یخچال جدید سامسونگ درهای خود را به‌طور خودکار با هوش مصنوعی باز می‌کند

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
زن و مرد جوان کنار یخچال سامسونگ French door refigerator
سامسونگ از یخچال جدید خود به‌نام French Door رونمایی کرد؛ محصولی که از قابلیت‌های هوش مصنوعی جذابی بهره می‌برد.
تبلیغات

سامسونگ امروز در کره‌ی جنوبی یخچال جدیدی با نام French Door Refrigerator معرفی کرد که از هوش مصنوعی برای بهبود مصرف انرژی و آسان‌تر کردن زندگی روزمره بهره می‌برد.

French Door Refrigerator یخچالی دو در است که کمی با یخچال Bespoke چهار در سامسونگ تفاوت دارد. بخش فریزر آن در سمت چپ و بخش یخچال در سمت راست قرار دارد. این مدل از یخچال سامسونگ از قابلیت جالبی به نام Auto Open Door بهره می‌برد که باعث می‌شود با لمس حسگر در به‌طور خودکار برای شما باز شود. این ویژگی به‌خصوص برای کاربرانی که توان بازکردن در با دست را ندارند بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد. همچنین برای زمانی که دستانتان پُر باشد و بخواهید در یخچال را باز کنید، بسیار مفید خواهد بود.

مرد جوان درحال باز کردن در یخچال سامسونگ French door refigerator
Samsung

یخچال جدید سامسونگ از ویژگی اتصال وای‌فای و سازگاری با SmartThings بهره می‌برد. می‌توانید ازطریق AI Saving Mode در اپلیکیشن SmartThings، مصرف انرژی را تا ۱۵ درصد کاهش دهید. ویژگی AI Inverter Compressor نیز با بهبود بازدهی انرژی، به کاهش بیشتر هزینه‌های قبض برق کمک می‌کند.

زن جوان درحال باز کردن در یخچال سامسونگ French door refigerator
زن جوان درحال باز کردن در یخچال سامسونگ French door refigerator

قابلیت خنک‌کنندگی با دمای ثابت در French Door Refrigerator باعث کاهش تغییرات جزئی دما می‌شود و طبق ادعای سامسونگ، می‌تواند مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارد و درعین‌حال طعم اصلی آن‌ها را حفظ کند. مجموعه‌ی French Door Refrigerator شامل ۶ مدل می‌شود که سه مدل از آن‌ها با رنگ‌های Bespoke عرضه می‌شوند. قیمت یخچال جدید سامسونگ از ۱۲۶۴ دلار تا ۱۸۶۳ دلار متغیر است.

یکی از مقامات سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: «ما فناوری هوش مصنوعی متمایز و عملکردهای سفارشی‌سازی‌شده را به‌طور قابل‌توجهی در French Door Refrigerator تقویت کرده‌ایم؛ قابلیتی که میان مصرف‌کنندگان محبوبیت زیادی دارد. با گسترش طیف انتخاب‌های یخچال، امیدواریم که تعداد بیشتری از مصرف‌کنندگان بتوانند از تجربه‌ی جدید آشپزخانه متناسب با سبک زندگی خود لذت ببرند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات