انتخاب آگاهانه و خرید کولر گازی مناسب با بهترین قیمت

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بهترین کولر گازی ایران بر حسب متراژ اتاق به همراه معرفی انواع کولر گازی و تفوات آن با کولر آبی
چطور کولرهای گازی موجود در بازار کشور را مقایسه کنیم؟ پیشنهاد زومیت کدام است و ارزان‌ترین راه خرید آن‌ها چیست؟
تبلیغات

تابستان و فصل گرما مدتی است که از راه رسیده و بدون کولر و وسایل سرمایشی سپری‌کردن آن عذاب‌آور است. در سال‌‌های اخیر، کولر گازی جای خود را به‌خوبی در بین خانواده‌های ایرانی باز کرده است و بسیاری آن را با دلیل شرایط جوی منطقه سکونت یا سرمایش بهتر از مدل‌های آبی ترجیح می‌دهند.

در زومیت شما می‌توانید انواع کولرهای گازی در ظرفیت‌های مختلف از نوع اسپیلیت دیواری و ایستاده را با یکدیگر به‌راحتی و با چند کلیک مقایسه کنید. تنها کافی است ازطریق لیست محصولات یا از داخل محصول مدنظر خود کولرهای گازی دلخواه را برای مقایسه انتخاب کنید. کولر گازی جزو لوازم خانگی ارزان محسوب نمی‌شود؛ بنابراین، حتماً پیش از خرید باید از انتخاب خود مطمئن شوید. اما چطور؟ مسیر زیر را دنبال کنید.

صفحه کولر گازی در بخش محصولات زومیت
  • اگر نام محصول مدنظر خود را می‌دانید آن را در زومیت جست‌وجو کنید و بیابید.
  • اگر محصولی را مدنظر ندارید، می‌توانید از گزینه‌های پیشنهادی زومیت که با نشان «زومیت‌‌پسند» در لیست‌ها مشخص هستند، رسیدن به گزینه مدنظر را آغاز کنید.
  • مشخصات کامل محصول را به‌دقت مطالعه کنید تا مطمئن شوید که محصول همان گزینه اصلی و برطرف‌کننده نیازهای شما باشد.
  • از بخش مقایسه یا محصولات با قیمت مشابه، رقبای محصول انتخاب‌شده خود را بیابید و با چند رقیب اصلی محصول خود را ابزار مقایسه زومیت رو‌در‌روی هم قرار دهید. شاید گزینه‌های دیگر از محصول انتخابی شما مناسب‌تر باشند.
  • حتماً نظرات کاربران و نمرات آن‌ها به محصولات مدنظرتان را بررسی کنید.
  • اگر سؤال یا ابهامی دارید، از بخش سؤال در انتهای صفحه با کاربران دیگر و کارشناسان زومیت در میان بگذارید.
  • پس از اطمینان از محصول انتخاب‌شده، از بخش قیمت و فروشندگان محصول فروشگاه اینترنتی ارزان‌ و معتبری را برای خرید انتخاب کنید. سپس، با فشردن کلید خرید به صفحه فروشگاه مدنظر هدایت خواهید شد. حتماً پیش از خرید راهنمای خرید امن را مطالعه کنید.
مقایسه مشخصات و قیمت دو کولر گازی در بخش محصولات زومیت

ما در زومیت کامل‌ترین اطلاعات فنی از کولر گازی را به شما ارائه می‌کنیم؛ اطلاعاتی که با دقتی زیاد در استانداردهای زومیت گردآوری شده است. قیمت کولر گازی در زومیت از‌جمله قیمت کولر گازی ال جی، قیمت کولر گازی جی پلاس، قیمت کولر گازی جنرال گلد و سایر برندها روزانه چندین‌بار از فروشگاه‌های معتبر به‌روزرسانی می‌شود. علاوه‌بر کولر گازی، می‌توانید قیمت پنکه و قیمت کولر آبی را نیز در بخش محصولات به‌صورت به‌روز مشاهده کنید.

فیلترهای مختلفی برای لیست‌های کولر گازی در نظر گرفته شده است. ظرفیت، نوع کولر، کلاس آب و هوایی قابل‌استفاده، کلاس مصرف انرژی، نوع عملکرد موتور (اینورتر یا ثابت)، نوع کمپرسور و... به یافتن بهتر محصولات کمک می‌کند.

پیشنهادات زومیت در لیست محصولات کولر گازی

پیشنهادات زومیت

با یکپارچگی بین بخش محصولات و مجله،‌ شما می‌توانید محصولات پیشنهادی کارشناسان زومیت را از‌این‌پس با نشان زومیت‌پسند در لیست‌ها و داخل خود محصولات مشاهده کنید. همچنین، در داخل مقالات راهنمای خرید نیز با این یکپارچگی ایجاد‌شده امکان مشاهده فروشندگان کالاهای پیشنهادی با قیمت روز آن‌ها فراهم شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات