این یکی از ارزان‌ترین جاروبرقی‌های رباتیک دنیا است

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
جاروبرقی رباتیک Eufy X10 Pro از نمای جلو
جاروبرقی رباتیک شرکت Eufy با قابلیت‌های کاربردی و فناوری پیشرفته، قیمت پایین‌تری نسبت به رقبایش دارد.
تبلیغات

شرکت Eufy گجت‌های زیادی به CES امسال آورده است. این شرکت در کنار نمایش چهار دوربین امنیتی، از جاروبرقی رباتیک X10 Pro Omni رونمایی کرد.

براساس بیانیه‌ی رسمی، X10 Pro Omni از قابلیت‌هایی همچون توانایی خالی و تمیز کردن مخزن و سپس خشک کردن آن برای جلوگیری از تجمع کپک بهره می‌برد و همچنین دارای یک سیستم ایمنی است تا اطمینان حاصل شود که به کفش، اسباب‌بازی، یا وسایل دیگر که در مسیر جاروبرقی هستند، برخورد نمی‌کند.

یک شخص درحال بازی با حیوان خانگی در داخل خانه و نمایش جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی رباتیک Eufy همچنین بسیار جذاب به نظر می‌رسد و با دو برس چرخنده در دسترس قرار می‌گیرد. جاروبرقی می‌تواند برس‌هایش را هنگام حرکت روی موکت و فرش ۱۲ میلی‌متر بالا ببرد.

X10 Pro Omni برس‌های خود را در هر دقیقه ۱۸۰ دور می‌چرخاند و می‌تواند یک کیلوگرم فشار را روی سطح اعمال کند. Eufy یک مخزن آب داخلی برای این ربات در نظر گرفته و اطمینان داده است که برس‌های آن همیشه خیس خواهند بود.

چیزی که X10 Pro Omni را بسیار جذاب می‌کند، برچسب قیمتی آن است. ربات‌های دیگر با ویژگی‌های مشابه اغلب برچسب قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار دارند؛ اما قیمت جاروبرقی جدید Eufy حدود ۷۹۹ دلار است و از ۲۰ فوریه (۱ اسفند) در دسترس خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات