ام‌جی کانسپت اسپرت و برقی Cyber GTS را معرفی کرد؛ ۵۳۶ اسب‌بخار قدرت و باتری ۷۷ کیلووات‌ساعتی

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کانسپت  Cyber GTS ام جی از نمای سه رخ جلو
ام‌جی از کانسپت خودرو اسپرت و برقی Cyber GTS رونمایی کرد که طراحی جذاب و قدرت زیادی را به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

شرکت ام‌جی با رونمایی از کانسپت Cyber GTS در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۲۴، به میدان رقابت آمده تا مفهوم خودروهای اسپرت الکتریکی را به‌چالش بکشد. این کوپه تمام الکتریکی با الهام گرفتن از میراث مسابقات اتومبیل‌رانی این برند، هم‌زمان تکنولوژی روز خودروهای برقی را به‌کار گرفته است.

کانسپت Cyber GTS بر پایه‌ی Cyberster ساخته شده است. این کوپه الکتریکی با الهام از خودرو مسابقه‌ای افسانه‌ای MGC GTS Sebring که در مسابقات ۱۲ ساعته Sebring سال ۱۹۶۸ خوش درخشید، تجسمی دوباره از یک کوپه اسپرت کلاسیک برای عصر خودروهای برقی است.

سقف ثابت Cyber GTS جایگزین سقف پارچه‌ای جمع‌شونده‌ی Cyberster شده و در نتیجه ظاهری آیرودینامیک‌تر به آن بخشیده است. جزئیات چیدمان داخلی خودرو همچنان نامشخص است، اما به گفته‌ی ام‌جی، برای افزایش راحتی در استفاده‌ی روزمره، احتمالاً شاهد پیکربندی صندلی ۲+۲ باشیم.

کانسپت  Cyber GTS ام جی
کانسپت  Cyber GTS ام جی

کانسپت Cyber GTS اشتراکات فنی زیادی با رودستر Cyberster دارد و احتمالاً این دو خودرو از پیشرانه‌ی الکتریکی مشابهی استفاده کنند. Cyberster در نسخه‌های دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک، با حداکثر قدرت ۵۳۶ اسب‌بخار و باتری ۷۷ کیلووات ساعت عرضه می‌شود.

اگرچه ام‌جی مشخصات فنی کامل کانسپت Cyber GTS را منتشر نکرده است، نزدیکی آن به Cyberster نشان‌دهنده‌ی استفاده از قطعات مشترک و عملکرد مشابه بین این دو خودرو است. احتمالاً شاهد تنوع زیادی در خروجی قدرت و ظرفیت باتری این خودرو باشیم.

ام‌جی با ترکیب المان‌های طراحی کلاسیک با فناوری پیشرفته، می‌خواهد نسل جدیدی از خودروهای اسپرت الکتریکی را خلق کند که هم برای علاقه‌مندان به طراحی‌های کلاسیک و هم برای طرفداران مدرن دنیای خودروهای برقی جذاب باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات