D1-kifpool

آموزش: MVP چیست و چگونه ساخته می‌شود

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
هرگز همه‌ی سرمایه‌ی خود را برای تهیه‌ی یک محصول نهاییِ کامل خرج نکنید. ابتدا نیازهای بازار را بشناسید و سپس با ارائه‌ی یک محصول قوی، فروش خود را تضمین کنید.
تبلیغات
D4-mci

MVP چیست؟

یکی از مهم‌ترین مفاهیم مطرح شده در حوزه‌ی کارآفرینی، MVP یا Minimum Viable Product است. این اصطلاح که معادل فارسی آن «حداقل محصول پذیرفتنی» است، به محصولی گفته می‌شود که دارای حداقل ویژگی‌های لازم و کافی برای عرضه به مشتری‌ها باشد و هدف از ارائه‌ی آن، مشاهده‌ی بازخورد مشتری‌ها نسبت به محصول است. این محصول یک نمونه‌ی ناقص از محصول نهایی نیست؛ بلکه یک محصول قابل فروش است که می‌تواند در آینده ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شود. این لغت در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار توسط فرنک رابینسون ارائه شد و توسط استیو بلنک و اریک ریس همگانی شد.

successful mvp

تولید یک محصول با ویژگی‌های زیاد کاری سخت و زمان‌بر است و همچنین امکان شکست خوردن آن وجود دارد. اما تولید یک MVP به کارآفرینان کمک می‌کند که فرضیه‌ی خود را با کمترین تلاش و هزینه‌ی ممکن آزمایش کنند. حداقل محصول پذیرفتنی دارای ویژگی‌های اولیه و اساسی برای گسترش محصول در آینده است. توسعه‌دهندگان معمولاً این محصول را به زیر مجموعه‌ای از مشتری‌های بالقوه عرضه می‌کنند. آن‌ها ازطریق بازخوردهایی که از مشتری‌های خود می‌گیرند، می‌توانند چشم‌انداز خوبی نسبت به نمونه‌ی اولیه و اطلاعات مرتبط با بازاریابی به دست آورند. این کار از ساختن محصولی که مورد استقبال مشتری‌ها قرار نگیرد، جلوگیری می‌کند. حداقل محصول پذیرفتنی، درواقع ورژنی از یک محصول جدید است که یک تیم می‌تواند به کمک آن، حداکثر اطلاعات لازم درباره‌ی بازخورد مشتری‌ها را با حداقل تلاش ممکن به دست آورد. حداقل محصول پذیرفتنی یک محصول دست‌ساز است که طی فرآیندهای تولید ایده، نمونه‌سازی، ارائه، جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه‌و‌تحلیل و یادگیری تولید می‌شود. این مراحل چندین بار تکرار می‌شوند تا درنهایت یک محصول مطلوب تولید شود یا به‌عنوان یک محصول ناموفق در نظر گرفته شود.

هدف از ساخت حداقل محصول پذیرفتنی چیست؟

  • توانایی سنجش فرضیه‌های یک محصول با حداقل منابع
  • افزایش سرعت یادگیری
  • ارائه‌ی هرچه سریع‌تر محصول به مشتری
  • ایجاد نمونه‌ی اولیه و توسعه‌ی ویژگی‌های آن در آینده
  • کاهش اتلاف زمان برای طراحی بخش‌هایی که مورد توجه مشتری نیستند
  • نمایش توانایی‌های تیم توسعه‌دهنده در ساختن محصول مورد نیاز
  • مثال‌هایی از MVP

    Dropbox

    dropbox

    Dropbox یکی از معروف‌ترین مثال‌های ارائه‌ی حداقل محصول پذیرفتنی است. سازنده‌ی این محصول، درو هیوستون، برای اینکه بتواند نظر مشتری‌ها را نسبت به ایده‌ی اشتراک‌گذاری فایل‌ها جویا شود، مجبور بود به خیابان برود و با پرس‌و‌جو کردن از مردم، مستقیماً از آن‌ها بازخورد بگیرد. ولی او و اعضای تیمش در عوض یک ویدئوی ۳ دقیقه‌ای درست کردند و مشخصات محصول خود را به‌طور کامل توضیح دادند. همین موضوع باعث شد تقاضا برای محصولی که هنوز تولید نشده بود در عرض تنها یک شب از ۵ هزار نفر به ۷۵ هزار نفر برسد.

    Airbnb

    airbnb

    برایان چسکی و جو گبیا در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفتند یک کسب‌و‌کار جدید راه‌اندازی کنند. آن‌ها پول زیادی برای شروع نداشتند و حتی قادر به پرداخت مبلغ اجاره‌ی آپارتمان خود در سانفرانسیسکو هم نبودند. آن‌ها از کنفرانس طراحی که قرار بود در شهرشان برگزار شود، مطلع شدند و ایده‌ی جالبی ارائه دادند. ایده‌ی آن‌ها این بود که به افرادی که در این کنفرانس شرکت می‌کنند، محل ارزانی برای اقامت پیشنهاد دهند. آن‌ها از آپارتمان خود عکس گرفتند و آن را در یک وب‌سایت ساده قرار دادند و در کمال تعجب مشاهده کردند که ۳ نفر برای اجاره‌ی چند روزه‌ی خانه‌ی آن‌ها درخواست دادند. این محصول اولیه چشم‌اندازی از نیازهای مردم و بازار را به آن‌ها نشان داد. آن‌ها متوجه شدند که بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در خانه‌ی شخص دیگری اقامت کنند تا اینکه اتاقی با مبلغ بیشتری در هتل اجاره کنند. همین موضوع به آن‌ها کمک کرد تا بتوانند استارتاپ خود به نام AirbedAndBreakfast را راه‌اندازی کنند.

    مراحل ساخت یک MVP

    هیچ‌کس دوست ندارد زمان و پول خود را صرف ساختن محصولی کند که کسی حاضر نباشد آن را خریداری کند. نظرسنجی از دیگران یکی از راه‌حل‌های این مشکل است؛ اما ازآنجاکه تفاوت زیادی بین حرف زدن و عمل کردن وجود دارد، این راه نمی‌تواند بازخورد مناسبی به سازندگان محصول بدهد. بنابراین ساختن یک MVP می‌تواند کمک زیادی در این زمینه به شما ارائه دهد. اما برای ساخت یک MVP چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

    قدم اول: هدف و مخاطبان خود را تعریف کنید

    اولین قدم برای ساخت یک MVP این است که طرح یا ایده‌ی کسب‌و‌کار خود را به‌طور کامل تعریف کنید. خود را جای مشتری بگذارید و از خودتان ۲ سؤال پرسید: چرا من به این محصول احتیاج دارم؟ این محصول چگونه به من کمک می‌کند؟ پاسخ دادن به این ۲ پرسش، نیازهای مشتری و هدف از ساختن محصول را برای شما مشخص خواهد کرد.

    قدم دوم: رقبای خود را بشناسید

    اگر در حال حاضر محصولاتی مشابه با محصول یا خدمات شما در بازار وجود دارد، باید آن‌ها را به خوبی تحلیل کنید. گاهی اوقات کارآفرینان به دلیل ایمانی که به خاص بودن ایده‌ی خود دارند، فراموش می‌کنند که باید ابتدا بازار رقابت را بررسی کنند. ابزارهای مختلف زیادی وجود دارند که می‌توانید به وسیله‌ی آن‌ها ترافیک سایت رقبای خود را بررسی کنید.

    قدم سوم: مسیر حرکت مشتری‌ها را تعیین کنید

    بررسی یوزرفلو یا مسیر حرکت مشتری‌ها در وب‌سایت، این امکان را به شما می‌دهد که بدانید کدام قسمت‌های وب‌سایت خود را باید تقویت کنید. به‌عنوان مثال، وب‌سایت Zappos یک فروشگاه معروف آنلاین کفش است که اولین فعالیت خودش را با یک MVP آغاز کرد. هدف از راه‌اندازی این وب‌سایت این بود که مشتری‌ها بتوانند کفش‌های خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنند. بنابراین آن‌ها باید بر مواردی مانند: پیدا کردن کفش مناسب، خریدن کفش، مدیریت سفارش‌ها و تحویل دادن سفارش‌ها تمرکز می‌کردند. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارند که برای تشخیص یوزرفلو به شما کمک می‌کنند.

    قدم چهارم: لیستی از امکانات ضروری تهیه کنید

    بعد از اینکه مسیر حرکت مشتری را تعیین کردید، باید لیستی از امکانات ضروری هر بخش تهیه کنید. معمولاً هر بخش از یک سری امکانات اصلی و فرعی تشکیل شده است. آن‌ها را به صورت یک لیست مشخص کنید. امکاناتی را که دارای بیشترین ضرورت هستند،در بالای لیست و موارد کم‌اهمیت‌تر را در پایین لیست قرار دهید. درنهایت با توجه به اولویت ویژگی‌ها برای ساختن آن‌ها اقدام کنید. فراموش نکنید که باید به همه‌ی موارد لیست خود رسیدگی کنید.

    قدم پنجم: بسازید، امتحان کنید و یاد بگیرید

    بعد از مشخص شدن طرح اولیه و ساخته شدن محصول، نوبت به امتحان کردن آن‌ می‌رسد. این بخش به دو مرحله‌ی آلفا و بتا تقسیم‌ می‌شود. در بخش آلفا مهندسان کیفیت‌سنجی محصول را امتحان و مشکلات آن را مطرح می‌کنند. بعد از رفع مشکلات و در بخش بتا، محصول دراختیار کاربران قرار می‌گیرد و بازخوردهای آن‌ها طی ۱ یا ۲ هفته بررسی می‌شود. درنهایت مشکلات مطرح‌شده برطرف می‌شوند و محصول ارائه می‌شود. مراحل امتحان کردن و یاد گرفتن می‌توانند بعد از عرضه‌ی محصول، چندین بار تکرار شوند.

    business plan

    چگونه یک MVP بسازیم؟

    ۱- ساختن ویدئو

    یک ویدئو می‌تواند چندین هزار کلمه را در مدت زمان خیلی کمی به مخاطب منتقل کند. کافی است پیغام خود را دقیقاً مشخص کنید و آن را در قالب یک ویدئو درست کنید. بهتر است که ساخت ویدئو به افراد حرفه‌ای سپرده شود؛ اما اگر بودجه‌ی کافی ندارید، خودتان هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

    ۲- ساختن صفحه‌ی فرود

    صفحه‌ی فرود، محلی است که کاربران بعد از کلیک کردن روی آگهی تبلیغاتی در یک وب‌سایت دیگر یا ایمیل خود، به آنجا هدایت می‌شوند. وظیفه‌ی صفحه‌ی فرود این است که ارزش پیشنهاد شما را به کاربر نشان دهد و او را برای عمل کردن ترغیب کند. صفحه‌ی فرود هم یک ابزار تبلیغاتی و هم یک MVP است. این صفحه ارزش محصول شما، استدلال و حتی قیمت محصول شما را ارزیابی می‌کند.

    ۳- MVP جادگر آز

    zappos

    این روش زمانی انجام می‌شود که شما آیتمی مشابه محصول واقعی خود به معرض نمایش بگذارید؛ اما تولید محصول را بعد از ایجاد تقاضا انجام دهید. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، وب‌سایت فروش آنلاین کفش Zappos نیز از همین روش برای ساختن MVP خود استفاده کرد. مؤسس این شرکت در مرحله‌ی اول راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود از یک انبار برای ذخیره کردن کفش‌های خود استفاده نکرد. او به فروشگاه‌های مختلف تولیدی کفش رفت و با هماهنگی آن‌ها از محصولاتشان عکس گرفت و در وب‌سایت خود قرار داد. او بعد از گرفتن سفارش مشتری‌ها، به همان فروشگاه‌ها مراجعه می‌کرد، کفش‌ها را می‌خرید، سپس بسته‌بندی می‌کرد و برای مشتری‌ها می‌فرستاد. این تجربه، دید خوبی از بازار خرید آنلاین کفش به مؤسس این شرکت ارائه داد و توانست از این طریق فرضیات خود را امکان‌سنجی کند.

    ۴- MVP کارپرداز

    food on table

    به‌جای ارائه‌ی یک محصول می‌‌توانید با سرویس‌های دستی شروع کنید. این سرویس باید دقیقاً شامل مراحلی باشد که مردم برای استفاده از محصول شما باید طی کنند. به‌عنوان مثال Food on table وب‌سایتی است که به صورت هفتگی لیستی از دستور تهیه غذا و مواد غذایی که در فروشگاه‌های اطراف شما به حراج گذاشته شده‌اند، برایتان ارسال می‌کند. همان‌طور که می‌دانید ایجاد هماهنگی میان دستور تهیه غذا و فروشگاه‌های مواد غذایی کار سختی است. بنیان‌گذاران این وب‌سایت نیز از ابتدا برای همه‌چیز برنامه‌ریزی نکردند. این دو بنیان‌گذار ابتدا با صاحب چند فروشگاه صحبت کردند و مشتری‌های علاقه‌مند را پیدا کردند. آن‌ها هر هفته به فروشگاه سر می‌زدند و یک دستور تهیه غذا را که مواد اولیه‌‌ی آن حراج شده بود، از فروشگاه دریافت می‌کردند و برای کاربران به صورت ایمیل ارسال می‌کردند. آن‌ها هر هفته از کاربران خود بازخورد می‌گرفتند و متوجه می‌شدند که چه کارهایی برای پیشرفت وب‌سایت خود باید انجام دهند. آن‌ها به مرور زمان مشتری‌های خودشان را افزایش دادند تا جایی که مجبور شدند برای فرایند‌های خود برنامه‌نویسی کنند. و درنهایت توانستند کسب‌و‌کار خو را به‌طور گسترده در سراسر کشور پخش کنند.

    جمع‌بندی

    درنهایت به یاد داشته باشید که نباید همه‌ی سرمایه‌ی خود را برای محصولی خرج کنید که نمی‌دانید آیا فروش خوبی خواهد داشت یا خیر. خلاق باشید و سعی کنید از راه‌حل مناسبی برای ارائه‌ی MVP خود استفاده کنید. سپس بازخورد کاربران را به دقت بررسی کنید و در صورت لزوم بخش‌هایی از محصول خود را تغییر دهید و سپس محصول نهایی را به بازار عرضه کنید.

    مقاله رو دوست داشتی؟
    نظرت چیه؟
    داغ‌ترین مطالب روز
    تبدیل عکس به تصویر انیمیشنی به سبک استودیو جیبلی / Ghibli
    چگونه در ChatGPT به سبک استودیو جیبلی عکس بسازیم؟

    ترند این روزهای فناوری، تبدیل عکس‌های معمولی به تصاویر انیمه‌ای به سبک استودیو جیبلی است که با استفاده از ChatGPT انجام می‌شود؛ اما چگونه؟

    33
    2 روز پیش
    قلابچه ماهی در حال مرگ در نور روز در سطح آب
    ایکاروس اعماق دریا: ماهی شگفت‌انگیزی که در نور ظاهر شد و دنیا را شگفت‌زده کرد

    کشف نادر موجودی از ژرف دریا در نور روز، واکنش‌های گسترده‌ای را در دنیای مجازی برانگیخت و توجه‌ها را بیش از پیش، به حیات مرموز اعماق اقیانوس جلب کرد.

    65
    یک روز پیش
    یک هکر با هودی مشکی در حال هک کردن
    نشت اطلاعات بانک سپه صحت دارد؟

    روابط عمومی بانک سپه ادعای هک شدن داده‌های این بانک را تکذیب کرد؛ با این حال گروه هکری گفته است قصد دارد داده‌های ۲۰ هزار مشتری را به‌زودی منتشر کند.

    147
    2 روز پیش
    منظره‌ی تپه‌ی Bliss ویندوز XP
    منظره والپیپر ویندوز XP اکنون چه شکلی است؟

    تپه‌ی سرسبزی که در عکس معروف ویندوز XP به آسمانی ژرف تکیه داده بود، روزی واقعیت داشت؛ اما امروز، دیگر خبری از آن منظره‌ی بکر نیست.

    56
    12 ساعت پیش
    طرحی از کارت بسته عیدی همراه اول
    عیدی ویژه همراه اول به مناسبت عید فطر

    همراه اول به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، به تمامی مشترکان خود «عیدی» می‌دهد.

    5
    2 روز پیش
    مدیرعامل OpenAI به سبک استودیو جیبلی
    واکنش سم آلتمن به تب عکس‌های استودیو جیبلی: لطفاً کمی آرام‌تر؛ تیم ما به خواب نیاز دارد!

    تب‌وتاب تولید عکس به سبک استودیو جیبلی صدای مدیرعامل OpenAI را درآورد.

    59
    2 روز پیش
    دانشجویان با کلاه فارغ‌التحصیلی
    نخبگان به ایران بیایید و سربازی بروید؛ آیین‌نامه ارتباط با نخبگان ایرانی خارج از کشور تصویب شد

    در آیین‌نامه‌ای که ۲۶ اسفند ماه تصویب شده معاونت علمی اعلام کرده قصد دارد ایرانیان نخبه خارج از کشور را شناسایی و آنها را تشویق به بازگشت به کشور ...

    130
    2 روز پیش
    تبلیغات
    DN-DNShatel

    نظرات

    تبلیغات
    D7-zoomitproduct
    D7-B6Snappshop
    آخرین ویدیوها
    پخش از رسانه
    آموزش کامل و جامع نصب ویندوز ۱۱ + پارتیشن‌بندی و ...
    آموزش کامل و جامع نصب ویندوز ۱۱ + پارتیشن‌بندی و ...
    00:38:14
    LG QNED86 TV
    بهترین انتخاب برای گیم و فیلم! بررسی تلویزیون ۸۶ اینچی ال‌جی
    00:12:39
    عکس ابزارهای ذخیره‌سازی فایل از قدیم تا جدید
    سفر شگفت‌انگیز دنیای ذخیره‌سازی اطلاعات؛ از گذشته تا امروز!
    00:14:56
    عکس وان‌پلاس ۱۳ رنگ مشکی در دست
    وان پلاس ۱۳؛ ارزشمندتر از گلکسی اس ۲۵ اولترا؟
    00:16:13
    عکس لوح نقره‌ای یوتیوب زومیت در ابعاد جدید
    آنباکس لوح نقره‌ای یوتیوب زومیت به بهانه نوروز ۱۴۰۴
    00:23:39
    عکس یخچال MoodUp ال‌جی
    این یخچال با روح و روانت بازی می‌کنه 🧊
    00:05:48
    بررسی هدفون سونی WF-1000XM5
    بررسی هدفون توگوشی XM5 سونی
    00:10:23
    عکس گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
    بررسی ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس 5G
    00:13:31
    زومکست با مدیرعامل جاباما
    گفتگو با مدیرعامل جاباما؛ فرصتی برای دیدن ناشناخته‌های ایران
    00:38:48
    دیگه گلس نخر در حال شکستن یک گلس
    شیشه‌های ضد خش گوشی چطوری ساخته می‌شن؟
    00:13:15
    نگاه نزدیک به ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی
    نگاه نزدیک به ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی
    00:14:33
    عکس بهزاد مرعشیان و امیر خاوران در کنار هم
    سرویس تحقیقات بازار دیجی‌کالا چیه؟
    00:30:05
    موشک استارشیپ روی سکوی پرتاب در تاسیسات استاربیس
    پخش زنده پرتاب آزمایشی هشتم موشک استارشیپ
    02:00:00
    عکس مهرداد با قطعات داخلی آل این وان gt624 گرین
    بررسی آل این وان گرین مدل GT624
    00:35:45
    عکس گوشی پوکو X7 پرو در دست
    بررسی گوشی پوکو X7 پرو
    00:10:50
    عکس مسعود یوسف‌نژاد در کنار بهزاد اکبری
    عقب‌گرد اکوسیستم استارتاپی بر اثر فیلترینگ
    00:36:29
    عکس گوشی‌های پوکو ایکس ۶ پرو و داریا باند ۲ در کنار هم
    مقایسه گوشی داریا باند ۲ با پوکو X6 Pro
    00:11:29
    عکس گلکسی اس ۲۵ اولترا و آیفون ۱۶ پرومکس در کنار هم و مقایسه دوربین
    مقایسه دوربین گلکسی S25 اولترا و آیفون 16 پرو مکس
    00:47:42
    عکس ری‌برندینگ همراه اول و ساین جدید این اپراتور
    مراسم ری‌برندینگ همراه اول؛ هویت جدید چه فرقی کرده؟
    00:07:27
    زومیت چطور بررسی می‌کنه؟
    محصولات چطور تو زومیت بررسی می‌شن؟ 🔍📦
    00:10:48
    پشت پرده بزرگ‌ترین هک تاریخ کریپتو
    پشت پرده بزرگ‌ترین هک تاریخ کریپتو
    00:06:49
    عکس مسعود یوسف نژاد و پشوتن پورپزشک درکنارهم و موضوع فیلترینگ اینستاگرام
    شکست ۳ ساله فیلترینگ اینستاگرام؛ رشد ۳ برابری فروش ایرانی‌ها
    00:32:59
    آیفون ۱۶ ای و بی معنا
    جایگزین آیفون اس ای معرفی شد؛ قلبی جدید با قیمت بالا 🔻
    00:09:24
    تصویر شادان با مکبوک و لوگو نرم افزارهایی که روی مک نصب می شوند و نمیشوند
    قبل از خرید مک‌بوک این ویدیو رو ببین!
    00:13:44
    عکس بهزاد با میکروفون زومیت در دست و ماشین لباس‌شویی پاکشوما
    برند پاکشوما در تولد ۵۰ سالگی خودش، ری‌برند شد
    00:12:44
    نسل دوم انحصار؟ 📦 آنباکس داریا باند ۲
    نسل دوم انحصار؟ 📦 آنباکس داریا باند ۲
    00:17:09
    عکس آقای مصحفی با دو تا ماه در دست و زمین در پشت سر او
    چی می‌شد اگه زمین ۲ تا ماه داشت؟
    00:06:23
    آموزش نصب لینوکس روی اندروید
    آموزش نصب لینوکس روی گوشی‌های اندروید
    00:30:39
    عکس گوشی گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس در کنار هم
    بررسی گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس
    00:13:47
    هوش مصنوعی سامسونگ
    بررسی قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ در اس ۲۵
    00:20:23
    آینده تکنولوژی با ترامپ چطور خواهد شد؟
    ترامپ با آینده تکنولوژی چی کار می‌کنه؟
    01:14:29
    عکس کاور خبرنگار زومیت و مدیرعامل زرپاد
    قبل از خرید طلای آنلاین این ویدیو رو تماشا کنید!
    00:01:12
    همه چیز درباره دیپ سیک
    دیپ سیک؛ انقلاب هوش مصنوعی از چین 🇨🇳⚡💻
    00:23:37
    بررسی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ
    بررسی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ؛ چاقوی کند سامسونگ 🔪🔥
    00:19:41
    گوشی اشتراکی
    گوشی اشتراکی؟! دیگه گوشیت مال خودت نیست! 😳📱
    00:09:55
    عکس پلتفرم ابرآمد در رویداد ابری‌گپ
    گزارش زومیت از رویداد «ابری‌گپ»
    00:08:39
    عکس امیرمحمد سلیمانی و میکروفون زومیت در دستانش
    پشت صحنه اولین دورهمی حضوری زومیت
    00:16:35
    چیزایی که سامسونگ توی رویداد آنپکد بهتون نگفت!
    چیزایی که سامسونگ توی رویداد آنپکد بهتون نگفت!
    00:07:56
    اولین گردهمایی زومیت و پوشش زنده‌ی رویداد آنپکد سامسونگ
    نسخه آفلاین پوشش زنده دورهمی زومیت
    03:04:03
    عکس سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ در دست بهزاد
    نگاه نزدیک زومیت به خانواده گلکسی اس ۲۵
    00:08:52
    ۴ مرد جوان در کاور مراسم رونمایی گلکسی اس ۲۵
    پوشش زنده دورهمی زومیت؛ مراسم معرفی سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ
    03:00:00
    انتظارات از رویداد معرفی گلکسی اس ۲۵ سامسونگ و دورهمی زومیت
    انتظارات از رویداد معرفی سری اس ۲۵ سامسونگ و دورهمی زومیت
    00:11:31
    عکس بهزاد در ماشین پرنده و لوگو CES
    ۱۰ فناوری برتر امسال که آینده رو تغییر می‌دن
    00:11:52
    کاور دورهمی زومیت
    اولین دورهمی حضوری زومیت؛ گردهمایی بزرگ عاشقان فناوری 🎉
    00:01:04
    انتظارات زومیت از دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ
    گلکسی اس ۲۵ اولترا تو راهه؛ از دوربین این گوشی چی می‌دونیم؟
    00:09:51
    عکس بهزاد و هادی با جعبه‌های دیجی‌کالا و لوگوی بیسوس
    آنباکس ۴۰ میلیونی کالاهای متنوع بیسوس
    01:13:38
    کامپیوترهای کوانتومی و جهان های موازی
    همه چیز درباره کامپیوترهای کوانتومی
    00:13:43
    عکس کاور دیجی پی
    گزارش غرفه‌ی دیجی‌پی در نمایشگاه بین‌المللی ریتیل شو تهران
    00:08:40
    گلکسی اس ۲۴ اولترا نه، اس ۲۵ اولترا خوبه
    اس۲۴ اولترا نخر؛ اس۲۵ اولترا داره میاد!!! 🤯
    00:08:54
    کیس خوب چه ویژگی‌هایی داره؟
    قبل از خرید کیس کامپیوتر به این نکات توجه کنید ⚠️
    00:07:56
    coming soon...

    مقایسه قیمت و مشخصات 🛒

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A36 سامسونگ ارغوانی / Samsung Galaxy A36پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A36 سامسونگ ارغوانی / Samsung Galaxy A36
    4
    گلکسی A36 سامسونگ

    از30,633,300تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A56 سامسونگ زیتونی / Samsung Galaxy A56پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A56 سامسونگ زیتونی / Samsung Galaxy A56
    3.9
    گلکسی A56 سامسونگ

    از35,500,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7
    3.7
    پوکو X7 شیائومی

    از26,977,700تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 پرو شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 پرو شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7 Pro
    4.7
    پوکو X7 پرو شیائومی

    از29,500,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 25 سامسونگ سرمه ای / Samsung Galaxy S25پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 25 سامسونگ سرمه ای / Samsung Galaxy S25
    4.4
    گلکسی اس 25 سامسونگ

    از76,499,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 اپل آبی / Apple iPhone 16پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 اپل آبی / Apple iPhone 16
    3.5
    آیفون 16 اپل

    از85,990,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو مکس اپل مشکی / Apple iPhone 16 Pro Maxپنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو مکس اپل مشکی / Apple iPhone 16 Pro Max
    3.8
    آیفون 16 پرو مکس اپل

    از169,699,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو اپل بژ / Apple iPhone 16 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو اپل بژ / Apple iPhone 16 Pro
    4.4
    آیفون 16 پرو اپل

    از158,999,000تومان

    کنسول بازی پلی استیشن 5 پرو سونی / Sony PlayStation 5 Proکنسول بازی پلی استیشن 5 پرو سونی / Sony PlayStation 5 Pro
    4
    اپل ایرپادز 4 به همراه کیساپل ایرپادز 4 به همراه کیس
    3
    اپل ایرپاد 4

    از13,500,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A55 سامسونگ آبی روشن / Samsung Galaxy A55پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A55 سامسونگ آبی روشن / Samsung Galaxy A55
    4.2
    گلکسی A55 سامسونگ

    از27,626,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ سرمه ای تیره / Samsung Galaxy A15پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ سرمه ای تیره / Samsung Galaxy A15
    4.4
    گلکسی A15 سامسونگ

    از12,549,900تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco X6 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco X6 Pro
    4.3
    پوکو X6 پرو شیائومی

    از27,915,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 شیائومی سفید / Xiaomi Poco X6پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 شیائومی سفید / Xiaomi Poco X6
    4
    پوکو X6 شیائومی

    از27,648,000تومان

    پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو F6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco F6 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو F6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco F6 Pro
    4.5
    پوکو F6 پرو شیائومی

    از42,966,600تومان

    گوشی موبایل گلکسی زد فولد 6 سامسونگ صورتی / Samsung Galaxy Z Fold6گوشی موبایل گلکسی زد فولد 6 سامسونگ صورتی / Samsung Galaxy Z Fold6
    4.1
    پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A35 سامسونگ بنفش روشن / Samsung Galaxy A35پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A35 سامسونگ بنفش روشن / Samsung Galaxy A35
    4.3
    گلکسی A35 سامسونگ

    از23,841,000تومان

    پنل جلو و پشت تبلت آیپد پرو 13 اپل نسخه 2024 مشکی / Apple iPad Pro 13 2024پنل جلو و پشت تبلت آیپد پرو 13 اپل نسخه 2024 مشکی / Apple iPad Pro 13 2024
    3.8
    موبایل آیفون 13 اپل / Apple iPhone 13موبایل آیفون 13 اپل / Apple iPhone 13
    4.1
    آیفون 13 اپل

    از54,990,000تومان

    گوشی موبایل ردمی نوت 13 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 13 Pro سفیدگوشی موبایل ردمی نوت 13 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 13 Pro سفید
    4.5
    پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 24 سامسونگ زرد / Samsung Galaxy S24پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 24 سامسونگ زرد / Samsung Galaxy S24
    4.4
    گلکسی اس 24 سامسونگ

    از93,733,300تومان

    موبایل آیفون 13 پرو مکس اپل آبی / APPLE IPHONE 13 PRO MAX Sierra blueموبایل آیفون 13 پرو مکس اپل آبی / APPLE IPHONE 13 PRO MAX Sierra blue
    3.5
    آیفون 13 پرو مکس اپل

    از80,630,000تومان

    گوشی موبایل آیفون 13 پرو اپل / Apple iPhone 13 Pro آبیگوشی موبایل آیفون 13 پرو اپل / Apple iPhone 13 Pro آبی
    4
    آیفون 13 پرو اپل

    از73,000,000تومان

    گوشی موبایل آیفون 15 پرو اپل / Apple iPhone 15 Pro تیتانیومگوشی موبایل آیفون 15 پرو اپل / Apple iPhone 15 Pro تیتانیوم
    4.1
    آیفون 15 پرو مکس اپل

    از144,000,000تومان

    با چشم باز خرید کنید
    زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
    ورود به بخش محصولات