قفل درِ هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی معرفی شد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای مدل جدید قفل در هوشمند شیائومی Smart Lock Door 2 با قابلیت تشخیص چهره
قفل در هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی و چشمک هوشمند و مکانیسم قفل خودکار معرفی شد.
تبلیغات

شیائومی مدل جدید قفل در هوشمند Smart Door Lock 2 را با قابلیت تشخیص چهره‌‌ی سه‌بعدی معرفی کرد. فناوری تشخیص چهره‌ی قفل هوشمند شیائومی از نور نامرئی برای ثبت جزئیات صورت استفاده می‌کند.

نمای مدل جدید قفل در هوشمند شیائومی Smart Lock Door 2 با قابلیت تشخیص چهره
Xiaomi

قفل هوشمند جدید شیائومی از دوربین ۲٫۳ مگاپیکسلی با زاویه‌‌ی دید ۱۶۰ درجه استفاده می‌کند که عملکرد چشمک هوشمند برای نظارت از راه دور را ارائه می‌دهد.

این دوربین حالت دیددرشب تمام‌رنگی را ارائه می‌دهد و با استفاده از فناوری تشخیص چهره‌ی انسان ازطریق هوش مصنوعی، آلارم‌های کاذب از حیوانات خانگی را به حداقل می‌رساند.

مشخصات دوربین قفل در هوشمند شیائومی مدل Smart Lock Door 2
دوربین و سنسور تشخیص چهره‌ی قفل در هوشمند شیائومی مدل Smart Lock Door 2

قفل هوشمند جدید شیائومی از مکانیسم اختصاصی قفل خودکار همراه‌ با کاهش نویز بهره می‌برد که در را به‌طور خودکار پس از بسته‌شدن قفل می‌کند و صدای در را هنگام باز و بسته‌شدن، به حداقل می‌رساند.

قفل در هوشمند Smart Door Lock 2 علاوه‌بر فناوری تشخیص چهره، با استفاده از حسگر اثرانگشت، رمز‌عبور، بلوتوث گوشی، کلید اضطراری، کارت NFC، گوشی شیائومی و ساعت هوشمند شیائومی نیز باز می‌شود.

کاربران می‌توانند با استفاده از Wi-Fi و بلوتوث، اعلان‌های این قفل هوشمند را در گوشی هوشمند خود دریافت و تنظیمات دلخواه را از طریق اپلیکیشن Mi Home اعمال کنند.

این قفل از قابلیت HyperOS Connect برای اتصال به دیگر دستگاه‌های شیائومی و اعمال سناریوهای مختلف پشتیبانی می‌کند. برای مثال، می‌توان چراغ‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که هنگام بازشدن قفل، روشن شوند.

در‌حال‌حاضر، مدل جدید قفل در هوشمند Smart Door Lock 2 شیائومی برای پیش‌خرید در چین با قیمت ۱٬۸۹۹ یوان (حدود ۲۶۱ دلار) دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات