استراتژی سامسونگ در قبال گلکسی S25 احتمالاً تا چند روز دیگر نهایی می‌شود

سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر گلکسی S24 اولترا
استراتژی سامسونگ در قبال S25 و چند دستگاه آتی، تا چند روز دیگر نهایی و مشخص می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ به‌زودی سری گلکسی S25 را معرفی می‌کند. پیش‌از آن، غول کره‌ای استراتژی عرضه‌ی پرچم‌دار و سایر دستگاه‌های آتی‌اش را نهایی می‌کند. این اتفاق تا چند روز دیگر می‌افتد. براساس گزارشی از رسانه‌های کره‌جنوبی، سامسونگ امروز و فردا جلسات اجرایی را برگزار می‌کند و شرکت استراتژی جهانی خود را برای سال آینده مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، مدیران ارشد سامسونگ درباره‌ی استراتژی بازاریابی محصولات الکترونیکی خود مانند گوشی‌ سامسونگ، تبلت‌ها، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون‌ها و لوازم خانگی بحث خواهند کرد. محصولات مهمی که در این روزها درباره‌شان بحث می‌شود، شامل گلکسی S25، گلکسی زد فلیپ ۷ و گلکسی زد فولد ۷ هستند.

کره‌ای‌ها همچنین احتمال دارد درباره‌ی استراتژی عرضه و بازاریابی اولین دستگاه واقعیت افزوده (XR) سامسونگ بحث کنند که درحال‌حاضر با نام پروژه موهان شناخته می‌شود. دستگاه مذکور در مرحله نمونه‌سازی است و چند روز پیش به نمایش درآمد. واقعیت‌افزوده‌ی سامسونگ اولین دستگاهی خواهد بود که با سیستم‌عامل اندروید XR کار می‌کند و احتمالاً در رویداد معرفی گلکسی S25 در اواخر ماه آینده به نمایش درآید و در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود.

در روز پنجشنبه، مدیران درباره استراتژی سامسونگ برای محصولات نیمه‌هادی مانند DRAM، NAND، HBM و سایر پردازنده‌ها و سنسورها بحث خواهند کرد.

جلسات جهانی مشابه به‌صورت نیم‌سال در سامسونگ الکترونیکس برگزار می‌شود. جی‌اچ هان، معاون رئیس‌ بخش DA سامسونگ الکترونیکس و یی‌اچ جون، معاون و رئیس بخش نیمه‌هادی سامسونگ، ریاست این جلسات را برعهده خواهند داشت. احتمالاً رئیس سامسونگ الکترونیکس، جی‌وای لی، در این جلسه حضور نداشته باشد.

درحالی‌که فروش دستگاه‌های پرچم‌دار سری گلکسی S سامسونگ مانند گلکسی S24 در مقایسه با نسل‌های قبلی رو به‌ بهبود بود، فروش دستگاه‌های سری گلکسی زد در چند سال اخیر راکد مانده است. سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی زد فولد SE تجربه‌ی تازه‌ای درزمینه‌ی فروش کسب کرد و تجربیات به‌دست‌آمده از آن می‌تواند در گلکسی زد فولد ۷ به کار گرفته شود.

مشکل بزرگ‌تری که سامسونگ درحال‌حاضر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، وضعیت او در بازار نیمه‌هادی‌ها محسوب می‌شود. کره‌ای‌ها درزمینه‌ی حافظه‌ی HBM یا High Bandwidth Memory که در تراشه‌های هوش مصنوعی از قبیل AMD و انویدیا استفاده می‌شود، از رقبای کوچک‌تر خود عقب مانده‌اند. در کسب‌وکار تولید تراشه‌های قراردادی، سامسونگ به‌شدت عقب افتاد و سهم بازار آن هم‌اکنون به کمترین حد خود رسیده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات