دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی یک لیتر آب را در ۶۰ ثانیه می‌جوشاند

پنج‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیر آب در کنار دستگاه تصفیه آب شیائومی Mijia Q1000G
شیائومی دستگاه تصفیه آب جدیدی رونمایی کرده است که سیستم حرارتی دارد و در ۶۰ ثانیه یک لیتر آب را به نقطه‌ی جوش می‌رساند.
تبلیغات

شیائومی در بیانیه‌ای مطبوعاتی از دستگاه تصفیه آب جدیدی پرده‌برداری کرده است که Mijia Q1000G نام دارد. این محصول به طراحی مدرن مزین است و از فناوری پیشرفته‌ای برای تصفیه‌ی آب استفاده می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌ Mijia Q1000G، گرمایش فوری آبِ شیر است. این دستگاه می‌تواند دمای آب را در تنها ۳٫۵ ثانیه هم‌سطح دمای اتاق کند و یک لیتر آب را در ۶۰ ثانیه به نقطه‌ی جوش برساند.

زن و بچه در آشپزخانه مدرن

دستگاه جدید شیائومی می‌تواند در هر دقیقه ۲٫۶۵ لیتر آب را تصفیه کند. این دستگاه به سیستم تصفیه‌ی ۶ مرحله‌ای مجهز است تا تمامی املاح اضافی گرفته شوند و آب سالم به دست شما برسد. کاربر می‌تواند دمای آب را از ۴۰ تا ۹۵ درجه‌ی سانتی‌گراد تعیین کند.

شیائومی اپلیکیشن ویژه‌ای در دسترس مشتریان Mijia Q1000G قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکان کنترل دستگاه تصفیه آب را از راه دور امکان‌پذیر می‌کند. به‌لطف اپلیکیشن می‌توان روی قابلیت‌های مختلف Mijia Q1000G نیز نظارت کرد.

دستگاه تصفیه آب شیائومی Mijia Q1000G از نمای بالا

دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی فاقد BPA است تا نگرانی کاربران درباره‌ی مصرف آب سالم برطرف شود. شیائومی می‌گوید دستگاه جدیدش حالت ویژه‌ای برای بهبود طعم آب و حفظ طولانی‌مدت کیفیت دارد.

قیمت دستگاه تصفیه آب Mijia Q1000G شیائومی ۳٬۳۹۹ یوان (۴۶۵ دلار) است. این دستگاه با گارانتی سه ساله روانه‌ی بازار چین می‌شود. فیلتر RO دستگاه تصفیه آب شیائومی که پنج سال طول عمر دارد، با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۳۶ دلار) در دسترس قرار می‌گیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات