ماشین لباس‌شویی‌های نسل جدید ال‌جی با ظرفیت بیشتر از قبل معرفی شدند

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ماشین لباسشویی ال‌جی در محیط آشپزخانه از نمای جلو
نسل جدید ماشین لباسشویی ال‌جی با فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد.
تبلیغات

ال‌جی نسل جدید ماشین‌های لباسشویی خود را مجهز به نسل دوم موتور اینورتر Direct Drive مبتنی‌بر هوش مصنوعی (AI DD) و ظرفیت بالاتر معرفی کرد.

نسل جدید ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از هوش مصنوعی نوع پارچه و میزان کثیفی آن را تشخیص می‌دهد تا بهترین برنامه‌ی شست‌وشو را انتخاب کند. با افزایش ظرفیت دیگ به ۱۶ کیلوگرم، می‌توانید حجم بیشتری از لباس‌ها را به‌طور همزمان بشویید.

براساس بیانیه‌ی رسمی ال‌جی، نسل دوم موتور Direct Drive از فناوری یادگیری عمیق برای تشخیص خودکار وزن، نرمی پارچه و سطح کثیفی لباس‌ها استفاده می‌کند و از فناوری 6Motion برای انتخاب الگوی شست‌وشوی بهینه بهره‌ می‌گیرد. ال‌جی ادعا می‌کند این فناوری آسیب به پارچه را تا ۱۰ درصد کاهش می‌دهد تا به دوام بیشتر لباس‌ها کمک کند.

دارندگان حیوانات خانگی می‌توانند از ویژگی چرخه‌ی مراقبت از حیوانات خانگی استفاده کنند که شست‌وشوی با دمای بالا تا ۶۰ درجه‌ی سانتیگراد و چهار چرخه‌ی آب‌کشی با آب گرم را ارائه می‌دهد و به‌ادعای ال‌جی ۹۹ درصد بوی حیوانات خانگی در لباس‌ها را به‌طور مؤثر از بین می‌برد.

فناوری TurboWash 360 زمان شست‌وشو را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و در عرض تنها ۳۹ دقیقه، لباس‌هایتان را تمیز می‌کند. همچنین، سیستم هوشمند اندازه‌گیری مواد شوینده به‌طور خودکار مقدار مورد نیاز پودر یا مایع لباسشویی را تنظیم می‌کند تا از هدر رفتن مواد شوینده جلوگیری شود.

نسل جدید ماشین لباسشویی ال‌جی ۳۹ برنامه‌ی شست‌وشو دارد و به‌طور خودکار پرکاربردترین برنامه‌ها را به‌خاطر می‌سپارد تا بتوانید با سرعت بیشتری به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. افزون‌بر این، شما می‌توانید برنامه‌های سفارشی خود را ایجاد کنید تا ماشین لباسشویی دقیقاً مطابق با نیازهای شما کار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات