دوج چارجر مدل ۱۹۶۹ با تیونینگ برداران رینگ
در تیونینگ و شخصیسازی بعضی خودرویهای عضلانی آمریکایی (مانند دوج چارجر)، هر چه دستکاری در بدنه کمتر باشد، محصول نهایی جذابتر میشود. تیونر برادران رینگ (Ringbrothers) که پیش از این شاهکار AMX آنها را معرفی کرده بودیم، محصول دیگری را هم در نمایشگاه SEMA 2017 به نمایش گذاشته بود. دوج چارجر (Dodge Charger) بهینهسازی شده مدل ۱۹۶۹، جدیدترین محصول بردادران رینگ است که در بخش بدنه کمترین تغییرات را به خود دیده است.
جیم و مایک، حدود ۴۷۰۰ ساعت زمان را صرف ساخت این پروژه موسوم به دیفکتور (Defector) کردهاند که بیشترین تغییرات، در بخش عقب چارجر رخ داده است. برداران رینگ طول چارجر را در بخش صندوق عقب آن پنج سانتیمتر کوتاهتر و فاصلهی بین محور جلو و عقب را ۷.۶ سانتیمتر بیشتر کردهاند. علاوه بر این، دیفکتور رکابهای کشیدهتر دارد و پنل بالای چرخهای عقب آن کم ارتفاعتر شده است.رنگ سبز جنگلی دیفکتور، محصول شرکت BASF است که با سقف سیاه رنگ و تزئینات کروم بدنه تکمیل شده است. در نمای داخلی، دیفکتور صندلیهای جدید، تزئینات طرح چوب، عقربههای مدرن و سیستم صوتی آلپاین (Alpine) را دریافت کرده است.
در زیر کاپوت، پیشرانهی ۶.۴ لیتری همی (Hemi) تیونینگ شده توسط شرکت وگنر (Wegner) قرار دارد. فرمان و کف دیفکتور، میلههای تعادل و سیستم تعلیق چهار اتصالی عقب کاملا سفارشی است. رینگهای ۱۹ اینچی با قالپاقهای سفارشی در لاستیکهای برند میشلن جای گرفتهاند؛ ترمزهای سفارشی ۶ پیستونی برند بر (Baer) و اگزوزهای فلومسترز (Flowmasters) از دیگر موارد افترمارکت دیفکتور هستند.
معمولا خودروهایی که شخصیسازی زیاده نشدهاند در نمایشگاه SEMA به نمایش گذاشته نمیشوند که به همین دلیل، دیفکتور برادران رینگ جذابیت خاص خودش را دارد.
نظرات