کولر گازی جدید شیائومی کم‌مصرف‌تر، سریع‌تر و بهینه‌تر از گذشته است و فقط ۴۰۰ دلار قیمت دارد

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کولر گازی شیائومی Mijia Air Conditioner Natural Wind Pro
شیائومی نسخه‌ی جدید کولر گازی هوشمند خود را با نام Mijia Air Conditioner Natural Wind Pro در رنگ سفید ساده رونمایی کرد.
تبلیغات

شیائومی مدل جدید کولر گازی هوشمند خود را با نام Mijia Air Conditioner Natural Wind Pro در رنگ سفید معرفی کرد. این مدل به‌لطف بهره‌مندی از نسل جدید کمپرسور و کندانسور دو ردیفه، موفق به کسب بالاترین رتبه‌ی برچسب انرژی شده است و می‌تواند سالانه ۳۶۱ کیلووات ساعت برق صرفه‌جویی کند.

به‌نوشته‌ی ITHome، کولر گازی Natural Wind Pro شیائومی از موتور کنترل هوشمند Lingyun بهره می‌برد که امکاناتی مثل تنظیم فوق‌العاده‌سریع دما و کاهش لرزش را فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین با اکوسیستم خانه‌ی هوشمند شیائومی با نام Pengpai Zhilian سازگاری دارد و ازطریق اپلیکیشن Mi Home و دستیار صوتی Xiao Ai قابل‌ کنترل است.

نمای داخلی کولر گازی شیائومی Mijia Air Conditioner Natural Wind Pro
نمای داخلی کولر گازی شیائومی Mijia Air Conditioner Natural Wind Pro

کولر گازی Mijia Air Conditioner Natural Wind Pro از کمپرسور ۸ قطبی ۱۲ شیار بهره می‌برد که نسبت‌ به نسل قبلی خود تا ۴۰ درصد لرزش و صدای کمتری دارد و از طرفی عمر آن طولانی‌تر است. کندانسور دو ردیفه‌ی این دستگاه نیز سطح تبادل حرارت را تا ۸۲ درصد افزایش می‌دهد.

قیمت کولر گازی جدید شیائومی Mijia Air Conditioner Natural Wind Pro حدود ۴۰۰ دلار است و خریداران از همین‌ حالا می‌توانند آن را سفارش دهند.

اگرچه مشخصات فنی این مدل با نسخه‌ی قبلی که رنگ خاکستری داشت مطابقت دارد، اما رنگ سفید ظاهری تازه و مدرن به آن بخشیده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات