خالق ChatGPT دفاتر جدیدی در سنگاپور و چند شهر دیگر باز می‌کند

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
لوگو OpenAI اوپن ای آی در پس زمینه بنفش
خالق ChatGPT دفاتر جدیدی در سنگاپور و شهرهای بزرگ آمریکا و اروپا افتتاح می‌کند.
تبلیغات

OpenAI با انتشار پستی در ایکس اعلام کرد که با حمایت مایکروسافت، در حال گسترش دفاتر خود به شهرهای جدیدی در ایالات متحده، اروپا و جنوب شرق آسیا است. خالق ChatGPT با افتتاح دفاتر جدید در شهرهای نیویورک، سیاتل، پاریس، بروکسل و سنگاپور، حضور جهانی خود را تقویت خواهد کرد.

OpenAI درحال‌حاضر دفاتری در سانفرانسیسکو، لندن، دوبلین و توکیو دارد، اما با دفاتر جدید می‌تواند نیروی انسانی بیشتری جذب کند.

OpenAI در بخش نیازمندی‌های شغلی خود ذکر می‌کند که درحال استخدام نیرو برای پشتیبانی IT، مهندس نرم‌افزار فول استک/فرانت‌اند، مدیر عملیات مالی، مدیریت مهندسی، مهندس امنیت و مدیر حساب‌های کاربری برای دفاتر جدید خود است.

OpenAI بسته‌ای جامع از مزایا را برای کارمندان خود درنظر گرفته که شامل بیمه‌ی سلامت، دندانپزشکی و بینایی، حمایت‌های روانشناختی، بیمه‌ی سفر، مرخصی نامحدود و بازنشستگی می‌شود. افزون‌بر این، برای حمایت از کارمندان متاهل، مرخصی زایمان با حقوق و پوشش هزینه‌های درمان ناباروری نیز ارائه می‌شود.

خبر استخدام نیرو در OpenAI در پی دور اخیر سرمایه‌گذاری روی این شرکت منتشر شده که ارزش بازار خالق ChatGPT را به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش داده است. OpenAI درحال‌حاضر در سنگاپور مشغول تشکیل تیمی است تا از مشتریان خود در منطقه‌ی آسیا و اقیانوسیه پشتیبانی کند.

OpenAI اخیراً مدل زبانی o1 خود را رونمایی کرد که در انجام استدلال‌های منطقی عملکرد بسیار خوبی دارد. این مدل در کنار مدل GPT-4o در چت‌بات ChatGPT ادغام شده تا کاربران بتوانند به دلخواه یکی از این دو مدل را برای دریافت پاسخ‌ استفاده کنند. درحال‌حاضر، مدل o1 برای کاربران دارای اشتراک‌های Plus و Team و Edu و Enterprise دردسترس قرار دارد و به زودی برای تمام کاربران ارائه خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات