مدل قبلی پاجرو از طراحی برجستهای در قسمت جلو بهره میبرد که ظاهر خودرو را بهخوبی نمایش میداد؛ اما با فیس لیفت جدید، اکنون از طراحی بهروزرسانیشدهی ملقب به «سپر دینامیک» بهره میبرد که پیشتر در میتسوبیشی اکلیپس کراس هم دیدهشده بود. میتوان گفت که ظاهر پاجرو، تا حدود زیادی به پیکاپ تریتون L200 شباهت دارد.
در داخل کابین خودرو برای سیستم سرگرمی و اطلاعات فنی خودرو، از نمایشگر ۸ اینچی استفادهشده است. مدل جدید پاجرو اکنون لوکستر از مدل قبلی بهنظر میرسد و از تودوزی جدید بهره میبرد. سرنشینان عقب هماکنون از خروجی جداگانهی تهویه هوا و درگاه USB بهره میبرند. برای بازکردن در صندوق از سیستم بدون دست استفادهشده و برخی از ویژگیهای خودرو از طریق تلفن همراه قابل کنترل هستند.
سیستمهای ایمنی بهکاررفته در میتسوبیشی پاجرو هم بهروزرسانی شدهاند و مدل جدید این خودرو اکنون از ویژگیهایی همچون تعویض مسیر و هشدار خروج از پارک بهره میبرد. در مدلهای چهار چرخ متحرک (4WD)، دکمهای برای تنظیم حالت آفرود هم وجود دارد.
طراحی متفاوت کنسول وسط و فضای درنظر گرفتهشده در پنل میانی، از دیگر تغییرات کابین خودرو هستند. میتسوبیشی پاجرو اسپرت ۲۰۲۰، از پیشرانهی مشترک با مدل تریتون بهره میبرد که ۲.۴ لیتر حجم دارد. این پیشرانهی ۴ سیلندر، قادر بهتولید ۱۷۸ اسببخار قدرت و ۴۳۰ نیوتنمتر گشتاور است. انتقال قدرت هم توسط جعبهدندهی ۸ سرعتهی اتوماتیک انجام میگیرد.
میتسوبیشی هم اکنون تولید و فروش مدل پاجرو اسپرت ۲۰۲۰ را در تایلند آغاز کرده است.
نظرات