بهترین ماشین‌های لباسشویی خارجی در بازار ایران [مرداد ۱۴۰۳]

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بهترین ماشین‌های لباسشویی خارجی در بازار ایران
در مقاله‌ی پیش‌ رو بهترین ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار از برندهای ال‌جی، سامسونگ و بوش را با ظرفیت‌های مختلف معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

از زمان‌های قدیم انسان همیشه زمان زیادی را صرف تمیز کردن و شست‌وشوی لباس‌های خود می‌کرد. شست‌وشو با دست زمان زیادی می‌گرفت و علاوه‌بر آسیب به پوست و انگشتان فرد، لباس‌ها را به‌قدری که باید تمیز نمی‌کرد. همین موضوع سبب پیدایش ماشین‌های لباسشویی شد. از زمان پیدایش اولین ایده برای لباسشویی، اکنون به ماشین‌های لباسشویی‌ هوشمندی رسیده‌ایم که از راه دور کنترل می‌شوند.

اگر قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی از بهترین مارک لباسشویی خارجی را دارید، در این راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی ها را از بهترین و محبوب‌ترین برندها به شما معرفی کرده‌ایم. پیش از خرید باید از نیازهایتان آگاه باشید و از ضروری‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی اطلاع داشته باشید؛ بنابراین مطالعه راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی را فراموش نکنید.

در ادامه ضمن آشنا شدن با مدل‌های مختلف از برندهای مطرح بازار، می‌توانید قیمت ماشین لباسشویی را ببینید و قیمت فروشگاه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید.

بهترین برند ماشین لباسشویی خارجی

سال‌ها است که در بین برندهای خارجی موجود در بازار ایران برندهایی مثل ال‌جی،‌ سامسونگ و بوش حرف اول را می‌زنند. بدون شک اگر از فروشنده‌های لوازم خانگی و آشنایانتان در مورد بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی و حتی بهترین لباسشویی که می‌توانید بخرید، راهنمایی بخواهید، بیشترشان همین سه برند را معرفی می‌کنند. با خرید ماشین لباسشویی از یکی از این برندهای خارجی معتبر، در کنار کیفیت فوق‌العاده‌ی شست‌‌وشو، سالیان طولانی از خرید مجدد ماشین لباسشویی بی‌نیاز خواهید شد.

بهترین ماشین لباسشویی خارجی بدون در نظر گرفتن قیمت

ال جی WDV1260
ماشین لباسشویی ال جی LG WDV1260
ماشین لباسشویی ال جی LG WDV1260 نمای بالا
ماشین لباسشویی ال جی LG WDV1260 نمای پشت
ماشین لباسشویی ال جی LG WDV1260 نمای جانبی
ماشین لباسشویی ال جی LG WDV1260 نمای جلو
لباسشویی و خشک‌کن
درب از جلو
موتور اینورتر
درام استیل
12 کیلوگرم
1400 دور بر دقیقه
76 کیلوگرم
60 × 85 × 60 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی ال‌جی V12 که با نام‌های WDV126 یا WDV12 در بازار شناخته می‌شود، ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی خشک‌کن‌دار کره‌ای‌ها است که امکانات هیجان‌انگیزی دراختیارتان قرار می‌دهد. این ماشین لباسشویی روکار را می‌توان به‌خاطر تمام امکانات فوق‌العاده‌ای که نظیرشان در سایر مدل‌ها دیده نمی‌شود، بهترین ماشین لباسشویی بازار دانست.

موتور ماشین لباسشویی V12، بهترین نوع موتور موجود در بازار یعنی دایرکت درایو اینورتر با ضمانت ۱۰ ساله‌ی ال‌جی است. این موتورها علاوه‌بر کارایی بهتر و طول عمر بالا باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان می‌شوند. با حداکثر سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور بر دقیقه که برای انواع لباس در دورهای متفاوت تنظیم شده، می‌توان بهترین نتیجه را گرفت. همچنین دیگ شستشوی استیل ضدزنگ با طراحی برجسته‌اش، حداکثر تمیزی لباس‌ها را تضمین می‌کند.

بهترین ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال‌جی

ال جی F4R3TYG6P
ماشین لباسشویی ال جی LG F4R3TYG6P نمای جلو
ماشین لباسشویی ال جی LG F4R3TYG6P نمای راست
ماشین لباسشویی ال جی LG F4R3TYG6P نمای چپ
ماشین لباسشویی ال جی LG F4R3TYG6P نمای پایین به بالا
ماشین لباسشویی ال جی LG F4R3TYG6P نمای بالا
لباسشویی
درب از جلو
موتور اینورتر
درام استیل
8 کیلوگرم
1400 دور بر دقیقه
63 کیلوگرم
56.5 × 85 × 60 سانتی‌متر

ماشین‌ لباسشویی‌ کم‌مصرف و باکیفیت ال جی F4R3TYG6P که در بازار به نام ماشین لباسشویی ال جی F4R3 یا R3 و یا 4R3 شناخته می‌شود با ظرفیت ۸ کیلوگرم انتخابی مطمئن برای خانوارهایی با جمعیت متوسط است. موتور دایرکت درایو اینورتر این محصول با سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه کمترین میزان صدا، لغزش و مصرف انرژی را در کنار کیفیت بالای شستشو رقم می‌زند.

لباسشویی ال‌جی ۱۴ برنامه شستشو دارد که برای مثال برنامه Mixed Fabric برای شستشوی همزمان انواع لباس، برنامه Quick 30 برای شستشوی سریع لباس‌ها با آب سرد، برنامه Baby Steam Care و Allergy Care برای شستشوی بهداشتی و از بین بردن باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا به کمک بخار آب و آب ۶۰ درجه سانتی‌گراد را می‌توان نام برد.

بهترین ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ال‌جی

ال جی F4R5VY
ماشین لباسشویی ال جی LG WV4149
ماشین لباسشویی ال جی LG WV4149 سفید
ماشین لباسشویی ال جی LG WV4149 نمای جلو
ماشین لباسشویی ال جی LG WDV9142 نمای پشت
لباسشویی
درب از جلو
موتور اینورتر
درام استیل
9 کیلوگرم
1400 دور بر دقیقه
63 کیلوگرم
55 × 85 × 60 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی F4R5VYG0W یا WV4149WVG یا ال جی F4R5VYL که در بازار با مدل ماشین لباسشویی ال‌جی 4R5 یا R5 شناخته می‌شود، یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی ۹ کیلویی ال‌جی است.

ال‌جی R5 به موتور دایرکت درایو اینورتر مجهز شده و حداکثر سرعت چرخش دیگ استیل آن ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است. ۱۴ برنامه‌ی شستشوی پیش‌فرض دارد که بسته به نوع البسه، می‌توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. به کمک برنامه‌ی Download Cycle نیز می‌توان برنامه‌های شستشوی مختلف را دانلود کرد. این لباسشویی قابلیت تغییر و تنظیم دستی دور چرخش، دور آب‌کشی و تنظیم دما را دارد، گزینه‌هایی مثل شستشو با بخار هم قبل از شروع شستشو امکان فعال یا غیرفعال شدن را هم دارند.

بهترین ماشین لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ

سامسونگ WW80T3040
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW80T3040 نمای جلو
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW80T3040 نمای چپ
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW80T3040 نمای راست
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW80T3040 نمای پشت
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW80T3040 نمای جانبی
لباسشویی
درب از جلو
موتور دیجیتال اینورتر
درام استیل
8 کیلوگرم
1400 دور بر دقیقه
58 کیلوگرم
44 × 85 × 59.5 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T3040 یا WW3000T از ارزان‌ترین ماشین لباسشویی‌های ۸ کیلویی سامسونگ است که با حداکثر دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه لباس‌ها را پس از شستشو به‌خوبی آبگیری می‌کند. این ماشین لباسشویی‌ پرطرفدار خارجی به موتور دیجیتال اینورتر مجهز است که نسبت به موتورهای معمولی مصرف انرژی کمتر، عملکرد بهتر و طول عمر بیشتری دارد و همچنین سر و صدای کمتری نیز تولید می‌کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T3040 با ۱۴ برنامه شستشو از Drum Clean برای شستشوی دیگ ماشین لباسشویی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین به قابلیت عیب‌یابی هوشمند نیز مجهز است.

قیمت و فروشندگان
این محصول هم‌اکنون در بازار موجود نیست

بهترین ماشین لباسشویی ۹ کیلویی سامسونگ

سامسونگ WW90T554
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW90T554
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW90T554 نمای جلو
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW90T554 نمای پشت
ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung WW90T554 نمای جانبی
لباسشویی
درب از جلو
موتور اینورتر
درام استیل
9 کیلوگرم
1400 دور بر دقیقه
67 کیلوگرم
55 × 85 × 60 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90T554 (در بازار سامسونگ WW90T یا WW90)، لباسشویی ۹ کیلویی هوشمند مجهز به موتور دیجیتال اینورتر با ضمانت ۱۰ ساله‌ی سامسونگ است. WW90T از دیگ الماسه‌ی نسل دوم بهره می‌برد که از بهترین نوع دیگ‌های شستشو با سطح ضخیم و محکم و الگوهای الماسی به‌منظور شستشوی کارآمدتر به‌شمار می‌آید.

با ۲۲ برنامه‌ی شستشو شامل شستشوی سریع در ۱۵ دقیقه با آب صفر تا ۴۰ درجه و Intense Cold برای شستشوی با آب سرد با استفاده از تکنولوژی Eco Bubble می‌تواند به بهترین شکل لباس‌هایتان را بشورد؛ البته امکان تنظیم دستی سرعت چرخش دیگ، تعداد دورهای آبکشی دمای آب و شخصی‌سازی برنامه‌ی شستشوی دلخواه شما و ذخیره‌ی آن با قابلیت My Cycle نیز وجود دارد.

بهترین ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بوش

بوش WAJ2017SGC
ماشین لباسشویی بوش Bosch WAJ2018SGC
ماشین لباسشویی بوش Bosch WAJ2018SGC نمای جلو
ماشین لباسشویی بوش Bosch WAX32MXO نمای جانبی
درام ماشین لباسشویی بوش Bosch WGA142X0GC
لباسشویی
درب از جلو
موتور BLDC
درام استیل
7 کیلوگرم
1000 دور بر دقیقه
70 کیلوگرم
59 × 84.8 × 59.8 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بوش WAJ2017GC مدل محبوبی است که از موتور قدرتمند، کم‌صدا و کم‌مصرف BLDC با سرعت ۱۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند و می‌تواند تا سالیان طولانی با بهترین عملکرد لباس‌هایتان را بشوید.

لباسشویی سری ۲ بوش، قابلیت اضافه کردن لباس حین شست‌و‌شو را دارد و از فناوری حباب‌ساز و فناوری ضدچروک و اتوکشی آسان پشتیبانی می‌کند. ۱۴ برنامه‌ی شستشو با قابلیت تعیین زمان شروع به کار و درجه حرارت آب در این دستگاه وجود دارد. قابلیت عیب‌یابی هوشمند نیز باعث می‌شود تا درصورت بروز هر مشکلی بتوانید آن را عیب‌یابی کنید.

قیمت و فروشندگان
این محصول هم‌اکنون در بازار موجود نیست

بهترین ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش

بوش WAV28L90ME
ماشین لباسشویی بوش Bosch WAV28L90ME
ماشین لباسشویی بوش Bosch WAV28L90ME نمای جلو
درام ماشین لباسشویی بوش Bosch WAV28L90ME
ماشین لباسشویی بوش Bosch WAV28L90ME نمای جانبی
لباسشویی
درب از جلو
موتور اینورتر
درام استیل
8 کیلوگرم
1400 دور بر دقیقه
73.9 کیلوگرم
59 × 84.8 × 59.8 سانتی‌متر

ماشین لباسشویی بوش WAV28L90ME ( لباسشویی سری 8 بوش) یا 28L90، لباسشویی ۹ کیلویی با موتور ۱۴۰۰ دور بر دقیقه EcoSilence Drive است که صدا تولیدهشده آن هنگام شستشوی معمولی ۴۶ دسی بل و هنگام آب‌گیری ۷۰ دسی‌بل است. این موتورها درکنارمصرف انرژی و صدای کمتر، طول عمر و کیفیت شستشوی بهتری ارائه می‌دهند.

WAV28L90ME از ۱۴ برنامه شستشو بهره می‌برد که شامل برنامه‌هایی مثل برنامه ActiveOxygen refresh برای از بین بردن بوی بد البسه، برنامه Cottons Eco و برنامه Mix برای شستشوی انواع البسه به‌صورت همزمان با آب سرد و برنامه 'Super 15'/30 برای شستن سریع انواع لباس است.

شما و اطرافیانتان تجربه‌ی استفاده از کدام برندها و مدل‌های ماشین لباسشویی را دارید؟ آیا مدلی هست که فکر می‌کنید باید به این راهنمای خرید اضافه شود؟ نظرتان را با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات