هواپزهای ۲۰۲۴ شیائومی با پخت هوشمند و ظرفیت مناسب معرفی شدند

دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
سرخ کن هوشمند ۴٬۵ لیتری شیائومی روی میز آشپزخانه
شیائومی از دو مدل هواپز با ظرفیت‌ ۴٫۵ و ۵٫۵ لیتر رونمایی کرد که قابلیت‌های مشترک زیادی دارند.
تبلیغات

شیائومی دو هواپز هوشمند جدید را با ظرفیت‌ ۵٫۵ لیتر و ۴٫۵ لیتر به لیست محصولات خود اضافه کرد. هر دو این محصولات از قابلیت‌های مشابهی برخوردارند، با این تفاوت که مدل بزرگ‌تر امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد.

مدل ۵٫۵ لیتری از کنترل دمای بین ۴۰ تا ۲۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد بهره می‌برد، در حالی که محدوده‌ی دما در مدل کوچک‌تر به ۴۰ تا ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد.

هر دو هواپز شیائومی قابلیت‌هایی مانند یخ‌زدایی مواد غذایی، خشک کردن میوه و گوشت و حتی تهیه‌ی ماست را ارائه می‌دهند. برخلاف مدل ۵٫۵ لیتری که دارای پنجره‌ی دید است، مدل ۴٫۵ لیتری این ویژگی را ندارد.

سرخ کن ۵.۵ لیتری جدید شیائومی روی میز
Xiaomi

هر دو هواپز با اپلیکیشن‌های Mi Home و Xiaomi Home سازگار هستند. این اپلیکیشن‌ها دسترسی به آرشیوی گسترده از دستور پخت، کنترل صوتی از طریق دستیار گوگل و ویژگی زمان‌بندی برای اطمینان از آماده شدن غذا در زمان مورد نظر را امکان‌پذیر می‌کنند. محصولات مورد بحث برای کنترل دستی به یک صفحه‌ی گرد مجهز شده‌اند.

شیائومی هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی هواپزهای جدید خود اعلام نکرده است. احتمالاً شیائومی قصد دارد این مدل‌ها را در مناطق یا کشورهای خاصی عرضه کند؛ بدین‌ترتیب قیمت‌گذاری را متناسب با هر بازار به‌صورت جداگانه اعلام خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات