پورشه چین در پی کاهش آمار فروش، مدیرعامل جدیدی پیدا کرد

دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
الکساندر پولیچ مدیرعامل پورشه چین
مدیرعامل پورشه‌ی چین در حال تغییر است؛ چراکه این خودروساز با کاهش فروش در بازار مهم چین دست‌وپنجه نرم می‌کند.
تبلیغات

الکساندر پولیچ به‌عنوان مدیرعامل جدید، جایگزین مایکل‌ کرش در پورشه‌ی چین می‌شود. چنین تغییری در پی کاهش آمار فروش پورشه در بازار مهم چین اتفاق می‌افتد. دوران مدیرعاملی کرش ابتدا با موفقیت همراه بود و بازار پورشه‌ی چین به بزرگ‌ترین بازار این برند در جهان تبدیل شد؛ اما کاهش فروش و افزایش رقابت از سوی برندهای تولیدکننده‌ی خودروهای الکتریکی داخلی، باعث جایگزینی او شد.

پورشه‌ی چین برای انتصاب الکساندر پولیچ به‌عنوان مدیرعامل جدید، در برهه‌ای حساس قرار دارد؛ چراکه این شرکت در چندین جبهه با چالش‌هایی جدی دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ ازجمله‌ اینکه باید فکری به‌حال کاهش فروش بکند، روابط قسمت فروش را تقویت کند، استراتژی جایگزینی خودروهای معمولی با خودروهای برقی را تسریع بخشد و موقعیت برتر خود را در بازار رقابتی حفظ کند.

پولیچ در مدت ۲۳ سال در پورشه، پست‌های مدیریتی مختلفی برعهده داشته است. از سال ۲۰۱۸ او رئیس هیئت اجرایی پورشه‌ی آلمان بود. پولیچ به‌عنوان یک کارشناس فروش باتجربه‌ی بین‌المللی در بازار مهم چین ایفای نقش خواهد کرد.

پورشه با برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی مدل‌های جدید، ازجمله نسل سوم پانامرا و ماکان جدید، می‌خواهد خط تولید خود را دوباره تقویت کند و شتاب بازار را به دست آورد. موفقیت خط تولید سری مدل‌های جدید برای آینده‌ی این شرکت در چین و سطح جهانی بسیار مهم خواهد بود.

صنعت خودرو به‌سرعت در حال تغییر است و پورشه برای ادامه‌ی موفقیت باید بتواند با پویایی بازار منطبق شود. در نهایت تا زمان انتصاب جانشین پولیچ، بازار آلمان به‌طور موقت توسط کارستن‌ سونز، مدیر مالی پورشه‌ی آلمان و توماس‌ ایلنر، مدیر اجرایی پورشه‌ی آلمان، اداره خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات