این دستگاه هوای خانه را تصفیه و سطح رطوبت را تنظیم می‌کند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
دستگاه تصفیه هوا و مرطوب کننده هوای Mila
برند Mila در CES امسال از دستگاه جدیدی رونمایی کرده است که ترکیب مرطوب‌کننده و تصفیه‌کننده‌ی هوا را با ظاهری جذاب ارائه می‌دهد.
تبلیغات

Mila شرکت سازنده‌ی محصولات تصفیه‌کننده‌ی هوا دو دستگاه جدید به‌نام Air 3 و Halo در CES 2024 رونمایی کرده است که برای بهبود کیفیت هوای محیط داخلی و تنفس افراد طراحی شده‌اند.

Mila Halo قابلیت مرطوب‌کنندگی و تصفیه‌‌ی هوا را به‌طور همزمان ارائه می‌دهد. این محصول برای مطابقت بهتر با دکوراسیون خانه از پنل‌های بیرونی قابل‌تنظیم بهره می‌برد. دستگاه مذکور می‌تواند تشخیص دهد اتاق خالی است و در این شرایط مخزن آب خود را خاموش می‌کند؛ ویژگی جالبی که به جلوگیری از ایجاد رطوبت بیش‌از حد کمک می‌کند و از طرفی نیاز نیست مخزن را خیلی سریع پُر کنید.

براساس اعلام Mila، دستگاه Halo این شرکت می‌تواند ذرات معلق در هوا، باکتری‌ها و قارچ‌ها را از مواد جامد معدنی موجود در آب لوله‌کشی حذف کند و کیفیت هوای محیط داخلی را بهبود دهد.

Mila Air 3 دراصل نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی دستگاه تصفیه‌هوای کنونی Mila است که حالا به فن بی‌صداتر مجهز شده و عملکرد بهتری در تصفیه‌ی هوا دارد. محصول مورد اشاره با پلتفرم HomeKit اپل سازگاری دارد و بنابراین می‌توان آن را ازطریق گوشی آیفون یا تبلت اپل مدیریت کرد.

اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ی دستگاه‌های تصفیه‌کننده و مرطوب‌کننده‌ی هوای Mila Halo و Air 3 اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات