حتی مهندسان تسلا هم از طراحی سایبرتراک متنفرند
اگر فکر میکنید سایبرتراک طراحی عجیبوغریب و غیرجذابی دارد، تنها نیستید. وانت برقی تسلا از همان روز اول بهخاطر طراحی بحثبرانگیزش مورد انتقاد قرار گرفت. ظاهراً حتی کارمندان تسلا هم با طراحی فعلی سایبرتراک موافق نبودهاند.
کتاب زندگینامهی ایلان ماسک که توسط والتر ایزاکسون نوشته شده، در روزهای اخیر بسیار خبرساز بوده است. این کتاب افزونبر اشاره به دوران کودکی و مسیر موفقیت ماسک، به ماجرای تصاحب توییتر و اتفاقات تسلا نیز اشاره دارد.
بیزنس اینسایدر میگوید ایزاکسون در بخشی از کتاب زندگینامهی ایلان ماسک به نفرتی که مهندسان تسلا از سایبرتراک داشتهاند اشاره کرده است. برخی از مهندسان تسلا به حدی از سایبرتراک متنفر بودند که بهصورت مخفیانه طراحی جدیدی برای این وانت برقی پیشنهاد دادند.
ایزاکسون در بخشی از کتاب زندگینامهی ماسک به نقل از فرانز فون هولزهاوزن، رئیس تیم طراحی تسلا، مینویسد: «اکثر افراد حاضر در این استودیو، از طراحی سایبرتراک متنفر بودند... آنها نمیخواستند هیچ نقشی در ساخت سایبرتراک داشته باشند. طراحی خودرو بیشازحد عجیبوغریب بود.»
در نهایت طراحی پیشنهادشده توسط مهندسان تسلا، مورد استقبال قرار نگرفت و خودروساز بزرگ آمریکایی به همان طراحی زاویهدار که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد پایبند ماند.
اخیرا ویدیوهایی از سایبرتراک در جادههای آمریکا در شبکههای اجتماعی وایرال شده است. تولید محدود سایبرتراک آغاز شده است و این خودرو احتمالاً در سال ۲۰۲۴ به دست خریداران میرسد.