مدیر استراتژی محتوای تیک‌تاک از سمت خود کناره‌گیری می‌کند

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
لوگو تیک تاک / TikTok Logo روی گوشی و پس زمینه
به‌گزارش اینفورمیشن، مدیر استراتژی محتوای تیک‌تاک به‌زودی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.
تبلیغات

اینفورمیشن با استناد به یادداشتی که برای کارکنان تیک‌تاک ارسال شده، گزارش می‌دهد که نیکول یاکوپتی، مدیر استراتژی محتوای تیک‌تاک، این شرکت را در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) ترک خواهد کرد.

تیک‌تاک طی ماه‌های گذشته با چالش‌های بزرگی دست‌وپنجه نرم کرده است. اضافه‌شدن تیک‌تاک به‌جمع شرکت‌های «دربان»، یعنی پلتفرم مذکور مثل سایر بزرگان فناوری ازجمله اپل، متا، آمازون و گوگل باید تغییرات خاصی را برای ارائه‌ی خدمات به کاربران اتحادیه‌ی اروپا اعمال کند. تیک‌تاک و سایر شرکت‌های دربان در صورت رعایت نکردن DMA، میلیون‌ها یورو جریمه خواهند شد.

از سوی دیگر تیک‌تاک در آمریکا در خطر فیلترشدن دائمی قرار دارد. آمریکا برای بایت‌دنس، شرکت مالک تیک‌تاک، شرط گذاشته که برای ادامه‌ی فعالیت تیک‌تاک در آمریکا باید آن را بفروشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات