مخلوط‌کن ۲۰۲۴ ارزان شیائومی با قابلیت خودتمیزکنندگی معرفی شد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
مخلوط کن شیائومی Mijia N1
مخلوط‌کن هوشمند Mijia N1 شیائومی با قابلیت‌های جذاب ازجمله موتور پرقدرت با تیغه‌های ۶‌پر از جنس استیل ضدزنگ از راه رسید.
تبلیغات

شیائومی مخلوط‌کن هوشمند Mijia N1 را با قیمت ۲۷۹ یوان (۴۰ دلار) معرفی کرد. این محصول چندکاره، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که به سادگی و سرعت بخشیدن به آماده‌سازی وعده‌های غذایی کمک می‌کند.

مخلوط‌کن Mijia N1 با ظرفیت ۱٫۷۵ لیتر، برای خانواده‌ها یا کسانی که مهمانی‌های زیادی برگزار می‌کنند بسیار ایدئال به‌نظر می‌رسد. این دستگاه از موتور پرقدرت و تیغه‌های ۶پر از جنس استیل ضدزنگ بهره می‌برد که می‌توانند انواع مواد اولیه ازجمله میوه، سبزیجات، مغزها و حتی یخ را به‌طور مؤثر مخلوط کنند.

مخلوط کن شیائومی Mijia N1
Xkiaomi

برای اطمینان از تجربه‌ی مخلوط‌کردن عالی، N1 از سیستم سه مرحله‌ای بهره می‌برد. این سیستم به استخراج پروتئین بیشتر از مواد اولیه کمک می‌کند و در نتیجه بافت مواد غذایی را نرم‌تر و طعم آن‌ها را بهتر می‌کند. علاوه‌بر این، سیستم گرمایش چند مرحله‌ای مخلوط‌کن به حفظ طعم و مواد مغذی کمک و تضمین می‌کند که نوشیدنی‌های شما خوشمزه و مغذی باشند.

تمیزکردن Mijia N1 به‌لطف حالت‌های خود تمیزشونده و استریلیزاسیون، فرآیندی بدون دردسر است. با فشار ساده‌ی یک دکمه، می‌توانید عملکرد تمیزکردن سریع خودکار را فعال کنید یا به حالت تمیزکردن استریلیزاسیون سوییچ کنید.

مخلوط کن شیائومی Mijia N1
Xkiaomi

Mijia N1 از پایه‌ی سرامیکی نچسب بهره می‌برد که به جلوگیری از چسبیدن مواد غذایی و تمیزکردن آسان‌تر کمک می‌کند. صفحه‌نمایش LED مخلوط‌کن، اطلاعاتی درمورد حالت‌های پخت و زمان باقی‌مانده ارائه می‌دهد و نظارت بر فرآیند مخلوط‌کردن را آسان می‌کند.

برای راحتی بیشتر، Mijia N1 از برنامه‌ریزی هوشمند ۱۲ ساعته و حفظ گرمای خودکار پشتیبانی می‌کند. به‌بیان دیگر، می‌توانید دستگاه را برای شروع مخلوط‌کردن در زمان خاصی تنظیم کنید و نوشیدنی‌های شما تا ۱۲ ساعت گرم می‌مانند.

به‌نوشته‌ی ITHome، سیستم مخلوط‌کن Mijia N با توان ۵۰۰ وات و سیستم گرم‌کن آن با توان ۸۰۰ وات کار می‌کند. حداکثر ظرفیت دستگاه برای نوشیدنی‌های سرد ۱٫۷۵ لیتر است، درحالی‌که این عدد برای نوشیدنی‌های گرم به ۱٫۴ لیتر کاهش می‌یابد. وزن این مخلوط‌کن ۴٫۲ کیلوگرم و ابعاد آن ۱۷۶ × ۲۲۳ × ۳۸۳ میلی‌متر است.

Mijia N1 همچنین از ویژگی‌های ایمنی مانند محافظت دربرابر گرم‌شدن بیش از حد موتور، محافظت دربرابر سوختن و طراحی ضد لغزش بهره می‌برد. این مخلوط‌کن برای دوام طولانی‌مدت طراحی شده و از خدمات پس از فروش شیائومی برخوردار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات