فورد بابت تأخیر در تحویل موستانگ مک ای، هزار دلار می‌پردازد

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تقاضا برای پیش‌خرید اولین خودرو تمام برقی فورد، این شرکت آمریکایی را با مشکل تولید مواجه کرده است. فورد برای جبران تأخیر در تحویل خودرو، هزار دلار غرامت و ۲۵۰ کیلووات ساعت شارژ رایگان هدیه می‌دهد.
تبلیغات

اشتیاق بازار برای خودروی جدید و مدل‌هایی که برای اولین ‌بار عرضه می‌شوند، بالا است. این شرایط، چنانچه با تولید مقتضی و کیفیت مورد انتظار خریدار پاسخ داده نشود، شهرت محصول جدید را تحت تأثیر قرار می‌دهد و نارضایتی مشتریان را در پی خواهد داشت.

فورد به‌تازگی ایمیلی برای پیش‌خریدکنندگان موستانگ Mach-E که هنوز محصول مورد نظر را دریافت نکرده‌اند، ارسال کرده است. در این نامه، شرکت سازنده دلیل تأخیر در تحویل خودروها را بازبینی کیفی اعلام می‌کند. همچنین فورد به تعدادی از مشتریان که مک‌ای را دیرتر از موعد دریافت می‌کنند، مبلغ هزار دلار بازپرداخت و ۲۵۰ کیلووات ساعت شارژ رایگان ارائه خواهد کرد. البته متن ایمیل و مشوق‌های در نظر گرفته‌شده برای مخاطبان، تفاوت‌هایی دارد و بعضی از مشتریان، فقط شارژ رایگان دریافت خواهند کرد. بر اساس برآوردها، تأخیر در تحویل موستانگ مک‌ای و پرداخت غرامت، شامل ۴۵۰۰ مشتری شود.

علاوه‌ بر فورد، برندهای اروپایی ولوو و فولکس‌واگن هم با سیل خریداران خودروی الکتریکی مواجه هستند. تقاضا برای فولکس‌واگن i.D3 و ولوو XC40 ریچارج، فراتر از انتظار بوده است؛ درحالی‌که مشکلاتی در کنترل کیفیت این محصولات وجود دارد. نرم‌افزارهای هوشمند مورد استفاده در خودروهای برقی، پیچیدگی بیشتری نسبت به مدل‌های بنزینی دارند و تنظیم آن‌ها برای عملکرد صحیح، دلیل تأخیر در تولید مک‌ای، i.D3 و XC40 ریچارج عنوان شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات