پورشه 911 با تیونینگ RWB و رینگهای سفارشی معرفی شد
طرفداران خودروهای پورشه، بهویژه مدلهای کلاسیک، بهخوبی از خودروهای تیونر RWB (مخفف Rauh-Welt Begriff) مطلع هستند. کیت بدنهی پهن RWB بهخودیخود جذابیتهای یک پورشه 911 کلاسیک را دوچندان میکند؛ اما شرکت Forgestar که درزمینهی تولید رینگهای اسپرت فعالیت میکند، 911 RWB را با رینگهای جدید خود مزین کرده است.
خودرو مذکور در ابتدا 911 مدل ۱۹۹۵ بوده که آکیرا ناکایی، بنیانگذار برند RWB، با کیت بدنهی ۱۷ تکه آراسته بوده است. برای جلوهدادن کیت بدنه، خودرو با رنگ آبی مخصوص رنگآمیزی شده است. چراغهای راهنمای گوشهای در قسمت جلو و چراغ ترمز قرارگرفته روی بالهی عقب، بهجذابیتهای ظاهری 911 افزوده است. شرکت فورجاستار از رینگهای ۱۸ اینچی M14 با قسمت مرکزی مات استفاده کرده و درنهایت، رینگ را با پوششی مخصوص مزین کرده است.
پهنای رینگهای عقب ۱۳.۵ اینچ و رینگهای جلو ۱۱ اینچ است که در لاستیکهای پیرلی کورسا قرار گرفتهاند. از تغییرات فنی اعمالشده در خودرو نیز میتوان به کویلاورهای V3 KW و ترمزهای خنکشوندهی Stoptech ST40 اشاره کرد. همچنین، سیستم اگزوز خودرو بهروزرسانی شده و از سراگزوزهای فیبرکربنی بهره میبرد.
در قسمت داخلی خودرو، حسوحال مسابقهای را شاهد هستیم. صندلیهای چرمی سوپرکاپ شرکت Momo با نشان RWB برای دو سرنشین در نظر گرفته شده است. فرمان خودرو هم از شرکت Momo انتخاب شده و بههمراه عقربهها، هماهنگی جذابی بهوجود آوردهاند و دستهدندهی بلند خودرو هم کنترل بهتری دراختیار راننده قرار میدهد. تریم قاب عقربهها و سیستم استارت از آلومینیوم ساخته شده و بههمراه پدالهای سوراخکاریشده، فضایی دلنشینی در کابین شاهد هستیم.