خودروساز بزرگ چین برای دو برابر کردن فروش بین‌المللی هدف‌گذاری کرد

شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
خودروی BYD YangWang U9 از نمای جلو با درهای باز رنگ زرد
بی‌وای‌دی، خودروساز بزرگ چین، در تلاش است فروش محصولاتش را در بازارهای بین‌المللی افزایش دهد.
تبلیغات

شرکت خودروسازی BYD در جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران، برنامه‌های خود را برای سال جاری و ۲۰۲۵ به اشتراک گذاشت.

BYD قبلاً قصد داشت چهار میلیون خودرو الکتریکی از جمله خودرو پلاگین هیبرید و خودروهای باتری‌دار را در سال جاری به بازار عرضه کند؛ اما حالا با تعدیل انتظاراتش، پیش‌بینی را به ۳٫۶ میلیون خودرو رسانده که البته همچنان ۲۰ درصد بیشتر از ۲۰۲۳ است.

بر اساس پیش‌بینی‌های BYD، بخش بزرگی از رشد فروش در بازارهای خارج از کشور خواهد بود، جایی که فروش BYD در سال ۲۰۲۳ به ۲۴۲٬۷۶۵ دستگاه خودرو یا حدود هشت درصد از کل فروش رسید.

خودروساز بزرگ چینی امسال به فروش ۵۰۰ هزار و در سال ۲۰۲۵ به فروش یک میلیون خودرو در بازارهای بین‌المللی امیدوار است. BYD می‌خواهد سهم صادرات خود را در سال جاری به ۱۴ درصد برساند.

بی‌وای‌دی همچنین تأیید کرد که نسل پنجم فناوری پلاگین هیبرید دوگانه‌ی خود را در ماه می (اردیبهشت و خرداد) امسال عرضه خواهد کرد.

طبق چرخه‌ی آزمایش CLTC چین، خودروهای پلاگین هیبرید مبتنی‌بر فناوری جدید بی‌وای‌دی می‌توانند بدون نیاز به باتری، با ۲٫۹ لیتر بنزین ۱۰۰ کیلومتر مسافت را طی کنند؛ با باک پر و شارژ کامل باتری، مسافت طی‌شده به دو هزار کیلومتر می‌رسد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات