هواپز جدید شیائومی با قیمت ارزان و طراحی جدید رونمایی شد

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
هواپز هوشمند شیائومی Mijia Air Fryer S1‍
هواپز جدید Mijia Air Fryer S1 شیائومی با ظرفیت ۶ لیتر از ویژگی‌هایی مانند ۹ حالت پخت غذا و امکان پخت‌وپز در دماهای ۴۰ تا ۲۱۰ درجه پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

شیائومی هواپز هوشمند جدید خود به نام Mijia Air Fryer S1 را برای بازار چین معرفی کرد. درحال‌حاضر، این محصول با برچسب قیمتی ۲۶۹ یوان (حدود ۳۸ دلار) فروخته می‌شود و باتوجه‌به قیمتش، ویژگی‌های بسیار جذابی ارائه می‌دهد.

هواپز هوشمند Mijia Air Fryer S1 از سیستم گردش هوای داغ ۳۶۰ درجه بهره می‌برد تا دیگر هنگام پخت‌و‌پز به زیر‌و‌رو‌کردن غذا نیازی نداشته باشید. این قابلیت به‌لطف تیغه‌های فن مارپیچ دوگانه و سبد سیکلونی امکان‌پذیر شده است. محصول مذکور از صفحه‌ی شیشه‌ای ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد که ۱۱۸ درصد بزرگ‌تر از صفحه‌ی شیشه‌ای Mijia Air Fryer Pro 4L است و به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی روند پخت غذا را زیر‌نظر بگیرید.

هواپز هوشمند شیائومی Mijia Air Fryer S1
Xiaomi

داخل هواپز هوشمند Mijia Air Fryer S1 شیائومی از فلز باکیفیت ساخته شده که دربرابر دماهای زیاد بسیار مقاوم است و به‌راحتی تمیز می‌شود. همچنین، سبد و سایر اجزای داخلی دستگاه از مواد نچسب با گرید مواد غذایی ساخته شده‌اند.

هواپز هوشمند Mijia Air Fryer S1 از گستره‌ی وسیعی از دماها، یعنی ۴۰ تا ۲۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد، پشتیبانی می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد تا کارهای مختلفی مانند یخ‌زدایی، تخمیر، تهیه‌ی ماست و درست‌کردن میوه‌های خشک را با آن انجام دهید.

هواپز هوشمند شیائومی Mijia Air Fryer S1
Xiaomi

به‌نوشته‌ی ITHome، هواپز شیائومی Mijia Air Fryer S1 از قابلیت «پخت با بخار نرم» نیز پشتیبانی می‌کند. در این حالت، می‌توانید مقدار کمی آب به سبد داخلی اضافه کنید تا هنگام پخت با حرارت زیاد، لایه‌ای از بخار روی سطح غذا ایجاد شود. این ویژگی باعث می‌شود تا غذای شما از بیرون تُرد و در داخل همچنان آبدار باقی بماند.

از دیگر ویژگی‌های Mijia Air Fryer S1 می‌توان به ۹ برنامه‌ی پخت از‌پیش‌تنظیم‌شده اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تا فقط با یک لمس، غذاهای رایجی مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده و بال مرغ را بپزید.

این هواپز هوشمند از حالت گرم‌کن مجدد مستقل نیز بهره می‌برد که تُردی غذاهای از‌قبل‌پخته‌شده را دوباره به آن‌ها باز می‌گرداند. ظرفیت ۶ لیتری این دستگاه باعث شده است تا برای تهیه‌ی وعده‌های غذایی خانوادگی ایدئال باشد و امکان پخت حجم بیشتری از غذا را در یک مرحله فراهم می‌کند.

هواپز هوشمند Mijia Air Fryer S1 از چندین ویژگی ایمنی بهره می‌برد که شامل پنجره‌ی دید دولایه و دریچه‌ی تهویه‌ی پشتی برای افزایش طول‌ عمر محصول و خاموش‌شدن خودکار هنگام جداشدن سبد می‌شود.

Mijia Air Fryer S1 با طراحی زیبا، قابلیت‌های متنوع پخت‌و‌پز، ظرفیت مناسب و قیمت به‌صرفه، برای افرادی مناسب است که به‌دنبال هواپز هوشمند باکیفیت و کاربردی می‌گردند. انتظار می‌رود که این دستگاه به‌زودی در بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات