اجاق القایی شیائومی با توان ۲۱۰۰ وات، صفحه مقاوم میکروکریستالین و قیمت ۲۴ دلار معرفی شد

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اجاق القایی شیائومی Mijia Cooker N1
اجاق القایی جدید شیائومی Mijia N1 با طراحی ساده و جذاب، امکانات ایمنی هوشمند متعدد و قیمت بسیار مناسب معرفی شد.
تبلیغات

شیائومی از اجاق القایی جدید خود با نام Mijia N1 در چین رونمایی کرد. این محصول با طراحی بدنه‌ی گرد و دکمه‌ی چرخشی ساده، اکنون به بازار عرضه شده است.

به‌لطف طراحی دایره‌ای‌شکل اجاق القایی Mijia N1 می‌توان قابلمه‌هایی با ابعاد مختلف را روی آن قرار داد. این محصول از توان حرارتی ۲۱۰۰ وات بهره می‌برد که به گرم‌شدن سریع غذا یا مایعات کمک می‌کند. Mijia N1 همچنین از صفحه‌ی سیم‌پیچ دولایه با ضخامت بالا بهره می‌برد که وظیفه‌ی متمرکزکردن انرژی به‌صورت دایره‌ای را بر عهده دارد. دکمه‌ی چرخشی ساده‌ی تعبیه‌شده برای این اجاق، امکان کنترل آسان را بدون‌ نیاز به فشاردادن‌ مکرر دکمه فراهم می‌کند.

اجاق القایی شیائومی Mijia Cooker N1
Xiaomi

از دیگر ویژگی‌های قابل‌ توجه اجاق القایی Mijia N1 می‌توان به پنل میکروکریستالین با استحکام بالا اشاره کرد که دربرابر آب، روغن و خط‌وخش مقاوم است. به‌نوشته‌ی ITHome، این اجاق همچنین از ۶ سطح کنترل حرارت بهره می‌برد و فقط با یک حرکت به‌راحتی تمیز می‌شود. در بخش زیرین Mijia N1 نیز فن ۷ پره قرار دارد که به دفع مؤثر گرما کمک می‌کند. علاوه‌براین، مکانیزم جداسازی مجرای هوای سرد و گرم در اجاق شیائومی مانع از برگشت هوای داغ به داخل آن می‌شود.

اجاق القایی شیائومی Mijia Cooker N1
Xiaomi

ایمنی یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها در استفاده از لوازم خانگی است و اجاق القایی Mijia N1 از ۸ لایه‌ی ایمنی بهره می‌برد که شامل این موارد می‌شود:‌ محافظت در برابر دماهای بالا و پایین، توقف گرمایش در صورت نبود قابلمه، محافظت دربرابر سوختن بدون آب، محافظ سنسور، محافظت دربرابر مسدودشدن مسیر دفع گرما، محافظت در برابر ولتاژ و محافظت در برابر گرم شدن اجسام کوچک.

اجاق القایی شیائومی Mijia N1 با قیمت ۱۶۹ یوان (حدود ۲۴ دلار) ازطریق وب‌سایت JD.com به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات