یخچال فریزر ال جی InstaView X267؛ هوشمند، جذاب و مدرن

یک‌شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
مطالعه 8 دقیقه
یخچال هوشمند ال جی X267 از نمای جلو در آشپزخانه
یخچال فریزر رده‌بالای InstaView X267 ال‌جی با قابلیت‌هایی نوآورانه و طراحی هیجان‌انگیز در بین جذاب‌ترین محصولات بازار قرار می‌گیرد.
تبلیغات

یخچال‌ها امروزه به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر هر خانه‌ای تبدیل شده‌اند. ما برای حفظ و نگهداری و تازه نگه داشتن موادغذایی، کاملاً به آن‌ها وابسته هستیم و بدون وجود یخچال فریزر زندگی عادی‌مان با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

یخچال‌ها توسط شرکت‌های مختلف و در انواع و اندازه‌های گوناگون ساخته می‌شوند؛ از یخچال‌های صنعتی بزرگ گرفته تا نمونه‌های‌های کوچک قابل حمل. پیدا کردن یخچال فریزری که تمام نیازهای اصلی یک خانه را برطرف کند، مستلزم این است که کاربران درک کاملی از مدل‌هایی که در بازار ارائه می‌شوند، داشته باشند.

تماشا در یوتیوب

علاوه بر این، هنگام انتخاب محصول مناسب، بسیار مهم است که بتوانید قیمت و میزان بهره‌وری انرژی تمام مدل‌هایی را که مد نظر دارید، بسنجید.

یخچال فریزر ال جی LG InstaView X267 از نمای جلو مشکی

یخچال‌های خانگی، انواع مختلفی دارند: یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال‌ فریزرِ دربالا، یخچال‌ فریزرِ درپایین، یخچال فریزر چنددر، یخچال‌ French Door که معمولاً بخش فریزر آن به صورت کشویی باز و بسته می‌شود و چندان در بازار ایران محبوب نیست و یخچال‌ دوقلو که در اصل یک فریزر و یک یخچال جداگانه اما در کنار هم هستند.

نوع دیگر یخچال‌ها، Door in Door نام دارند که امکان دسترسی به بخشی از مواد غذایی داخل یخچال را از طریق یک در که داخل درِ اصلی یخچال قرار گرفته است، فراهم می‌کنند.

ال جی به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان سرشناس لوازم خانگی، سال‌ها است که در بازار یخچال فریزر فعالیت می‌کند و یخچال‌های گوناگونی را در سبک‌های مختلف به دست مشتریان می‌رساند. در مقاله‌ی پیش رو، با یکی از مدل‌های محبوب و البته مدرن ال‌جی، یعنی مدل InstaView X267 بیشتر آشنا می‌شویم.

ال جی X267؛ یخچالی برای خانواده‌های پرجمعیت

یخچال‌ فریزر ال جی InstaView X267 یکی از محصولات شاخص برند کره‌ای محسوب می‌شود که امکان خرید آن در بازار ایران وجود دارد و از جدیدترین فناوری‌های ال‌جی بهره می‌برد. قیمت یخچال فریزر مورد بحث ال‌جی حدود ۹۰ میلیون تومان است و این محصول را می‌توانیم در فهرست بهترین یخچال فریزر ال‌جی قرار دهیم.

عرض، ارتفاع و عمق یخچال ۹۱۳ در ۱۷۹۰ در ۷۳۵ میلی‌متر و گنجایش آن ۶۳۷ لیتر است. وزن خالص یخچال ۱۳۰ کیلوگرم اعلام شده و این محصول در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید و تیتانیومی عرضه می‌شود.

یخچال فریزر InstaView Door In Door X267 ال‌جی با دستگیره‌های مخفی و طراحی بدنه‌ی صاف و صیقلی، در کنار نورپردازی آبسردکن، بسیار ساده و مینیمالیستی طراحی شده است و می‌تواند برای هر سبک آشپزخانه و سلیقه‌های مینیمال‌پسند، مناسب باشد.

ال‌جی از نوآوری جدیدی در یخچال‌ LG InstaView Door In Door X267 استفاده کرده که Insta View Door in Door نام دارد. یخچال دارای پنل شیشه‌ای آینه‌ای براق است که با دو ضربه‌ی سریع روی آن، فضای داخل یخچال، نمایش داده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد بدون باز کردن درِ یخچال، داخل محفظه‌ را ببینید.

ال‌جی می‌گوید که ویژگی Insta View Door in Door با جلوگیری از هدر رفتن هوای سرد تا ۴۱ درصد، به تازه‌تر نگه‌داشتن مواد غذایی کمک می‌کند و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

قابلیت‌های نوآورانه‌ی یخچال فریزر ال جی X267

یخچال نوآورانه‌ی ال‌جی یک سری قابلیت‌ هیجان‌انگیز دیگر نیز دارد و آن‌ هم چیزی نیست جز کمپرسور خطی اینورتر و سازگاری با اپلیکیشن تینکیو.

کمپرسور خطی اینورتر

ال جی هسته‌ی اصلی یخچال را با کمپرسور خطی اینورتر متحول کرده است و براساس آمار و ارقام ارئّ شده توسط کُره‌ای‌ها، این کمپرسور تا ۳۲ درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ۲۵ درصد نویز کمتر نسبت به کمپرسورهای عادی فراهم می‌کند و دوام بالاتر و کنترل دمای بهینه را برای تازه‌تر نگه‌داشتن مواد غذایی در مدت‌زمان طولانی‌تر، ارائه می‌دهد.

ال‌جی همچنین می‌گوید که کمپرسور مورد بحث ۷ درصد صدای کمتری نسبت به سایر کمپرسورها دارد. به‌علاوه، ال جی قطعات داخلی این کمپرسور را برای ۱۰ سال گارانتی کرده است.

اپلیکیشن ThinQ

با اپلیکیشن LG ThinQ می‌توانید از راه دور دمای یخچال را تنظیم کنید و همچنین ویژگی Express Freeze یا Express Cool را روشن و خاموش کنید تا نگهداری مواد غذایی در دمای بهینه امکان‌پذیر شود.

به‌لطف اپلیکیشن تینکیو، اگر درِ یخچال بیش از حد باز مانده باشد یا نیاز به تعویض فیلتر آب داشته باشید، روی گوشی به شما اطلاع داده خواهد شد.

LG ThinQ از هوش مصنوعی برای توصیه‌ی تنظیمات مختلف یخچال براساس نیاز شما استفاده می‌کند. این نرم‌افزار همچنین نکات مربوط به تعمیر و نگهداری را به شما ارائه می‌دهد.

نرم افزار LG ThinQ ال جی آیفون در دست

یخچال‌های هوشمند منتخب ال جی با سیستم کنترل صوتی نیز همراه هستند، بنابراین می‌توانید با استفاده از دستیار صوتی گوگل یا آمازون الکسا تنظیمات یخچال خود را کنترل و مدیریت کنید.

اپلیکیشن LG ThinQ برای گوشی‌های اندرویدی و گوشی اپل در دسترس قرار دارد (به‌طور دقیق‌تر، این اپلیکیشن با اندروید ۴٫۱٫۲ به بالا و iOS 9 به بالا سازگاری دارد). برای استفاده از LG ThinQ، اتصال به اینترنت و ثبت مدل یخچال یا سایر لوازم خانگی ال جی لازم است.

سیستم عیب‌یاب هوشمند

عیب‌یاب هوشمند یا Smart Diagnose یک فناوری پیشرفته است که به کاربران امکان تشخیص و عیب‌یابی مشکلات را به‌راحتی ارائه می‌دهد. Smart Diagnose با قابلیت انتقال اطلاعات از طریق گوشی هوشمند، به گونه‌ای طراحی شده است که تجربه‌ی یکپارچه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یخچال فریزر ال جی LG InstaView X267 از نمای سه رخ جلو

در صورت بروز مشکل در یخچال، این فناوری می‌تواند دستورالعمل‌هایی را از طریق اپلیکیشن ThinQ به کابران ارائه دهد یا با مرکز خدمات ال جی تماس بگیرد.

یخ‌ساز و آب سردکن

بسیاری از یخچال‌های ما دارای سیستم آب سردکن و یخ‌ساز هستند و می‌توان انواع یخچال‌ها را در دو نوع متصل به لوله‌کشی آب شهری و بدون لوله‌کشی (دارای مخزن آب داخلی) در فروشگاه‌ها پیدا کرد.

آب سردکن و یخ‌ساز از ویژگی‌های محبوب بسیاری از یخچال‌های مدرن هستند، اما ال جی می‌گوید که این تکنولوژی‌ را به سطح کاملاً جدیدی برده است.

سیستم یخ‌ساز یخچال X267 به‌صورت خودکار تکه‌های یخ مکعبی را تولید می‌کند. ازآنجاکه فرایند تولید یخ در این یخ‌ساز به‌آرامی انجام می‌شود، بنابراین همواره یخ‌هایی شفاف و عاری از حباب خواهید داشت. البته این را باید در نظر داشت که شکل و شفافیت یخ تولیدی تا حدی به کیفیت آب و تنظیمات یخچال نیز بستگی دارد.

سیستم Craft Ice Maker

Craft Ice Maker به نوعی یخ‌ساز دوم یخچال X267 ال‌جی است و در برخی از مدل‌ها حضور دارد. این یخ‌ساز به‌صورت کاملاً خودکار تکه‌های یخ را به‌صورت کروی تولید می‌کند که سرعت ذوب پایین‌تری دارند. محفظه‌ی Craft Ice Maker می‌تواند روزانه تا ۶ توپ یخ تولید کند و تا ۳۰ توپ یخ را در محفظه‌ی خود جای دهد.

یخچال فریزر ال جی LG InstaView X267 با یک در باز

سیستم Express Cool و Express Freeze

به کمک Express Cool و Express Freeze می‌توانید محیط داخلی یخچال و فریزر را با سرعت بیشتری سرد کنید.

با فعال شدن این ویژگی، کمپرسور خطی یخچال با حداکثر توان کار می‌کند و دمای یخچال و فریزر را سریع‌تر از حالت عادی پایین می‌آورد.

Express Cool و Express Freeze به‌خصوص برای زمانی کاربرد دارد که قصد منجمد کردن مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن را دارید یا اینکه می‌خواهید یک نوشیدنی خنک را در سریع‌ترین زمان از یخچال تحویل بگیرید.

نورپردازی LED

محیط داخلی یخچال X267 ال جی با چراغ‌های LED همراه شده است که علاوه بر مصرف پایین انرژی، روشنایی کامل و یکنواختی را در همه‌ی قسمت‌های یخچال فراهم می‌کنند.

یخچال فریزر ال جی LG InstaView X267 در حالت باز با مواد غذایی

یخچال فریزر ال جی X267 چه قابلیت‌های دیگری دارد؟

ضدعفونی روزانه‌ی نازل آبسردکن: ویژگی UVnano با استفاده از یک لامپ UV در نازل آبسردکن، هر یک‌ ساعت به‌مدت ۱۰ دقیقه آن را ضدعفونی می‌کند تا بتواند آب سالم و پاکیزه را برای کاربر فراهم کند.

Metal Fresh: قسمت پشتی داخل یخچال، از یک صفحه‌ی فلزی بهره می‌برد که علاوه بر زیبایی محیط داخلی و هماهنگی با قسمت بیرونی، به افزایش ماندگاری هوای سرد در داخل یخچال کمک می‌کند.

فیلتر تصفیه‌ی هوای بهداشتی: ویژگی +Hygiene FRESH در عمل یک سیستم تصفیه‌ی هوای ۵ مرحله‌ای است که برای به حداقل رساندن بوی یخچال طراحی شده است. ال‌جی ادعا می‌کند که فیلتر هوای هوشمند نه تنها می‌تواند باکتری‌ها را تا ۹۹٫۹۹ درصد از بین ببرد، بلکه بوی بد در یخچال را نیز به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، می‌توانید مواد غذایی خود را در محیطی پاکیزه‌تر برای مدت بیشتری نگهداری کنید.

ویژگی LINEARCooling: این فناوری به هوای سرد اجازه می‌دهد به صورت سراسری و یکنواخت در یخچال گردش کند و با کاهش نوسانات دمایی، باعث تازه‌تر نگه‌داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر می‌شود.

بخش بالایی یخچال فریزر ال جی LG InstaView X267

ویژگی +DoorCooling: این قابلیت به کمک کانال هوای اختصاصی و خنک‌کنندگی یکنواخت و پرسرعت در قسمت محفظه‌ی دسترسی سریع، به تازه‌تر ماندن مواد غذایی و خنک‌شدن سریع‌تر نوشیدنی‌ها کمک می‌کند.

قابلیت FRESH Balancer: این قابلیت به شما اجازه می‌دهد رطوبت را در یکی از کشوهای یخچال کنترل کنید؛ ساختار مشبک کشو باعث حفظ رطوبت مواد غذایی می‌شود و به تازه‌تر نگه داشتن میوه‌ها و سبزیجات کمک می‌کند. می‌توانید با استفاده از یک اسلایدر، میزان حفظ رطوبت داخل کشو را برای سبزیجات یا میوه‌ها کنترل کنید.

ویژگی Smart Learner: یخچال فریزر Insta View Door In Door X267 ال‌جی با استفاده از سیستم یادگیری خود می‌تواند عملیات خنک‌کنندگی را براساس سبک زندگی شما تنظیم کند. ال‌جی ادعا می‌کند که به‌لطف سیستم Smart Fresh Air، کمپرسور با کاهش یا افزایش توان خود، دمای داخل یخچال را بسته به میزان استفاده از یخچال، بهینه نگه می‌دارد.

با مشخصاتی که ال‌جی برای یخچال فریزر InstaView Door In Door X267 در نظر گرفته است، می‌توان گفت که طراحی، نوآوری و بهره‌وری با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا یکی از بهترین محصولات ال‌جی در دسته‌ی یخچال و فریزر را برای کاربران ارائه کنند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات