این خودرو بسیار کوچک قهرمان جاده‌های پرترافیک است

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
خودروی میکرولینو لایت از نمای پشت و جلو در فضای تاریک با چراغ روشن
شرکت خودروسازی Micro خودرویی کوچک و جمع‌وجور برای استفاده‌ی شهری معرفی کرد.
تبلیغات

شرکت سوئیسی Micro در نمایشگاه‌ خودرو ژنو Microlino Lite را رونمایی کرد. این خودرو در دسته‌ی خودروهای شهری بسیار کوچک (Micro Car) قرار می‌گیرد و به‌لطف ابعاد مناسب و وزن سبک می‌تواند برای استفاده در شهرهای شلوغ و خیابان‌های باریک گزینه‌ی مناسبی باشد.

خودروی میکرولینو لایت نمای سه‌چهارم عقب
خودروی میکرولینو لایت نمای جانبی
خودروی میکرولینو لایت نمای سه‌چهارم جلو
خودروی میکرولینو لایت نمای بالا

میکرولینو لایت با موتور برقی ۶ کیلوواتی حداکثر سرعتش به ۴۵ کیلومتر‌برساعت می‌رسد و می‌توان آن را با پرداخت ماهیانه ۱۶۹ دلار به‌صورت قسطی خرید. در برخی از کشورهای اروپایی خریداران می‌توانند با گواهینامه‌ی موتورسیکلت و ۱۴ سال به‌ بالا با میکرولینو لایت رانندگی کنند.

نمای داخلی خودروی میکرولینو لایت ردیف جلو
نمای داخلی خودروی میکرولینو لایت ردیف عقب

خودرو جدید برند میکرو از بدنه‌ی یکپارچه‌ی فولادی بهره می‌برد. این خودرو ۲٫۵ متر طول و ۱٫۴۷ متر عرض و ۱٫۵ متر ارتفاع دارد و وزنش کمتر از ۶۰۰ کیلوگرم است.

دو دستگاه خودروی میکرولینو لایت کنار یکدیگر در دو رنگ سبز و آبی از نمای جلو

به‌لطف باتری ۵٫۵ کیلووات‌ساعتی، می‌توان با میکرولینو لایت ۱۰۰ کیلومتر طی کرد. با سفارش باتری بزرگ‌تر ۱۱ کیلووات‌ساعتی برد خودرو به ۱۷۷ کیلومتر افزایش می‌یابد. باتری ۵٫۵ کیلووات‌ساعتی می‌تواند با شارژر ۲٫۲ کیلوواتی طی ۲ ساعت از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود. باتری ۱۱ کیلووات‌ساعتی به حدود ۴ ساعت زمان نیاز دارد.

سانروف و صندوق عقب با حجم ۲۳۰ لیتر در‌کنار هولدر موبایل از دیگر مشخصات میکرولینو لایت محسوب می‌شود. این خودرو در رنگ‌های آبی و خاکستری در‌دسترس خواهد بود و احتمالاً فقط در اروپا عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات