌های مدرن ارائه می‌دهد. این یخچال امکان نمایش محتوای یخچال بدون نیاز به باز کردن در، ساخت یخ در اشکال متنوع و دسترسی آسان به مواد غذایی بدون نیاز به باز کردن در اصلی را فراهم می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های کلیدی یخچال LRFVS2503S می‌توان به ظرفیت زیاد برای ذخیره‌ی انواع مواد غذایی، آب‌سرد‌کن و سیستم خنک‌کننده‌ی هوشمند اشاره کرد که درجه‌حرارت و رطوبت بهینه را برای مواد غذایی حفظ می‌کند. پنل فولادی ضد‌زنگ CoolGuard، کمپرسور خطی اینورتر، سنسورها و دریچه‌های خنک‌کننده‌ی هوشمند و فناوری Door Cooling پلاس از دیگر قابلیت‌های مهم دستگاه به‌شمار می‌آیند.

یخچال Side by Side InstaView LRSOS2706S

lg-lrsos2706s

یخچال‌فریزر Side by Side InstaView LRSOS2706S می‌تواند تمام غذاهای تازه و منجمد را با دسترسی آسان در هر دو طرف خود جای دهد. همچنین دارای طراحی تخت و مینیمالی است که ظاهر آشپزخانه‌ی شما را زیباتر می‌کند.

یخچال‌فریزر مینیمال ال‌جی تمام ویژگی‌های کلیدی مدل‌های دیگر کره‌ای‌ها را در دل خود دارد. قابلیت InstaView برای جلوگیری از هدررفتن انرژی، یخ‌ساز Craft Ice برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های جذاب با یخ‌های شفاف و متنوع، ویژگی Door Cooling پلاس برای تازه نگه داشتن محتویات موجود روی درب و پوشش محافظ فلزی CoolGuard برای خنک‌سازی بهتر، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ساید بای ساید زیبا هستند.

یخچال Mirror InstaView LRYKC2606S

lrykc2606s

یخچال‌فریزر Mirror InstaView LRYKC2606S از ظاهری مدرن و زیبا با روکش فولاد ضدزنگ و مقاوم در برابر لکه و پنجره‌ی آینه‌ای بدون قاب بهره می‌برد. این پنجره‌ی آینه‌ای به شما امکان می‌دهد که با زدن دو ضربه روی شیشه‌ی آن، داخل یخچال را بدون باز کردن در ببینید.

یخچال LRYKC2606S از طراحی ضد‌عمق بهره می‌برد که به‌طور یکپارچه با فضا و کابینت‌های آشپزخانه‌ی شما مطابقت دارد. به‌گفته‌ی ال‌جی، این یخچال بیشترین ظرفیت یخچال ضدعمق (۲۶ فوت مکعب) را در میان رقبا دارد. از سوی دیگر، قفسه‌ها، فضا‌های مناسب روی در و کشوهای قابل تنظیم برای قرار دادن اندازه‌ها و اشکال مختلف مواد‌غذایی را در اختیارتان می‌گذارد.

توجه داشته باشید که یخچال LRYKC2606S نیز از تمامی ویژگی‌های کلیدی یخچال‌های LG مانند Door Cooling پلاس، محافظ CoolGuard، سیستم Multi Air Flow که هوای خنک را به‌طور یکنواخت در سراسر یخچال توزیع می‌کند و فناوری ThinQ برای کنترل از راه دور، پشتیبانی می‌کند.

یخچال Bottom-Freezer Drawer LRDCS2603S

lrdcs2603s

اگر به‌دنبال یخچالی جادار، شیک و هوشمند هستید، یخچال Bottom-Freezer Drawer LRDCS2603S ال‌جی همان چیزی است که آشپزخانه‌ی شما به آن نیاز دارد. این مدل از ظرفیت ۲۶ فوت مکعب، پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت و لکه، سیستم جریان هوای مداوم، خنک‌کننده‌ی در و سیستم خنک‌کننده‌ی هوشمند بهره می‌برد و به درد خوانواده‌هایی می‌خورد که مواد غذایی و فریزری زیادی دارند.

یخچال LRDCS2603S با رنگ نقره‌ای و فولادی خود، نمای بسیار ویژه‌ای به آشپزخانه و کابینت‌های شما می‌بخشد و به‌لطف نورپردازی داخلی‌اش، دید واضحی از مواد غذایی به شما می‌دهد.

آیا ویژگی و قابلیت مهم و تأثیرگذار دیگری از خانواده‌ی یخچال‌فریزرهای ال‌جی باقی مانده است که در طول مقاله به آن‌ها نپرداخته باشیم؟ لطفاً مواردی را که از چشم ما دور باقی مانده‌اند، در بخش دیدگاه‌ها به‌اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات