سامسونگ می‌گوید ۳ میلیون دستگاه یخچال‌فریزر گران‌قیمت Bespoke فروخته است

چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یخچال فریزر Bespoke چهار درب سامسونگ
سامسونگ با فروش‌ چشمگیر یخچال‌فریزرهای سری Bespoke، موفقیت این محصول را جشن می‌گیرد.
تبلیغات

سامسونگ پنج سال قبل، خط تولید لوازم خانگی Bespoke را رونمایی کرد. برندی که زمانی آزمایشی به‌نظر می‌رسید، برای کسب‌و‌کار این شرکت بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. غول فناوری کره‌ی‌ جنوبی اکنون از دستیابی به نقطه‌ی عطف مهم برای خط تولید یخچال‌های Bespoke خبر داده است.

فروش یخچال سامسونگ سری Bespoke طی پنج سال گذشته از مرز ۳ میلیون دستگاه عبور کرده است و این یعنی شرکت کره‌ای به‌طور متوسط هر دقیقه یک یخچال فریزر از سری Bespoke فروخته است. سامسونگ در سال ۲۰۱۹ با عرضه‌ی یخچال‌های Bespoke که امکان شخصی‌سازی پنل‌های جلویی و انتخاب رنگ و متریال دلخواه را دراختیار کاربران قرار می‌دهند، انقلابی در بازار لوازم خانگی ایجاد کرد. این ویژگی به یخچال‌ها اجازه می‌دهد به‌طور یکپارچه با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شوند.

سامسونگ در سال‌های گذشته و در راستای گسترش فعالیت‌های Bespoke، محصولات دیگری همچون ماشین ظرفشویی، خشک‌کن لباس، مایکروویو، اجاق گاز، هود و جاروبرقی با این برند تولید کرده است. این شرکت در سال ۲۰۲۱ فهرست رنگ‌های قابل‌انتخاب را از حالت پایه به طیف ۳۶۰ درجه ارتقاء داد. همچنین در سال ۲۰۲۲ خط تولید Infinite به مجموعه لوازم خانگی Bespoke اضافه شد که ترکیبی از رنگ و طراحی با ظاهری کلاسیک و ماندگار را ارائه می‌دهد.

سامسونگ فناوری هوش مصنوعی را هم به یخچال‌های Bespoke خود اضافه کرده است. این محصولات به Bespoke AI Family Hub مجهز شده‌اند و از قابلیت AI Vision Hub بهره می‌برند؛ ویژگی جذابی که مواد غذایی داخل یخچال را به‌صورت خودکار تشخیص داده و فهرستی از اقلام تهیه می‌کند.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، سیستم AI Vision Hub در یخچال‌های سامسونگ Bespoke به کاربران یادآوری می‌کند کدام مواد غذایی درحال تمام‌شدن هستند یا تاریخ انقضای کدام مواد خوراکی نزدیک است. این محصولات همچنین با سرویس Samsung Food همگام‌سازی شده‌اند و با استفاده از مواد غذایی داخل یخچال، دستورالعمل‌های آشپزی پیشنهاد می‌دهند.

ته‌هوان هوانگ، معاون واحد لوازم خانگی الکترونیکی سامسونگ می‌گوید: «یخچال‌های Bespoke از آغاز عصر جدید لوازم‌ خانگی سفارشی‌سازی‌شده که قبلاً هرگز وجود نداشت تا دستیابی به فروش ۳ میلیون دستگاه، به‌طور مداوم برای ایجاد سبک زندگی متناسب با نیاز هر فرد درحال تکامل هستند. همان‌طور که ما به تثبیت خود به‌عنوان قطبی برای لوازم خانگی هوش مصنوعی ادامه می‌دهیم، تلاش خواهیم کرد زندگی روزمره‌ی مصرف‌کنندگان را راحت‌تر و هوشمندتر کنیم.»

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات