این لیوان ۱۴ دلاری شیائومی، ظرف ۴۰ ثانیه آبمیوه تحویلتان می‌دهد

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مخلوط کن قابل حمل شیائومی Mijia Portable Juicer Cup 2
با مخلوط‌کن جدید و قابل‌ حمل شیائومی Mijia Juicer Cup 2، همیشه در هر کجا فقط در چند ثانیه نوشیدنی‌های خنک آماده کنید و از آن لذت ببرید.
تبلیغات

شیائومی مخلوط‌کن قابل‌ حمل Mijia Juicer Cup 2 را برای بازار چین معرفی کرد. این محصول از امروز با قیمت ۹۹ یوان (حدود ۱۴ دلار) به‌فروش می‌رسد و قابلیت‌های بسیار جذابی ارائه می‌دهد.

لیوان Mijia Juicer Cup 2 شیائومی روی راحتی کاربر تمرکز دارد و با موتور قدرتمند DC با سرعت ۱۹٬۵۰۰ دور در دقیقه، می‌تواند فقط در ۴۰ ثانیه آبمیوه‌تان را به شما تحویل دهد. باتری لیتیومی ۴۵ وات، عملکرد بهینه و کارامد این محصول را تضمین می‌کند و میزان تفاله‌ی باقی‌مانده را به کمتر از ۱۰ درصد کاهش می‌دهد.

مخلوط کن قابل حمل شیائومی Mijia Portable Juicer Cup 2
Xiaomi

مخلوط کن Mijia Juicer Cup 2 از تیغه‌ی استیل ضدزنگ با دندانه‌های اره‌ای بهره می‌برد که توانایی خردکردن یخ را نیز دارد و برای تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌ها مناسب است. با هربار شارژ باتری این دستگاه که ازطریق درگاه USB-C انجام می‌شود، می‌توان تا ۱۲ لیوان نوشیدنی آماده کرد.

مخلوط کن قابل حمل شیائومی Mijia Portable Juicer Cup 2
Xiaomi

لیوان Mijia Juicer Cup 2 با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌لیتر و طراحی جمع‌وجور، قابلیت حمل بسیار بالایی دارد. طراحی بدون‌سیم دستگاه به شما اجازه می‌دهد در مکان‌های مختلف به‌راحتی از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این مخلوط‌کن می‌توان به ویژگی تمیزکننده‌ی خودکار ۴۰ ثانیه‌ای اشاره کرد که با دو بار کلیک روی دکمه‌ی پاور فعال می‌شود.

Mijia Juicer Cup 2 به‌دلیل بهره‌گرفتن از ویژگی‌هایی مثل فعال‌سازی با دو بار کلیک، سنسور مغناطیسی، محافظت از باتری در برابر دما و محافظت در برابر شارژ و دشارژ، ایمنی بسیار بالایی دارد.

به‌نوشته‌ی ITHome، لیوان Mijia Juicer Cup 2 شیائومی برای جلوگیری از نشتی، از حلقه‌ی آب‌بندی ۳۶۰ درجه‌ی ضدنشت بهره می‌برد که قابلیت جداشدن دارد تا بتوان آن را راحت‌تر تمیز کرد. این محصول از مواد PCTG با گرید غذایی ساخته شده است و به‌همین‌دلیل با استانداردهای مربوطه کاملاً مطابقت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات