اولین خودرو شیائومی فراتر از انتظارات ظاهر شد

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
خودرو شیائومی SU7 Max / ماشین Xiaomi از نمای جلو
فروش بالای خودرو SU7 شیائومی فراتر از انتظارات شیائومی بوده است.
تبلیغات

فروش SU7، اولین خودرو شیائومی، در بازار چین فراتر از پیش‌بینی‌های شیائومی پیش رفته است که نشان‌ می‌دهد تقاضا برای خودروهای برقی در بازار این کشور همچنان روندی صعودی دارد.

شیائومی در ماه می (اردیبهشت و خرداد) ۸٬۶۴۶ دستگاه خودرو SU7 به مشتریان تحویل داد. تولید SU7 به آرامی در حال افزایش است و شیائومی حالا انتظار دارد در ماه جاری میلادی بیش از ۱۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل دهد.

شیائومی تلاش دارد تا با ساده‌سازی فرایند سفارش و کوتاه‌کردن دوره‌ی تأیید سفارش از هفت روز به سه روز، فروش SU7 و رضایت مشتریان را افزایش دهد.

شیائومی از زمان آغاز عرضه‌ی SU7 تا ماه می (اردیبهشت و خرداد) ۱۵٬۷۶۴ خودرو به خریداران تحویل داده؛ عددی که نشان می‌دهد شیائومی با وجود نداشتن سابقه در صنعت خودرو، به‌خوبی نیاز مشتریان را درک کرده است.

طراحی ساده و در عین حال اسپرت در کنار قیمت منطقی و مشخصات فنی مناسب، ویژگی‌هایی هستند که SU7 را برای اکثر چینی‌ها به انتخابی ایدئال تبدیل کرده است.

خودرو شیائومی SU7 در تیپ Max به دو موتور و سیستم چهارچرخ‌محرک (AWD) با توان ۴۹۵ کیلووات (معادل ۵۷۳ اسب بخار) مجهز است. به ادعای شیائومی، با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۵۱۰ کیلومتر مسافت با این خودرو طی کنید. قیمت خودرو هیجان‌انگیز SU7 Max شیائومی از ۳۸٬۷۰۰ یورو شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات