بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی و خارجی [شهریور ۱۴۰۲]

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مطالعه 12 دقیقه
راهنمای خرید یخچال فریزر
از ال‌جی و سامسونگ تا الکترواستیل و سام، در مقاله‌ی پیش‌رو بهترین یخچال فریزر دوقلو موجود در بازار را با امکانات گوناگون معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

یخچال فریزر دوقلو گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت یا پررفت‌وآمد و کسانی است که به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی در یخچال و فریزر نیاز دارند. این یخچال‌ها معمولاً از دو محصول یخچال و فریزر تشکیل شده‌اند که کنار هم قرار می‌گیرند؛ اما خریدار بسته به نیاز خود می‌تواند آن‌ها را جداگانه در خانه قرار دهد.

به‌طورکلی یخچال دوقلو با توجه به ظرفیتی که ارائه می‌دهد قیمت مناسب‌تری نسبت به قیمت یخچال ساید بای ساید دارد. می‌توانید قیمت انوع یخچال را در زومیت بررسی کنید. طراحی یخچال‌های دوقلو امروزی از نظر زیبایی با یخچال ساید برابری می‌کند. وجود آبریز و نمایشگر لمسی روی بدنه‌ی یخچال فریزرهای دوقلو به زیبایی آن‌ها کمک بزرگی کرده است.

پس از بررسی بهترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی، در مقاله پیش‌رو بهترین یخچال فریزرهای دوقلو ایرانی و خارجی را معرفی کرده‌ایم.

کپی لینک

بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی

  • یخچال فریزر دوقلو ال‌جی F411 و B414
  • یخچال فریزر دوقلو سامسونگ RR39 و RZ32
کپی لینک

بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی

    • یخچال فریزر دوقلو دیپوینت Explore
  • یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل Electro Unique ES23
    • یخچال فریزر دوقلو کلوِر Glory
      • یخچال فریزر دوقلو جی‌پلاس M2720
        • یخچال فریزر دوقلو دیپوینت MAX
          • یخچال و فریزر دوقلو سام RR60-RZ60/S
  • یخچال فریزر دوقلو هیمالیا پانومرا پلاس NF280p-NR440p
    • یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن TDF625
      • یخچال فریزر دوقلو اسنوا SN5-0190TI-SN6-0190TI
  • یخچال فریزر دوقلو پارس PRH17631EW/W-FRZNF170
کپی لینک

بهترین یخچال فریزر های دوقلو خارجی

در حال حاضر می‌توانید تعداد محدودی از مدل‌های یخچال و فریزر دوقلو ال‌جی و سامسونگ را در بازار ایران پیدا کنید. هر دو برند به‌عنوان بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو انتخاب مطمئنی برای بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی هستند. قیمت یخچال فریزر ال جی و قیمت یخچال فریزر سامسونگ نسبت به برندهای ایرانی بالاتر است؛ اما در درازمدت این هزینه اضافی ارزشش را خواهد داشت.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو ال‌جی F411 و B414

یخچال فریزر دوقلو ال‌جی F411 و B414

ال‌جی بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو و یخچال فریزر دوقلو ال‌جی B414 و F411 بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی به شمار می‌رود. این محصول شامل یک یخچال و فریزر کامل با موتور و کمپرسور جداگانه است که می‌توانند جدا از هم قرار بگیرند. کمپرسور اینورتر هوشمند به‌کاررفته در یخچال دوقلو کره‌ای‌ها با ضمانت ۱۰ ساله‌ی ال‌جی نسبت به کمپرسورهای معمولی و قدیمی، کارایی و طول عمر بهتری دارد و صدای کمی تولید می‌کند.

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو یخچال دوقول ال‌جی با ظرفیت ۷۶۶ لیتر که ۴۱۱ لیتر آن به یخچال و ۳۵۵ لیتر آن به فریزر اختصاص دارد.

یخچال فریزر هوشمند ال جی توانایی اتصال به وای فای را دارد و از اینترنت اشیاء و نرم‌افزار LG ThinQ پشتیبانی می‌کند. با نصب برنامه روی گوشی می‌توانید یخچال را مدیریت و کنترل کنید. این مدل به‌عنوان بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی به سیستم عیب‌یاب هوشمند مجهز است.

به کمک قابلیت Eco Friendly یا Vacation Mode یخچال و فریزر در حالت کم‌مصرف قرار می‌گیرند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند تا درنهایت مواد غذایی داخل یخچال را سالم و تازه نگه دارند. قابلیت Door Reversible برای تنظیم و تغییر جهت باز شدن درب‌ها به سمت چپ یا راست یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی محصول است.

آب‌ریز با مخزن آب،‌ تکنولوژی +Door Cooling برای سرمایش سریع‌تر، سیستم تهویه‌هوای Multi Air Flow برای توزیع هوای سرد یکنواخت و قابلیت سرمایش و انجماد سریع از مشخصات این مدل از بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو هستند.

یخچال فریزر دوقلو ال‌جی F411 و B414 درحال‌حاضر با قیمتی حدود ۶۳ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ RR39 و RZ32

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR39 و RZ32

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ RR39 و RZ32 بعد از مدل معرفی‌شده از ال‌جی بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی موجود در بازار است.

سامسونگ به‌عنوان بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو، دستگاهش را با ظرفیت کلی ۶۹۰ لیتر که ۳۱۵ لیتر به فریزر و ۳۷۵ لیتر به یخچال اختصاص دارد، روانه‌ی بازار کرده است. یخچال و فریزر از کمپرسور اینورتر دیجیتال با ضمانت ۱۰ ساله‌ی سامسونگ بهره می‌برند که میزان مصرف انرژی و سروصدای کمتر و کارایی بهتری دارد.

آب‌ریز روی در یخچال با قابلیت Dispenser Lock امکان قفل‌کردن دارد. سیستم تهویه‌هوای All Around Cooling برای توزیع هوای سرد یکنواخت، قابلیت Door Reversible برای تنظیم و تغییر جهت باز شدن درب‌ها به سمت چپ یا راست،‌ قابلیت Vacation Mode برای کاهش مصرف انرژی یخچال در مسافرت‌های طولانی، قابلیت اتصال به وای‌فای و پشتیبانی از اینترنت اشیاء و اپ SmartThings از ویژگی‌های قابل توجه محصول سامسونگ است.

یخچال دوقلو سامسونگ RR39 و RZ32 درحال‌حاضر با قیمتی حدود ۶۳ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

کپی لینک

بهترین یخچال فریزر های دوقلو ایرانی

در میان بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی، برندهای الکترواستیل، سام، هیمالیا، کلور، دیپوینت، ایکس ویژن، پارس و اسنوا به چشم می‌خورد. تمام یخچال‌فریزرهای دوقلو معرفی‌شده در این مقاله بدون برفک هستند. معیار معرفی ما کیفیت ساخت، طراحی جذاب و رضایت مشتریان از هر محصول است.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت Explore

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت Explore

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت Explore یکی از جدیدترین مدل‌‌های یخچال دوقلوی دیپوینت با برچسب انرژی +A است. اکسپلور از کمپرسور اینورتر خطی با ۶۰ ماه ضمانت استفاده می‌کند که ذخیره‌ی انرژی را افزایش و سروصدای ناشی از موتور را کاهش می‌دهد.

یخچال دوقلوی ۳۶ فوتی دیپوینت، ۷۹۰ لیتر گنجایش دارد که از این مقدار ۴۵۰ لیتر به یخچال و ۳۴۰ لیتر به فریزر اختصاص داده شده است. یخچال در این مدل ۴ طبقه و ۲ کشو با تنظیمات دما و رطوبت دارد. همچنین ۵ شلف نیز در آن به‌چشم می‌خورد. فریزر نیز ۶ کشو و ۵ قفسه دارد.

یکی از جذابیت‌های یخچال دوقلو دیپوینت، قابلیت Door In Door است که قابلیت سامان‌دهی مواد غذایی پرکاربرد و پراستفاده را ممکن می‌سازد. قابلیت انجماد و سرمایش سریع، سیستم گردش هوای داخلی، محفظه Cool Select Zone با قابلیت تنظیم سرمایش و یخ‌زدایی، صفحه‌ی سرمایش فلزی Metal Cooling، Cool Pack جهت حفظ سرمایش داخل کابین، سیستم یخ‌ساز و آب‌سردکن متصل به آب شهری، فیلتر بوگیر و فیلتر تصفیه‌ی آب از دیگر ویژگی‌های یخچال Explore هستند.

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت اکسپلور اکنون با قیمت حدودی ۶۱ تا ۶۲ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر دیپوینت را در زومیت ببینید.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل Electro Unique ES23

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل Electro Unique ES23

یخچال دوقلو الکترواستیل ES23 با ظاهر مدرن عنوان بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی موجود در بازار را می‌گیرد؛ چراکه توانسته است رضایت خریداران زیادی را کسب کند. این یخچال ۳۸ فوتی با ظاهری مشابه ساید بای ساید، از یخ‌ساز، آبسردکن و هوم‌بار بهره می‌برد.

یخچال دوقلو الکترواستیل با گنجایش بیش از ۷۰۰ لیتر در قسمت داخلی ۵ طبقه و ۲ کشو دارد و ۴ طبقه‌ی دیگر در قسمت درِ یخچال تعبیه شده است. فریزر نیز ۹ کشو دارد.

در یخچال فریزر ES23 از موتور ایتالیایی برند ACC استفاده شده که باعث افزایش چشمگیر طول عمر یخچال، مصرف بهینه‌ی انرژی و کاهش چشمگیر صدا نسبت به سایر رقبای ایرانی شده است.

حالت Eco برای کاهش مصرف انرژی، نوار درزگیر آنتی باکتریال قابل تعویض، بوگیر، پوشش ضد جذب اثر انگشت و پنل لمسی از ویژگی‌های مدل دوقلو الکترواستیل است.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل Electro Unique ES23 درحال‌حاضر با قیمت حدودی ۵۶ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر الکترواستیل را در زومیت ببینید.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو کلوِر Glory

یخچال فریزر دوقلو کلوِر Glory

یخچال و فریزر دوقلو کلور Glory یکی از بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی ۴۴ فوتی با طراحی جذاب و جادار است. با گنجایش ۳۷۵ لیتری بخچال و ۳۲۰ لیتری فریزر گزینه‌ی جذابی برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود.

یخچال دوقلوی گلوری کلور به موتور اینورتر مجهز شده است تا در عین بهینگی و کم‌مصرفی، صدای کمتری تولید کند و به‌درستی از پس کارش بربیاید.

یخ‌ساز و آبسردکن اتوماتیک مجهز به فیلتر تصفیه‌ی آب خانگی از ویژگی‌های قابل توجه در این مدل یخچال کلور است. فناوری بدون برفک (No Frost)، سیستم عیب‌یاب هوشمند، بوگیر نانو، سیستم تنظیم دمای دیجیتال، صفحه نمایش لمسی و جنس بدنه مرغوب از دیگر از دیگر مشخصات یخچال هستند.

یخچال فریزر دوقلو کلور گلوری اکنون با قیمت ۵۲ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر کلور را در زومیت ببینید.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو جی‌پلاس M2720

یخچال فریزر دوقلو جی‌پلاس M2720

یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس M2720 از محصولات پرطرفدار و باکیفیت جی پلاس محسوب می‌شود. با موتور اینورتر دیجیتال کارایی بهینه‌تر وصدای کمتری دارد و البته رده‌ی مصرف انرژی آن ++A است.

جی پلاس GRF-M2720 با گنجایش ۳۰ فوتی، یخچال ۳۸۶ لیتری و فریزر ۳۰۴ لیتری دارد. یخچال در این مدل شامل ۴ طبقه از جنس شیشه‌ی نشکن، ۳ طبقه روی در و ۳ کشو است. فریزر هم از ۳ طبقه، ۴ کشو و دو طبقه روی در تشکیل شده است. روی درِ آن یک آبریز با قابلیت اتصال به آب شهری وجود دارد.

با سیستم گردش هوای چندگانه، قابلیت انجماد و سرمایش سریع، سیستم کاهش مصرف برای مواقعی که در سفر هستید و پنل لمسی برای نمایش دماها تنظیمات مربوط به محصول از دیگر ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلو جی پلاس است.

یخچال فریزر دوقلو جی‌ پلاس M2720 اکنون در بازه‌ی قیمتی ۴۷ تا ۵۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر جی‌ پلاس را در زومیت ببینید.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت MAX

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت MAX

یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت مکس با گنجایش ۶۰۱ لیتری که ۳۳۰ لیتر به یخچال و ۲۷۱ لیتر به فریزر اختصاص دارد، درست‌مانند مدل جدیدتر اکسپلور به کمپرسور بهینه‌ی اینورتر خطی مجهز شده است و از همان مزایا بهره می‌برد.

یخچال دوقلوی دیپوینت مکس به آب‌ریز و یخ‌ساز نیازمند به اتصال به آب شهری مجهز شده؛ تعداد طبقات یخچال در این مدل ۵ عدد، تعداد طبقات روی درب یخچال ۳ عدد و تعداد کشوهای یخچال دو عدد (شامل کشو نگهداری نان) است. فریزر نیز ۷ کشو (۲ کشو محفظه یخ) و دو طبقه روی در دارد.

سیستم گردش هوای داخلی، قابلیت انجماد و سرمایش سریع، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزر، حالت ECO برای مصرف بهینه‌ی انرژی از ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت MAX است.

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس اکنون با قیمت حدودی ۴۵ تا ۴۷ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو سام RR60-RZ60/S

یخچال و فریزر دوقلو سام RR60-RZ60/S

یخچال و فریزر دوقلو سام RR60-RZ60 با گنجایش کلی ۶۷۵ لیتر (۳۶۵ لیتر یخچال و ۳۱۰ لیتر فریزر) از بهترین یخچال‌فریزر‌های دوقلو ایرانی به‌حساب می‌آید. یخچال در این مدل چیدمان ۵ طبقه دارد که شامل ۴ طبقه روی در و ۲ کشو می‌شود. فریزر ۲ طبقه نیز از ۵ کشو و ۲ طبقه روی در تشکیل شده است.

قابلیت تعیین جهت باز شدن درب‌ها یکی از برترین ویژگی‌های یخچال فریزر سام الکترونیک RR60 RZ60 است. آبریز و یخساز نیمه اتوماتیک با محفظه داخلی، سیستم بدون برفک، عیب‌یابی هوشمند، فیلتر بوگیر ضدباکتری و نوار درزگیر آنتی‌باکتریال قابل تعویض از دیگر مشخصات کلیدی این مدل به‌شمار می‌آیند.

یخچال فریزر دوقلو سام RR60-RZ60/S اکنون در بازه‌ی قیمتی ۴۵ تا ۴۷ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر سام را در زومیت ببینید.

می‌توانید یخچال فریزر دوقلو کلوِر RNT101-FNT101 را با امکانات تقریباً مشابه و ظرفیت کمترِ ۳۶ فوتی، با قیمت ۴۵ میلیون جایگزین این مدل کنید.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا پانومرا پلاس NF280p-NR440p

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا پانومرا پلاس NF280p-NR440p

یخچال دوقلوی هیمالیا پانومراپلاس NF280p-NR440p یکی از پرفروش‌تر‌ین محصولات هیمالیا است که سعی شده در طراحی آن از تکنولوژی‌های روز استفاده شود.

گنجایش یخچال مدل ۳۲ فوتی، ۴۰۲ لیتر با ۵ طبقه و دو کشو برای نگهداری میوه وسبزیجات است، ۴ طبقه هم داخل در یخچال وجود دارد. گنجایش فریزر با ۴ طبقه و ۷ کشو به ۲۱۰ لیتر می‌رسد.

آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک روی درِ فریزر به آب شهری وصل می‌شود و فیلتر تصفیه‌ی آب دارد تا نگرانی بابت ماندگی و بوی بد آب وجود نداشته باشد. به کمک پنل لمسی روی فریزر می‌توانید، دمای داخلی دو بخش یخچال و فریزر را مطابق با شرایط تنظیم کنید. همچنین یک هوم‌‌بار خوراکی برای دسترسی سریع‌تر به مواد غذایی پرمصرف روی در یخچال وجود دارد.

هیمالیا پانومرا پلاس NF280p-NR440p به موتور هایتک با مصرف انرژی رده‌ی B مجهز شده است. از ویژگی‌های قابل توجه دستگاه، می‌توان به کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب‌یاب اشاره کرد. از آن‌جا که هر دو دستگاه یخچال و فریزر یک بُرد کنترل دارند و با یک سیم به یکدیگر مرتبط می‌شوند، امکان نصب دو دستگاه به صورت جداگانه وجود ندارد.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا پانومرا پلاس در بازه قیمتی ۴۰ تا ۴۳ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر هیمالیا را در زومیت ببینید.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن TDF625

یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن TDF625

گنجایش کلی یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن TDF625 برابر با ۶۲۵ لیتر است که ۳۶۰ لیتر به یخچال و ۲۶۵ لیتر به فریزر اختصاص دارد. یخچال در این مدل ۴ طبقه و در پایین‌ترین قسمت ۲ کشو دارد. فریزر نیز به ۴ کشو مجهز شده است. روی در یخچال هم آب‌سردکن خودنمایی می‌کند.

فناوری گردش هوای چندگانه در یخچال ایکس‌ویژن باعث می‌شود تا گردش هوای سرد از دریچه‌های زیر طبقات، هوای فضای داخلی را به یک اندازه خنک و تازه نگه دارد. سرمایش و انجماد سریع با مصرف انرژی +A، به سرعت دما را برای نگه‌داری مواد غذایی که تازه وارد یخچال و فریزر شده‌اند، کاهش می‌دهد و پس از اینکه مواد غذایی به دمای یخچال و فریزر رسیدند، مجددا تنظیمات دما را به حالت قبل بر می‌گرداند.

یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن TDF625 اکنون در بازه‌ی قیمتی ۳۶ تا ۴۴ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن را در زومیت ببینید.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو اسنوا SN5-0190TI-SN6-0190TI

یخچال فریزر دوقلو اسنوا SN5-0190TI-SN6-0190TI

یخچال دوقلو‌ی اسنوا SN5-0190TI-SN6-0190TI گنجایش کلی ۶۳۸ لیتر دارد که از این میزان ۳۶۸ لیتر به یخچال و ۲۷۰ لیتر به فریزر اختصاص داده شده است. قسمت یخچال از ۵ طبقه و ۲ کشو در پایین‌ترین قسمت بهره می‌برد. همچنین فریزر، ۵ کشو و ۲ طبقه روی در دارد.

یخچال اسنوا با کمپرسور اینورتر و مصرف انرژی +A یک آبریز بیرونی و دو نمایشگر دیجیتالی لمسی مجزا برای یخچال و فریزر دارد که به تنظیم دمای یخچال و اطلاع از مشکلات یخچال کمک می‌کند. یخ‌ساز نیمه‌اتوماتیک، سیستم گردش هوای سه‌بعدی، شش حسگر هوشمند تشخیص دما با سیستم smart cooling از مشخصات این مدل است.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا SN5-0190TI-SN6-0190TI اکنون با قیمت ۳۹ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر اسنوا را در زومیت ببینید.

کپی لینک

یخچال فریزر دوقلو پارس PRH17631EW/W-FRZNF170

یخچال فریزر دوقلو پارس PRH17631EW/W-FRZNF170

یخچال فریزر دوقلو پارس PRH17631EW/W-FRZNF170 گنجایش ۶۴۴ لیتری دارد که ۳۸۷ لیتر مختص یخچال و ۲۵۷ لیتر مختص فریزر است.

یخچال و فریزر دوقلو ۳۴ فوتی پارس با رده‌ی انرژی B، طراحی ساده و جاداری دارد. یخچال از ۶ طبقه، ۳ طبقه‌ی کوچک روی در و یک کشو تشکیل شده؛ طراحی فریزر نیز ۸ کشویی است. روی بدنه‌ی یخچال، آبریز با محفظه‌ی داخلی به چشم می‌خورد.

فن و گردش یکنواخت هوا،‌ سیستم عیب‌یابی هوشمند، فیلتر بوگیر و ضدباکتری، لاستیک دور در ضدباکتری، جنس بدنه‌ی مقاوم در برابرِ خط‌‌‌وخش از قابلیت‌های یخچال دوقلو پارس PRH17631EW/W FRZNF170 است.

یخچال فریزر دوقلو پارس PRH17631EW/W-FRZNF170 اکنون با قیمت ۲۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت یخچال فریزر پارس را در زومیت ببینید.

سوالات متداول

  • بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی چیست؟

    یخچال فریزر دوقلو ال‌جی F411 و B414 و یخچال فریزر دوقلو سامسونگ RR39 و RZ32 بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی است که در بازار ایران پیدا می‌شود.

  • بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی چیست؟

    یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل Electro Unique ES23، یخچال فریزر دوقلو هیمالیا پانومرا پلاس NF280p-NR440p، یخچال فریزر دوقلو دیپوینت Explore، یخچال فریزر دوقلو کلوِر Glory، یخچال و فریزر دوقلو سام RR60-RZ60/S و سایر مدل‌های معرفی‌شده در این مقاله از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی موجود در بازار هستند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات