سدان کیا K900 در ایالات متحده ظاهری همانند همتای خود در کره جنوبی دارد؛ درحالیکه این خودرو در کشور سازنده با نام K9 شناخته میشود. طراحی کیا در این خودرو محافظهکارانه به نظر میرسد و شکل سنتی سهجعبهای خود را حفظ میکند. هیچ تلاشی برای حرکت به سوی عناصر الهامبخش کوپه نسبت به بسیاری از سدانهای مدرن وجود ندارد. خودروساز کرهای کاملا از جلوپنجره مشبک جدید کیا K900 راضی به نظر میرسد که دارای شبکه مش با ۱۷۶ سلول است. این شرکت ادعا میکند که طراحی این خودرو «نشانهای از آزاد شدن انرژی» ارائه میدهد که از مرکز وسیله نقلیه عبور میکند و بسیار شبیه حالتی است که امواج آب در اثر ضربه به اطراف پخش میشوند؛ با این حال، مفاهیم شاعرانه کیا خیلی واقعی به نظر نمیرسد.
در فضای داخلی، سدان کیا K900 با استفاده از ویژگیهای لوکس مسافران را راضی نگه میدارد. خریداران میتوانند یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۲۰ جهته داشته باشند که دارای کنترلهایی برای تنظیم عرض پشتی و شانه است. کیا ادعا میکند که روکش صندلیها بر اساس سبک لباس پوشیدن پادشاهان کرهای طراحی شده است. افرادی که در صندلیهای عقب خودرو سوار میشوند، میتوانند به لطف صندلی عقب قابل تنظیم ۱۲ جهته در سمت راننده و صندلی قابل تنظیم ۱۴ جهته برای مسافر سمت شاگرد، در عقب راحتی بیشتری تجربه کنند. گرمایش و تهویه صندلیها هم در جلو و عقب برای سرنشینان در دسترس قرار دارد.
امکانات رفاهی زیادی مجهز به فناوری بسیار مدرن نیز وجود دارد. سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی و مجهز به فناوری پیشرفته در بخش مرکزی داشبورد جا خوش کرده است و یک پنل دیجیتال اندازهگیری دلخواه ۱۲.۳ اینچی نیز در جلو داشبورد وجود دارد. یک صفحه نمایش ۹.۷ اینچی روی داشبورد اطلاعات بیشتری در دیدرس راننده ارائه میدهد. مجموعه دستیار راننده ویژگیهای مفیدی مانند سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، پایش نقطه کور دید راننده، دستیار نگهداری خودرو در خط مستقیم حرکت، دستیار جلوگیری از برخورد، هشدار عبور و برخورد از عقب خودرو و کنترل کروز انطباقی را به امکانات سدان کیا K900 اضافه میکند. همچنین سیستمی برای پایش توجه راننده حین رانندگی وجود دارد که نشانههای خوابآلودگی و خستگی را بررسی میکند و در صورت مشاهده به سرنشینان اطلاع میدهد.
در کره جنوبی، سدان کیا K9 با دو پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر و یک نسخه خورجینی هشت سیلندر در دسترس خواهد بود؛ اما K900 در ایالات متحده آمریکا تنها پیشرانه ۳.۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر با توربوشارژ دوگانه را از کیا استینگر (Stinger) دریافت خواهد کرد. این پیشرانه ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. تنها انتخاب برای سیستم انتقال قدرت، جعبهدندهی اتوماتیک هشت سرعته است که قدرت را به سیستم تمام چرخ محرک با قابلیت توزیع گشتاور منتقل میکند. این سیستم ۸۰ درصد گشتاور را به چرخهای عقب میفرستد؛ اما میتواند با توجه به شرایط رانندگی این نسبت را به ۵۰ درصد برای جلو و ۵۰ درصد برای چرخهای عقب برساند.