وانت پرابهت شورلت؛ اولین تصاویر رسمی از مدل ارزان‌تر «سیلورادو» را ببینید

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای سه‌چهارم جلو خودرو شورولت سیلورادو EV LT
تیپ ارزان‌تر پیکاپ برقی سیلورادو با پسوند LT و فناوری‌های پیشرفته به‌زودی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

شورولت اولین تصاویر از پیکاپ برقی Silverado EV LT را منتشر کرد. این خودرو نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر پیکاپ سیلورادو برقی محسوب می‌‌شود. شورولت پیش‌ از این تیپ‌های دیگری از سیلورادو از جمله Silverado EV WT و مدل لوکس First-Edition RST را معرفی کرده بود.

شورولت، تیپ LT را به‌عنوان «یک خودرو همه‌کاره و آماده برای استفاده‌ی روزانه» توصیف می‌کند. سیلورادو LT دارای سپر جلو متفاوت، عناصر بیرونی منحصربه‌فرد و کابینی مملؤ از فناوری‌های پیشرفته است.

نمای سه‌چهارم عقب خودرو شورولت سیلورادو EV LT
Chevrolet

برخی از آپشن‌های تیپ RST در تیپ LT نیز وجود دارند؛ از جمله نمایشگر ۱۷٫۷ اینچی برای سیستم‌ اطلاعات‌سرگرمی و نمایشگر ۱۱٫۳ اینچی مخصوص راننده به‌همراه چراغ‌های جلو LED و لوگو نورانی شورولت.

فضای داخلی خودرو شورولت سیلورادو EV RST
فضای داخلی شورولت سیلورادو EV RST
Chevrolet

سیلورادو LT فضای بار ۱۸۰ سانتی‌متری و درِ عقب Multi-Flex دارد و خریداران می‌توانند رینگ‌های آلومینیومی ۲۲ اینچی را انتخاب کنند. تیپ LT روی همان پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز ساخته شده است و باتری خودرو دامنه‌ی حرکتی حدود ۶۴۴ کیلومتری را برای آن فراهم می‌کند.

شورولت می‌گوید که سیلورادو LT در قالب مدل سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد شد و برخی ارتقاهای آفرودی برای آن در راه است. قیمت خودرو هنوز مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود قیمت تیپ LT بدون سفارش آپشن‌های اضافی بین ۵۱٬۳۰۰ تا ۶۰٬۶۰۰ یورو باشد.

حرکت شورولت به‌سمت پیکاپ‌های برقی ارزان‌قیمت‌تر باعث می‌شود تا طیف وسیع‌تری از مردم از مزایای این خودروها از جمله گشتاور آنی و فضای بیشتر کابین بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات