پیش از اوجگیری تسلا بهعنوان غول صنعت خودروی الکتریکی، شرکت فیسکر با تولید کارما در سال ۲۰۱۱ به شهرت رسید. این مدل کوپه چهاردر، از فناوری پلاگین هیبرید استفاده میکرد تا با ترکیب پیشرانه بنزینی ۲ لیتر توربوشارژ با موتور برقی، مجموع قدرت ۶۰۰ اسب بخار و سرعتگیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۶ ثانیه فراهم کند.
شکست تجاری فیسکر در تولید انبوه کارما، مؤسس مجموعه را به افتتاح شرکتی با نام کارما در سال ۲۰۱۵ تشویق کرد. از آن زمان، کارما با شرکتهای مختلف مثل پینین فارینا همکاری داشت و تولید محصول مستقل را به یک مدل با نام رورو (Revero) محدود کرد. جدیدترین محصولات کارما، در ظاهر تفاوت خاصی با Revero ندارند. خودروی GS-6 دارای پیشرانه پلاگین هیبرید و GSe-6 تمامبرقی است.
کارما GS-6 دارای دو موتور برقی در عقب است که مجموعا، ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۴۶ نیوتنمتر گشتاور تولید میکنند. در جلو، یک موتور بنزینی توربوشارژ ۱٫۵ لیتری ساخت بیامو وجود دارد که صرفا برای شارژ باتریهای ۲۸ کیلووات ساعت استفاده میشود. کارما GS-6 شعاع حرکتی ۵۷۹ کیلومتر دارد و ۳٫۸ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد. این مدل، بدون بنزین با استفاده از باتریها، شعاع حرکتی ۱۳۰ کیلومتر خواهد داشت.
مدل تمامبرقی کارما با نام GSe-6، فاقد پیشرانه بنزینی است؛ اما همراه باتریهایی به ظرفیت ۸۵ و ۱۰۵ کیلووات ساعت عرضه میشود. جزئیات بیشتر راجع به تواناییهای فنی GSe-6 هنوز اعلام نشده است؛ اما احتمالا شعاع حرکتی ۴۸۰ کیلومتر دارد.
خودروهای جدید کارما از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، نزدیک به استانداردهای مدلهای لوکس امروزی هستند. کروز کنترل انطباقی با قابلیت ایست و حرکت خودکار، هشدار خروج از خط، تشخیص اجسام در نقطه کور و ترمز خودکار اضطراری، مهمترین آپشنهای ایمنی GS-6 و GSe-6 هستند. همچنین رینگهای ۲۱ یا ۲۲ اینچ، تزئینات چرم و فیبر کربن، نمایشگر لمسی ۱۰٫۲ اینچ و پنل پشت فرمان دیجیتال در این خودروهای وجود خواهد داشت.
آستانه قیمت اولین خودرو تمام برقی کارما، ۸۰ هزار دلار خواهد بود؛ درحالیکه نسخه هیبریدی، ۸۴ هزار دلار قیمت خواهد داشت. شاید در ظاهر، محصولات جدید کارما تفاوتی با مدل قدیمی Revero نداشته باشند؛ اما بهصرفهتر هستند. ارزانترین مدل Revero، با قیمت ۱۳۰ هزار دلار فروخته میشود.