مدل خودرو مارک زاکربرگ آن چیزی نیست که فکرش را می‌کردید

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
مارک زاکربرگ / Mark Zuckerberg با لوگوی متا در پشت سر
شاید فکر کنید مارک زاکربرگ به‌عنوان یکی از چهره‌های مطرح و بنیان‌گذار شرکت متا، همیشه سوار یک ابرخودرو باشد اما حقیقت چیز دیگری است.
تبلیغات

مارک زاکربرگ به عنوان بنیان‌گذار متا اخیراً طی تعاملی با کاربران در اینستاگرام به پرسش‌وپاسخ‌های شخصی پرداخته است. در تازه‌ترین مورد یکی از کاربران در مورد خودرویی که زاکربرگ از آن استفاده می‌کند پرسید. زاکربرگ در ادامه و طی پستی در اینستاگرام اشاره کرد که به عنوان خودرو روزمره از یک مدل کادیلاک استفاده می‌کند.

زاکربرگ در پاسخ به کاربری گفت: «این روزها عمدتاً یک کادیلاک CT5-V Blackwing می‌رانم، اما گاهی خودروهای دیگری هم امتحان می‌کنم.» بااین‌حال هنوز مشخص نیست که آیا خودرو مورد بحث یک نسخه‌ی مجهز به گیربکس دستی است یا اتوماتیک.

پاسخ مارک زاکربرگ به یک کاربر در کنار عکس کادیلاک CT5-V Blackwing
Motor1

کادیلاک همین اواخر از نسخه‌ی فیس‌لیفت شده‌ی CT5 Blackwing رونمایی کرده است. این خودروساز همچنین پکیج جدیدی با نام «پکیج پیست» را نیز عرضه می‌کند. اما ظاهراً خودرو مورد استفاده‌ی زاکربرگ نه از نوع جدید فیس‌لیفت شده است و نه از پکیج پیست بهره می‌برد.

نسخه‌ی فیس‌لیفت شده و جدید CT5 پیشرانه‌ی V8 با ۶۶۸ اسب‌بخار قدرت دارد که با پیشرانه‌ی مدل‌های پیش از فیس‌لیفت یکسان است.

کادیلاک نسخه‌ی Precision Package از CT5 را نیز همین چندماه پیش معرفی کرد و مدل ۲۰۲۵ آن هنوز در وب‌سایت کادیلاک قابل بررسی نیست. سلیقه‌ی مدیران‌عامل و بنیان‌گذاران شرکت‌های بزرگ درمورد خودروها همیشه مورد بحث قرار گرفته و نشان داده شده است که این افراد در دنیای خودرو انتخاب‌های جذاب و گاهاً تعجب‌آوری نیز می‌کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات