سامسونگ پس‌ از سال‌ها حرکت دست‌به‌عصا، وعده داد که دوباره محصولات هیجان‌انگیزی تولید کند

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی سامسونگ روی گلکسی زد فلیپ ۶
سامسونگ در نتیجه‌ی عملکرد مالی ناامیدکننده، می‌خواهد روی توسعه‌ی محصولات هیجان‌انگیزتر کار کند.
تبلیغات

سامسونگ در آخرین فصل مالی خود، با نتایج چندان مطلوبی روبه‌رو نبود که نتیجه‌اش کاهش نیروی کار و سایر اقدامات اصلاحی شد. سامسونگ بابت سوددهی ناامیدکننده عذرخواهی کرد و وعده داد که محصولات و فناوری‌های نوآورانه و جذابی را به بازار عرضه خواهد کرد.

کره‌ای‌ها پیش‌بینی می‌کنند که سوددهی فصل سومشان پایین‌تر از انتظارات باشد. سامسونگ در بخشی از بیانیه‌اش می‌گوید: «عملکردی که از انتظارات بازار کمتر بود، نگرانی‌هایی را در مورد رقابت‌پذیری فناوری و آینده‌ی شرکت ایجاد کرده است. بسیاری از افراد در مورد بحران سامسونگ صحبت می‌کنند. به‌عنوان رهبر کسب‌وکار، تمام مسئولیت‌ها را می‌پذیریم.»

سامسونگ می‌خواهد با عرضه‌ی محصولاتی هیجان‌انگیز و نوآورانه‌تر به وضعیت خود سروسامان دهد و رضایت مشتریان و سرمایه‌گذاران را مجدداً جلب کند.

تنها گذشت زمان نشان خواهد داد که آیا سامسونگ افزون‌بر بخش تراشه در بازار گوشی‌های هوشمند نیز روی فناوری‌های جدید تمرکز خواهد کرد یا خیر. نامه‌ی عذرخواهی سامسونگ چند سال پس از عرضه‌ی گوشی‌های پرچمدار گلکسی با تغییرات قطره‌چکانی منتشر می‌شود.

از سوی دیگر گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در بحث طراحی و دوربین از رقبای چینی خود عقب افتاده‌اند؛ آن‌ هم در بازاری که هواوی با عرضه‌ی اولین گوشی تاشدنی سه‌تکه‌ی جهان خبرساز شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات