فورد پس از کشف مشکل احتمالی در لولهی هیدورلیک کلاچ، اقدام به فراخوانی موستانگ مدل ۲۰۲۴ کرده است. این مشکل میتواند باعث ذوب شدن لوله و نشتی روغن شده و در نتیجه تعویض دنده در مدلهای مجهزبه گیربکس دستی را با مشکل مواجه سازد.
در مجموع ۸۱۶۱ دستگاه خودرو ممکن است دارای مهرهای معیوب یا به درستی نصب نشده باشند؛ این قطعه، لوله را به پیچ فایروال متصل میکند.
در صورت تماس لولهی هیدورلیک کلاچ با اجزای داغ اگزوز، ممکن است ذوب شده و روغن ترمز استفاده شده در سیستم کلاچ به بیرون نشت کند. این نشتی میتواند درصورت تجمع زیر کاپوت در نزدیکی منبع حرارت، باعث دود کردن یا آتشسوزی شود.
رانندگان ممکن است با مشکل در تعویض دنده مواجه شوند. همچنین ممکن است با رها کردن ناگهانی پدال گاز، موتور خودرو خاموش شود که این موارد میتواند خطر تصادف را افزایش دهد.
فورد برای اولینبار پس از بررسی دو گزارش از آتش سوزی زیر کاپوت در موستانگهای مدل ۲۰۲۴ مجهز به گیربکس دستی، از وجود مشکل احتمالی مطلع شد. گروه بررسی موارد حیاتی خودروساز هر دو خودرو را مورد بازرسی قرار داده و علت را کشف کردند.
نظرات