چراغ‌های هیجان‌انگیز جدید Nanoleaf با موسیقی هماهنگ می‌شوند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
چراغ‌های Nanoleaf
نانولیف در نمایشگاه CES 2024 از محصولات نوری جدیدی پرده برداشت که با ریتم موسیقی همگام می‌شوند.
تبلیغات

نانولیف در CES امسال علاوه‌بر رونمایی چند محصول جدید از سری Essentials، جزئیات کامل‌تری درباره‌ی چراغ سقفی ماژولار Skylight و نرم‌افزار Orchestrator ارائه داد که بهبودهای گسترده‌ای را در توانایی‌های همگام‌سازی موسیقی نانولیف به‌ارمغان می‌آورند.

Orchestrator ‌بی‌شک هیجان‌انگیزترین نوآوری این فهرست به‌حساب می‌آید؛ چرا‌که مستقیماً به منبع صدای کامپیوتر کاربر متصل می‌شود تا عملکرد نورپردازی بسیار دقیقی ایجاد کند. این امر به محصولات نانولیف اجازه می‌دهد نمایشی نوری ایجاد کنند که درمقایسه‌با بسیاری از محصولات دیگر بازار که تنها به صدا متکی هستند، قدرتمندتر است.

چراغ‌های رشته‌ای جدید نانولیف

Nanoleaf می‌گوید نرم‌افزار مذکور از ریتم و ملودی‌ و طیف صوتی آهنگ‌ها استفاده می‌کند تا هنگام پخش هر آهنگ، نمایش منحصر‌به‌فردی را اجرا کند. همچنین، ازطریق اپلیکیشن Nanoleaf Desktop با پشتیبانی از تمام پلتفرم‌های پخش موسیقی دردسترس است.

چراغ‌های هوشمند داخلی نانولیف

سه محصول دیگری که همراه با ارکستراتور در CES 2024 حضور پیدا کردند، چراغ‌های هوشمند چندرنگ داخلی، چراغ‌های هوشمند چندرنگ بیرونی و چراغ‌های هوشمند چندرنگ دائمی بیرونی نام دارند که همگی افزون‌بر پشتیبانی از Matter، با سایر محصولات Nanoleaf نیز همگام‌سازی می‌شوند.

چراغ‌های بیرونی نانولیف

نانولیف CES 2024 را با ارائه‌ی به‌روزرسانی چراغ سقفی ماژولار Skylight به‌پایان رساند. این چراغ سقفی جذاب که در رویداد سال گذشته معرفی شد، از انواع قابلیت‌های نورپردازی مثل Gentle Rain و Sun Shower پشتیبانی می‌کند. علاوه‌‌بر کنترل نور از راه دور، می‌توان نمایش نور را براساس روشنایی و تاریکی روز و شب تنظیم کرد.

هنوز جزئیات قیمت‌گذاری محصولات جدید Nanoleaf Essentials اعلام نشده است؛ اما این احتمال وجود دارد که فصل بهار از راه برسند. اسکای لایت نیز اواخر ماه ژانویه (اواخر دی یا اوایل بهمن) عرضه می‌شود و در‌حال‌حاضر با قیمت ۲۵۰ دلار برای پیش‌خرید دردسترس قرار دارند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات