جاروبرقی رباتیک Eureka با یک ویژگی هیجان‌انگیز در CES 2024 رونمایی شد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
جاروبرقی Eureka J20
جاروبرقی Eureka J20 با امکانات جذابی مثل سیستم تشخیص خودکار سطح (مثل فرش یا سرامیک) از روشی خلاقانه برای پاک‌سازی بهتر استفاده می‌کند.
تبلیغات

وقتی صحبت‌ از جاروبرقی رباتیک به‌میان آید، اکثر مدل‌های این محصولات از دو روش برای تمیزکردن کف بهره می‌برند؛ صفحه‌ی شست‌وشوی ارتعاشی یا بالشتک‌های چرخان. Eureka با معرفی جاروبرقی رباتیک جدیدش موسوم‌به J20 در CES 2024 از طراحی خلاقانه‌ی تسمه‌ پاک‌کن در این محصول استفاده کرده است.

سیستم موسوم‌به RollRenew از تسمه‌ی پاک‌کن چرخان، مخزن آب دوگانه و پیچ نازل آب تشکیل شده است. مادامی که جاروبرقی رباتیک J20 درحال پاک‌سازی کف باشد، نازل‌های این محصول آب را به‌طور مداوم روی سطح می‌پاشند و لکه‌ها را از بین می‌برند. درنهایت بخش کثیف با خراش‌دهنده‌هایی که زیر ربات تعبیه شده‌اند تمیز می‌شود و آب کثیف به مخزن انتقال می‌یابد.

جاروبرقی Eureka J20

طبق اعلام Eureka، جاروبرقی رباتیک J20 پس‌از یک چرخه‌‌ی تمیزکاری، آب اضافه‌ای روی سطح زمین باقی نمی‌گذارد و جلوی آلودگی مجدد را ازطریق خاک‌های روی غلتک‌هایش می‌گیرد؛ مشکلی که در اغلب صفحات تمیزکننده‌ی استاندارد و پدهای چرخان دیده می‌شود.

سیستم پاک‌کننده‌ی RollRenew را می‌توان مهم‌ترین ویژگی Eureka J20 دانست اما این جاروبرقی رباتیک امکانات کاربردی دیگری هم دارد و به‌عنوان مثال می‌تواند آب کثیف را جمع‌آوری و سطح را با مواد شوینده‌ی اضافه پاک کند و در نهایت با جذب آب، جلوی آلودگی مجدد را بگیرد. مخزن داخلی جاروبرقی رباتیک جدید Eureka درنوع خود جالب است زیرا می‌تواند زباله‌ها را تا ۷۵ روز بدون نیاز به تعویض مجدد، جمع‌آوری کند.

جاروبرقی Eureka J20

سیستم تشخیص کف از دیگر ویژگی‌های جذاب جاروبرقی رباتیک J20 است. این محصول هنگام حرکت روی فرش، سیستم شستشوی خود را به‌حالت غیرپارچه‌ای تغییر می‌دهد. جاروبرقی مذکور با تشخیص اشیاء امکان ردیابی موانعی با ارتفاع ۴٫۵ سانتی‌متر را دارد و قدرت مکش ۸٬۰۰۰ پاسکال را ارائه می‌دهد.

Eureka J20 طراحی مینیمالی دارد و انتظار داریم اواخر سال جاری اطلاعات کامل‌تری درمورد این محصول دردسترس قرار گیرد. قیمت جاروبرقی مورداشاره ۱٬۴۰۰ دلار است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات